Als er iets goddelijk is, is het wel het liedje dat je net poste! Niet zalmquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iehw? Als er iets goddelijk is, is het wel een broodje gerookte zalm.

En gewoon sushi ook lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kruidenkaas en zalm, op 1 broodje, goddelijk.

CLV hoezo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Smart_ass het volgende:
Welke middelbare school zat je dan?

Of salamiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:25 schreef Panashiba het volgende:
Een stokbroodje met kruidenkaas en sla

Supersaucijzenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Panashiba het volgende:
Het bedrijf waar ik werkzaam ben zit behoorlijk afgelegen, maar op minder dan 5 minuten lopen zit een overheerlijke broodjezaak a la bakker bart

Die saus hè, komt die wel uit een flesje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Panashiba het volgende:
Het bedrijf waar ik werkzaam ben zit behoorlijk afgelegen, maar op minder dan 5 minuten lopen zit een overheerlijke broodjezaak a la bakker bart

nee, uit een reageerbuisje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die saus hè, komt die wel uit een flesje?

Welk liedje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als er iets goddelijk is, is het wel het liedje dat je net poste! Niet zalm

Haha dan ken ik je niet. Omdat ik in Rhenen heb gewoond en ook in Veenendaal op school heb gezeten.quote:

LEKKER BOEIEquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha dan ken ik je niet. Omdat ik in Rhenen heb gewoond en ook in Veenendaal op school heb gezeten.

Kom er eens een paar brengen, ik sterf van de honger hierquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef Panashiba het volgende:
Ik ga vanmiddag denk ik een ciabatta met salami en pesto halen

Vette kots met witte brokken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:33 schreef Smart_ass het volgende:
Bah al die discussies om eten terwijl ik vannacht hebben zitten kotsen van de pastasaus. [ afbeelding ]

Ik ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom er eens een paar brengen, ik sterf van de honger hier

Rah rah ah-ah-ah!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welk liedje?
En zalm is wel goddelijk. Sowieso vis![]()
![]()
Sushi is inderdaad ook lekker, elmo!

Ik heb alleen maar koffie op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:33 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ik ookHeb al een banaan, een appel, een gevulde koek en 3 stroopwafels op
![]()
Zit nu aan de optimel framboos

Pas tegen 3 uur 's middags.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:34 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Komt je na een tijdje ook de strot uit

Vanavond gaan we weer naar die wok tent.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:33 schreef Smart_ass het volgende:
Bah al die discussies over eten terwijl ik vannacht hebben zitten kotsen van de pastasaus. [ afbeelding ]

Oh das wel tof. Kun je goed eten enzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanavond gaan we weer naar die wok tent. [ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Rah rah ah-ah-ah!
Roma roma-ma
Gaga Ooh-la-la!
Vissticks

Kut, dit moest ik met mijn kloon posten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het vervelende is gewoon dat ik haar muziek niet kan haten en stiekem leuk vindt.

Ben er al!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:35 schreef Smart_ass het volgende:
Nou ik ben weg, roep maar als er leuke mensen komen.

Nee, uitzendkrachtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ambtenaar![]()
En vanavond ook meteen door naar m'n bijbaan en daarna lekker los, woehoe

Dat heb ik de laatste tijd met veel artiesten. Lijkt net of ik opener word wat betreft m'n muzieksmaak.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het vervelende is gewoon dat ik haar muziek niet kan haten en stiekem leuk vindt.

Waarom is dat vervelendquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]

Omdat je Lady Gaga toch eigenlijk hoort te verafschuwen?quote:

iddquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je Lady Gaga toch eigenlijk hoort te verafschuwen?

Hij is gepermband.quote:

Alleen omdat ze lelijk is?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je Lady Gaga toch eigenlijk hoort te verafschuwen?

uhh nee, gisteren had remlof 'm toch 2 maanden ban gegeven?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:40 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch zelf aangevraagd.

Je kúnt Pokerface simpelweg niet kut vindenquote:

Is het nu al perm? Ik dacht dat dat alleen voor S. Seagal was?quote:

quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je kúnt Pokerface simpelweg niet kut vinden

Toen heeft hij een pm gestuurd met een verzoek voor een perm ban omdat hij toch over 2 maanden weg zal zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
uhh nee, gisteren had remlof 'm toch 2 maanden ban gegeven?

Nee, omdat de muziek door velen als fout wordt gelabeled.quote:
48 uur.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]

Nadat ie in de eerste plaats al geband was. En hij wou geen pm-ban maar die kreeg ie toch.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:40 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch zelf aangevraagd.

Toen vroeg ie zelf om een perm daarnaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]

Schrijf zijn naam goed wil je. Respect voor de overledenen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is het nu al perm? Ik dacht dat dat alleen voor S. Saegal was?

Inderdaad. Klapjosti was het.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:44 schreef Panashiba het volgende:
Het verbaast me dat NG nog geen permban heeft

Is het te merken dat ik geen fan van de acteur ben?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:43 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Schrijf zijn naam goed wil je. Respect voor de overledenen.

En toch worden het hits? Apart.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, omdat de muziek door velen als fout wordt gelabeled.
[..]
48 uur.

Daarom kan je wel fan zijn van de user.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is het te merken dat ik geen fan van de acteur ben?

Kan alsnog.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef Lakitu het volgende:
En waarom heeft die kotsaap van een phpmystyle een topic in FB geopend? Dat wou ik doen, maar dan serieus.

Je kunt zeggen over Lady Gaga wat je wil, maar het zijn gewoon aanstekelijke deuntjes. Haar stijl in kleding is ook erg apart of het leuk is of niet staat er los van want daardoor wordt er wel steeds over geluld. Daarbij hoor ik liever Lady Gaga dan de zoveelste goedkope cover.quote:

Meer dan terecht ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nadat ie in de eerste plaats al geband was. En hij wou geen pm-ban maar die kreeg ie toch.

Nee, nu wordt het niet meer serieus genomen.quote:

Waarom zou je dat nou weer zijn?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Daarom kan je wel fan zijn van de user.

Bek dicht. Praat niet tegen me.quote:

Omdat er meer mensen het stiekem leuk vinden maar het niet toe willen geven. Net als Britney Spears.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En toch worden het hits? Apart.

Omdat toffe user.quote:
Ook goedemorgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef Mozy het volgende:
timmmmm, vize kankermongool die je bent, je zit wel te zeiken dat ik zeik als een wijf. Maar je bent zelf constant aan het haten. Misschien zou het helpen als je dikke dikke zweetlul van je pa eruit zou halen, dan kom je waarschijnlijk minder ongesteld over.

Oh koediekoediequote:

Die fag moet je niet serieus nemen. Het is een homo van 140 kg, what need I say more?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef Mozy het volgende:
timmmmm, vize kankermongool die je bent, je zit wel te zeiken dat ik zeik als een wijf. Maar je bent zelf constant aan het haten. Misschien zou het helpen als je dikke dikke zweetlul van je pa eruit zou halen, dan kom je waarschijnlijk minder ongesteld over.

Het ligt er nu wel erg dik bovenop hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:47 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb gisteren meegelezen en zag zijn naam vaak. Dus dacht misschien daarom.

Opbokken jij. Denken dat je een beetje een baas bent in de scquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef Mozy het volgende:

Ik wil het best toegeven hoor. Het is TOFquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat er meer mensen het stiekem leuk vinden maar het niet toe willen geven. Net als Britney Spears.

haha, echt he. Hij heeft er duidelijk nog geen kaas van gegeten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het ligt er nu wel erg dik bovenop hoor.

Je bent zelf kaas jongen. Bek houden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:48 schreef Panashiba het volgende:
[..]
haha, echt he. Hij heeft er duidelijk nog geen kaas van gegeten.

Tuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:49 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Je bent zelf kaas jongen. Bek houden.

Waarschijnlijk wel, hij zit te haten op iemand die zich niet kan verdedigen, zelfs een baksteen heeft nog meer klasse.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die fag moet je niet serieus nemen. Het is een homo van 140 kg, what need I say more?

Naar wie?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
Php, waarom heb je gisteren niet gebeld?

Hypocriet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:48 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Opbokken jij. Denken dat je een beetje een baas bent in de sc

Dat je dan nog aanwezig bent?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef phpmystyle het volgende:
Gvd, hoe kan iemand nou normaal functioneren in een school die zobeetje op z'n kop staat voor een opendag

Beaamtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef Panashiba het volgende:
Ik vind mozy wel de grootste loser van de hele sc

Zeg eens even tegen chai dat ze zich de volgende keer beter moet wassen daar beneden. Het leek wel een slootquote:

Ik peer'm d'r ook zo vandoor.quote:

Met dit soort uitspraken bouw je geen credits op bij mij. Ik waarschuw je.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef Panashiba het volgende:
Ik vind mozy wel de grootste loser van de hele sc

Ik hoor hier wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb besloten niet meer te reageren op mensen die hier niet horen. Zet een roos in je msn-naam als je meedoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |