quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je kúnt Pokerface simpelweg niet kut vinden
Toen heeft hij een pm gestuurd met een verzoek voor een perm ban omdat hij toch over 2 maanden weg zal zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
uhh nee, gisteren had remlof 'm toch 2 maanden ban gegeven?
Nee, omdat de muziek door velen als fout wordt gelabeled.quote:
48 uur.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Nadat ie in de eerste plaats al geband was. En hij wou geen pm-ban maar die kreeg ie toch.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:40 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch zelf aangevraagd.
Toen vroeg ie zelf om een perm daarnaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Schrijf zijn naam goed wil je. Respect voor de overledenen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is het nu al perm? Ik dacht dat dat alleen voor S. Saegal was?
Inderdaad. Klapjosti was het.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:44 schreef Panashiba het volgende:
Het verbaast me dat NG nog geen permban heeft
Is het te merken dat ik geen fan van de acteur ben?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:43 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Schrijf zijn naam goed wil je. Respect voor de overledenen.
En toch worden het hits? Apart.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, omdat de muziek door velen als fout wordt gelabeled.
[..]
48 uur.
Daarom kan je wel fan zijn van de user.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is het te merken dat ik geen fan van de acteur ben?
Kan alsnog.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef Lakitu het volgende:
En waarom heeft die kotsaap van een phpmystyle een topic in FB geopend? Dat wou ik doen, maar dan serieus.
Je kunt zeggen over Lady Gaga wat je wil, maar het zijn gewoon aanstekelijke deuntjes. Haar stijl in kleding is ook erg apart of het leuk is of niet staat er los van want daardoor wordt er wel steeds over geluld. Daarbij hoor ik liever Lady Gaga dan de zoveelste goedkope cover.quote:
Meer dan terecht ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nadat ie in de eerste plaats al geband was. En hij wou geen pm-ban maar die kreeg ie toch.
Nee, nu wordt het niet meer serieus genomen.quote:
Waarom zou je dat nou weer zijn?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Daarom kan je wel fan zijn van de user.
Bek dicht. Praat niet tegen me.quote:
Omdat er meer mensen het stiekem leuk vinden maar het niet toe willen geven. Net als Britney Spears.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En toch worden het hits? Apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |