Vanavond gaan we weer naar die wok tent.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:33 schreef Smart_ass het volgende:
Bah al die discussies over eten terwijl ik vannacht hebben zitten kotsen van de pastasaus. [ afbeelding ]
Oh das wel tof. Kun je goed eten enzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanavond gaan we weer naar die wok tent. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Rah rah ah-ah-ah!
Roma roma-ma
Gaga Ooh-la-la!
Vissticks
Kut, dit moest ik met mijn kloon posten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het vervelende is gewoon dat ik haar muziek niet kan haten en stiekem leuk vindt.
Ben er al!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:35 schreef Smart_ass het volgende:
Nou ik ben weg, roep maar als er leuke mensen komen.
Nee, uitzendkrachtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ambtenaar![]()
En vanavond ook meteen door naar m'n bijbaan en daarna lekker los, woehoe
Dat heb ik de laatste tijd met veel artiesten. Lijkt net of ik opener word wat betreft m'n muzieksmaak.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het vervelende is gewoon dat ik haar muziek niet kan haten en stiekem leuk vindt.
Waarom is dat vervelendquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je Lady Gaga toch eigenlijk hoort te verafschuwen?quote:
iddquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je Lady Gaga toch eigenlijk hoort te verafschuwen?
Hij is gepermband.quote:
Alleen omdat ze lelijk is?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je Lady Gaga toch eigenlijk hoort te verafschuwen?
uhh nee, gisteren had remlof 'm toch 2 maanden ban gegeven?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:40 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch zelf aangevraagd.
Je kúnt Pokerface simpelweg niet kut vindenquote:
Is het nu al perm? Ik dacht dat dat alleen voor S. Seagal was?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |