Als er iets goddelijk is, is het wel het liedje dat je net poste! Niet zalmquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iehw? Als er iets goddelijk is, is het wel een broodje gerookte zalm.
En gewoon sushi ook lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kruidenkaas en zalm, op 1 broodje, goddelijk.
CLV hoezo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Smart_ass het volgende:
Welke middelbare school zat je dan?
Of salamiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:25 schreef Panashiba het volgende:
Een stokbroodje met kruidenkaas en sla
Supersaucijzenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Panashiba het volgende:
Het bedrijf waar ik werkzaam ben zit behoorlijk afgelegen, maar op minder dan 5 minuten lopen zit een overheerlijke broodjezaak a la bakker bart
Die saus hè, komt die wel uit een flesje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Panashiba het volgende:
Het bedrijf waar ik werkzaam ben zit behoorlijk afgelegen, maar op minder dan 5 minuten lopen zit een overheerlijke broodjezaak a la bakker bart
nee, uit een reageerbuisje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die saus hè, komt die wel uit een flesje?
Welk liedje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als er iets goddelijk is, is het wel het liedje dat je net poste! Niet zalm
Haha dan ken ik je niet. Omdat ik in Rhenen heb gewoond en ook in Veenendaal op school heb gezeten.quote:
LEKKER BOEIEquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha dan ken ik je niet. Omdat ik in Rhenen heb gewoond en ook in Veenendaal op school heb gezeten.
Kom er eens een paar brengen, ik sterf van de honger hierquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef Panashiba het volgende:
Ik ga vanmiddag denk ik een ciabatta met salami en pesto halen
Vette kots met witte brokken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:33 schreef Smart_ass het volgende:
Bah al die discussies om eten terwijl ik vannacht hebben zitten kotsen van de pastasaus. [ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom er eens een paar brengen, ik sterf van de honger hier
Rah rah ah-ah-ah!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welk liedje?
En zalm is wel goddelijk. Sowieso vis![]()
![]()
Sushi is inderdaad ook lekker, elmo!
Ik heb alleen maar koffie op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:33 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ik ookHeb al een banaan, een appel, een gevulde koek en 3 stroopwafels op
![]()
Zit nu aan de optimel framboos
Pas tegen 3 uur 's middags.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:34 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Komt je na een tijdje ook de strot uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |