Omdat toffe user.quote:
Ook goedemorgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef Mozy het volgende:
timmmmm, vize kankermongool die je bent, je zit wel te zeiken dat ik zeik als een wijf. Maar je bent zelf constant aan het haten. Misschien zou het helpen als je dikke dikke zweetlul van je pa eruit zou halen, dan kom je waarschijnlijk minder ongesteld over.
Oh koediekoediequote:
Die fag moet je niet serieus nemen. Het is een homo van 140 kg, what need I say more?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef Mozy het volgende:
timmmmm, vize kankermongool die je bent, je zit wel te zeiken dat ik zeik als een wijf. Maar je bent zelf constant aan het haten. Misschien zou het helpen als je dikke dikke zweetlul van je pa eruit zou halen, dan kom je waarschijnlijk minder ongesteld over.
Het ligt er nu wel erg dik bovenop hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:47 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb gisteren meegelezen en zag zijn naam vaak. Dus dacht misschien daarom.
Opbokken jij. Denken dat je een beetje een baas bent in de scquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef Mozy het volgende:
Ik wil het best toegeven hoor. Het is TOFquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat er meer mensen het stiekem leuk vinden maar het niet toe willen geven. Net als Britney Spears.
haha, echt he. Hij heeft er duidelijk nog geen kaas van gegeten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het ligt er nu wel erg dik bovenop hoor.
Je bent zelf kaas jongen. Bek houden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:48 schreef Panashiba het volgende:
[..]
haha, echt he. Hij heeft er duidelijk nog geen kaas van gegeten.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:49 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Je bent zelf kaas jongen. Bek houden.
Waarschijnlijk wel, hij zit te haten op iemand die zich niet kan verdedigen, zelfs een baksteen heeft nog meer klasse.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die fag moet je niet serieus nemen. Het is een homo van 140 kg, what need I say more?
Naar wie?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
Php, waarom heb je gisteren niet gebeld?
Hypocriet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:48 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Opbokken jij. Denken dat je een beetje een baas bent in de sc
Dat je dan nog aanwezig bent?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef phpmystyle het volgende:
Gvd, hoe kan iemand nou normaal functioneren in een school die zobeetje op z'n kop staat voor een opendag
Beaamtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef Panashiba het volgende:
Ik vind mozy wel de grootste loser van de hele sc
Zeg eens even tegen chai dat ze zich de volgende keer beter moet wassen daar beneden. Het leek wel een slootquote:
Ik peer'm d'r ook zo vandoor.quote:
Met dit soort uitspraken bouw je geen credits op bij mij. Ik waarschuw je.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef Panashiba het volgende:
Ik vind mozy wel de grootste loser van de hele sc
Ik hoor hier wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb besloten niet meer te reageren op mensen die hier niet horen. Zet een roos in je msn-naam als je meedoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |