Gelukkig droeg jij veel bijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat een faalbende is het hier geworden (ja Yvonne, remlof en Bio, ik zei geworden ja, want het was best leuk). Ik kom wel weer terug als het weer okee is
Doei.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat een faalbende is het hier geworden (ja Yvonne, remlof en Bio, ik zei geworden ja, want het was best leuk). Ik kom wel weer terug als het weer okee is
Nee het helpt juist niet als iedereen weggaat, dan blijft de kanker hier. Blijf, het wordt beter, die ONZ'ers zijn al weg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik dan deaud ben en je grootste plaag geest zal worden, of dat Remlof dan 5jaar kan brommen en dan geen FA meer kan zijn?
Als je een TR doet, doe dan even een linkje van de post erbij, dat is makkelijke voor de moderators!quote:
Gaat onder zelfverdediging vallen na die email terreur van jequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik dan deaud ben en je grootste plaag geest zal worden, of dat Remlof dan 5jaar kan brommen en dan geen FA meer kan zijn?
Je bevestigd volledig mijn puntquote:
Tot ziensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Goede hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je een TR doet, doe dan even een linkje van de post erbij, dat is makkelijke voor de moderators!
Beide opties lijken me interessant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tot ziens![]()
Het is snel voorbij hoor, ik trap volgas tegen deze waardeloze kliek in, NG is weg Seagel is weg, etc..
Wat heb ik nou weer gemist?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, hij zit te haten op iemand die zich niet kan verdedigen, zelfs een baksteen heeft nog meer klasse.
Je was nog niet lui genoeg bedoel je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je een TR doet, doe dan even een linkje van de post erbij, dat is makkelijke voor de moderators!
Alleen hier moet ik nog even op reageren met eenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tot ziens![]()
Het is snel voorbij hoor, ik trap volgas tegen deze waardeloze kliek in, NG is weg Seagel is weg, etc..
Dit was toch cynisch bedoeld, dat je zie je zelf toch ook wel in hoop ik. Toch toch ..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Seagal ging nog wel vond ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tot ziens![]()
Veel plezier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:07 schreef Mozy het volgende:
Tr geplaats, schijt aan als ik een ban krijg.
Ik ga, tot zondagavond
Ja, want dat Seagal weg is heeft veel met jou te maken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tot ziens![]()
Doodsverwensing is doodsverwensing. Dag, php.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit was toch cynisch bedoeld, dat je zie je zelf toch ook wel in hoop ik. Toch toch ..
Waaruit maak jij in godsnaam op dat ik hem doodwens? 1 citaat graag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doodsverwensing is doodsverwensing. Dag, php.
Dat dus. En goede morgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |