Ik bedoelde de mensen die uit ONZ-SC kwamen, jij mag.quote:
Nee, ze is onvriendelijk en veel te kort van stof. Ik ga denk een keer bio of of remlof bellen, misschien dat zij wel aardiger zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Yvonne natuurlijk, lul de behanger.
Als je hier maar een verslag post.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ze is onvriendelijk en veel te kort van stof. Ik ga denk een keer bio of of remlof bellen, misschien dat zij wel aardiger zijn.
Ik twijfel soms, bio kan je denk ik best hebben, maar die Remlofquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je hier maar een verslag post.
Hij spuugt door de telefoon heen heb ik vernomen in de indexquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik twijfel soms, bio kan je denk ik best hebben, maar die Remlof![]()
Ja, let maar op, alleen mensen die laag staan in de kaste zeiken erop.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ik was nooit zo voor de kaste, maar nu ik in één sta kan ik er wel van genieten.
quote:
Nou en, ik ben ook niet op m'n bek gevallen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij spuugt door de telefoon heen heb ik vernomen in de index
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef Mozy het volgende:
Wat de kanker is jou probleem panishifag, je zegt dat chai ern zure sloot heeft maar mijn lul loste bijna op toen ik hem in je vadsige moeder stook.
Hou maar op, je hebt het al verloren. Of wordt het nu 'wie maakt de grappigste opmerking' wedstrijd?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef Mozy het volgende:
Wat de kanker is jou probleem panishifag, je zegt dat chai ern zure sloot heeft maar mijn lul loste bijna op toen ik hem in je vadsige moeder stook.
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef Panashiba het volgende:
Bio is volgens mij wel een toffe kerel in het echt.
Remlof was ook wel aardig in het echt en Yvonne was een zeer vriendelijke vrouw. Aardig wijffie
Ik zeik er ook niet op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, let maar op, alleen mensen die laag staan in de kaste zeiken erop.
[..]
Banaan in je oorquote:
Maar wel meerdere malen op je bek gegaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en, ik ben ook niet op m'n bek gevallen.
Zou er een fatsoenlijk dialoog tussen die 3 mensen kunnen ontstaan met mij?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Omdat ik ze in het echt heb gezien
Ik heb allang gewonnen. Maar ik ga nu neuken met je oma. Lekker goedkoopquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:58 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Hou maar op, je hebt het al verloren. Of wordt het nu 'wie maakt de grappigste opmerking' wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |