abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:21:29 #205
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_78193257
Zo beginnen aan les 3 van 5 tot 10 km. Snap alleen niet helemaal wat ze met dat in en uitlopen bedoelt. Over wat voor tempo spreek je dan?
pi_78210915
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zo beginnen aan les 3 van 5 tot 10 km. Snap alleen niet helemaal wat ze met dat in en uitlopen bedoelt. Over wat voor tempo spreek je dan?
Warming-up en Cooling-down! Heel belangrijk! Dus voor je aan de les begint minuutje goed inlopen(dus gewoon goed door wandelen zeg maar, en een beetje strekken en rekken!) en na de les weer hetzelfde!
pi_78229651
Hup mensen naar buiten.
Het is erg lekker weer om te lopen.

@caspervc gelukkig dat het meevalt. Hopelijk blijft de last nu snel weg.

[ Bericht 41% gewijzigd door dyna18 op 20-02-2010 15:00:40 ]
pi_78229757
ik wil ook weer Stomme blessure
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
pi_78229784
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:15 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Warming-up en Cooling-down! Heel belangrijk! Dus voor je aan de les begint minuutje goed inlopen(dus gewoon goed door wandelen zeg maar, en een beetje strekken en rekken!) en na de les weer hetzelfde!
Warming-up is zeker erg belangrijk (cooling-down ook trouwens).
Ik doe als warming up 2 a 3 minuten rustig joggen, daarna 2 minuten wandelen waarbij ik de gewrichten losdraai en spieren losschud.

Ik doe bewust niet aan strekken vooraf! Strekken is bedoeld om de spieren die door de inspanning korter zijn geworden weer langer te maken. Hierdoor kunnen zij beter afvalstoffen afvoeren en herstel je sneller (en minder spierpijn). Strekken doe je dus achteraf. Vooral niet tijdens de inspanning, maar ook vooraf is niet handig.

Als cooling-down doe ik 3 a 4 minuten wandelen tot mijn hartslag weer is gezakt tot 120. Daarna strek ik diverse beenspieren waarbij ik vooral veel aandacht geef aan de kuiten en de hamstrings.
pi_78232181
Zojuist weer een pr-tje op afstand!
8km in 55min ofwel 8,8km/h

Ik had een heerlijk haas die meeliep. Hoi Lief
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:37:28 #211
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_78232428
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:53 schreef Blik het volgende:
Even een vraag voor de hardloper met wat verstand van trainen op je hartslag. Ik loop de laatste tijd ook op zaterdagochtend (11:00 a 12:00), en bij mij gaat de zaterdag steevast dramatisch slecht. Ik sta meestal rond 10:00 op om te ontbijten, en wacht altijd 1-1,5 uur met hardlopen. Als ik begin dan zit mijn hartslag op zaterdagochtend al rond de 120. Dit is bizar hoog want normaal doordeweeks zit mijn hartslag op 80 - 90. Omdat mijn beginhartslag zo hoog is zit ik al vrij snel tegen mijn maximum aan van rond de 185.

Iemand een idee waar het aan kan liggen? Vermoeidheid die uit het lichaam komt van een week hard werken en weinig slapen? Meer tijd tussen ontbijt en hardlopen? Andere tips!?
Ik vroeg me af hoe lang je nachtrust is op vrijdag, drink je s'avonds alcohol of niet? Je ontbijt hoe ziet dat er uit? Wat voor werkweek heb je achter de rug? Dat is allemaal afhankelijk hoe je op zaterdag loopt.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_78232479
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:17 schreef caspervc het volgende:

[..]

Dokter geweest, het zag er goed uit zei die, weinig bloeduitstorting, was allemaal mooi. Begin volgende week mocht ik weer gaan lopen van hem
Doe anders eerst slim... een mooi kort niet intensief (jog) loopje van een km of 3. Tuurlijk conditioneel zet het geen zoden aan de dijk, maar het is een prachtig train stukje.

Ik krijg nog een tip voor je door: 3x 1000mtr of 6x500mtr met 2 minuten rust tussendoor. Dat schijnen voldoende herstelprikkels en rustprikkels te geven.

Ik hoop dat je weer lekker loopt. Ik begin je frustatie te snappen. Beterschap nog. *aai over de bol*
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:47:46 #213
87334 lekzzz
pi_78232774
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:15 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Ik loop al vijftien jaar, nog nooit een warming-up gedaan. Cooling-down doe ik wel. Rustig uitlopen eventueel wat rekken strekken. Lekker goed warm douchen doe ik wel en eventueel onder de douche rekken strekken. Ik heb nog nooit een blessure gehad.
pi_78235653
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:55 schreef dyna18 het volgende:
Hup mensen naar buiten.
Het is erg lekker weer om te lopen.
Had er eigenlijk wel zin in, vorige week is het er niet van gekomen (sneeuw, strooizout tekort dus een rot-eind lopen naar het dichtsbijzijnde nog gestrooide fietspad, en Vrij-Zon een lang weekend weg waarin ik wel gewandeld heb maar er niet aan toe gekomen ben een lesje te lopen hoewel ik m'n MP3 speler wel meegenomen had). Wel een keertje naar de winkel zowel heen als terug 2x3 minuten gelopen & gewandeld, maar niet echt volgens schema en halverwege een langere pauze waarbij ik dus een paar boodschappen deed. Maar ik heb gisteren les 6 gelopen dus morgen mag ik weer :-)

Hopelijk valt het mee met de voorspelde regen, ik heb nog niet in de regen gelopen, moet nog bedenken wat ik daarvoor aan zal doen. Prettige kleding kiezen met koud weer & zo veel afwisseling tussen lopen en wandelen vind ik nog niet makkelijk! Begon de eerste hele kleine stukjes (en temp. rond het vriespunt) gewoon in spijkerbroek, nu 't vooral 3 minuten stukjes zijn en de temperatuur ruim boven nul is draag ik een legging met beenwarmers die bij het lopen lekker zit, bij het wandelen in de tweede helft van het stuk ook, maar bij de eerste stukjes wandelen wel wat fris aanvoelt op m'n bovenbeen. Gelukkig geen spierpijn dus ik hou 't er toch maar even op -de buitentemperatuur gaat nog een graadje omhoog en met twee lesjes gaat 't ook naar de 4-5 minuten lopen, dus dan zal 't wel lukken... maar als 't ook nog nat wordt?
pi_78238579
Hoi,
Ik wil ook weer gaan beginnen met hardlopen. Ongeveer een jaar geleden was ik eindelijk zo ver dat ik 5km achter elkaar kon rennen, tot ik een knieblessure kreeg die maar niet over ging. Nu heb gelukkig nergens meer last van en wil ik dus weer beginnen. Maar nu op een goede manier, dus niet doorgaan bij pijn en alles rustig opbouwen. Dat wil ik dus doen mbv Evy, maaaaar ik kan dat hele schema nergens vinden... Misschien zoek ik niet goed ofzo maar ik vind alleen een uitgetypte versie en een paar linkjes die nergens heen gaan.
Dus, kan iemand hier me vertellen waar ik moet zoeken?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:45:03 #216
87334 lekzzz
pi_78242925
Via iTunes podcast subscriben
  zondag 21 februari 2010 @ 11:58:52 #217
279894 winka
There is no place like home..
pi_78258372
Je kan ze ook heel makkelijk downloaden via nieuwsgroepen
  zondag 21 februari 2010 @ 12:34:59 #218
87334 lekzzz
pi_78259304
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:45 schreef lekzzz het volgende:
Via iTunes podcast subscriben
weet trouwens niet of deze nog steeds werkt, is al wat verouderd
pi_78259750
Nou, via die link lukt het niet iig, ik krijg dan een error. Ik heb het ook geprobeerd via torrent sites maar wegens omstandigheden heeft mijn laptop daar geen zin in Dus ik ga maar eens aan mn vriendje vragen of hij iets voor me kan downloaden en dan opsturen ofzo...
Ik ben niet zo handig met dat soort dingen allemaal
  zondag 21 februari 2010 @ 13:14:18 #220
87334 lekzzz
pi_78260600
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:49 schreef Kozmic het volgende:
Nou, via die link lukt het niet iig, ik krijg dan een error. Ik heb het ook geprobeerd via torrent sites maar wegens omstandigheden heeft mijn laptop daar geen zin in Dus ik ga maar eens aan mn vriendje vragen of hij iets voor me kan downloaden en dan opsturen ofzo...
Ik ben niet zo handig met dat soort dingen allemaal
heb je de link gekopieerd en in iTunes geplakt. Je kan je subscriben voor een podcast.
pi_78284612
Ik was vanmiddag net voor de regen terug, begon te spetteren toen ik 't tuinpad op liep. Hoe is dat voor timing?
  maandag 22 februari 2010 @ 21:20:53 #222
279894 winka
pi_78320417
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:13 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Hopelijk valt het mee met de voorspelde regen, ik heb nog niet in de regen gelopen, moet nog bedenken wat ik daarvoor aan zal doen. Prettige kleding kiezen met koud weer & zo veel afwisseling tussen lopen en wandelen vind ik nog niet makkelijk! Begon de eerste hele kleine stukjes (en temp. rond het vriespunt) gewoon in spijkerbroek, nu 't vooral 3 minuten stukjes zijn en de temperatuur ruim boven nul is draag ik een legging met beenwarmers die bij het lopen lekker zit, bij het wandelen in de tweede helft van het stuk ook, maar bij de eerste stukjes wandelen wel wat fris aanvoelt op m'n bovenbeen. Gelukkig geen spierpijn dus ik hou 't er toch maar even op -de buitentemperatuur gaat nog een graadje omhoog en met twee lesjes gaat 't ook naar de 4-5 minuten lopen, dus dan zal 't wel lukken... maar als 't ook nog nat wordt?
Ik vind het ook erg moeilijk wat aan te trekken met hardlopen, vooral als het regent zoals vandaag. Normaal gesproken draag ik een lange broek ( zo'n strakke, weet niet hoe dat heet ), een thermoshirt met lange mouwen met windjack eroverheen. Met de kou ging dat nog net. Maar vanmiddag heb ik in de regen gelopen en met de wandelstukjes ben ik toch bang om kou te vatten.

Met regenjas rennen is niet echt een optie Dus ik denk dat ik maar een gevoerd windjack ga kopen ofoz
  maandag 22 februari 2010 @ 21:31:06 #223
87334 lekzzz
pi_78320958
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:20 schreef winka het volgende:

[..]

Ik vind het ook erg moeilijk wat aan te trekken met hardlopen, vooral als het regent zoals vandaag. Normaal gesproken draag ik een lange broek ( zo'n strakke, weet niet hoe dat heet ), een thermoshirt met lange mouwen met windjack eroverheen. Met de kou ging dat nog net. Maar vanmiddag heb ik in de regen gelopen en met de wandelstukjes ben ik toch bang om kou te vatten.

Met regenjas rennen is niet echt een optie Dus ik denk dat ik maar een gevoerd windjack ga kopen ofoz
Al eens gedacht aan een regenafstotende windjack?
  maandag 22 februari 2010 @ 21:59:16 #224
62913 Blik
The one and Only!
pi_78322456
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:37 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Ik vroeg me af hoe lang je nachtrust is op vrijdag, drink je s'avonds alcohol of niet? Je ontbijt hoe ziet dat er uit? Wat voor werkweek heb je achter de rug? Dat is allemaal afhankelijk hoe je op zaterdag loopt.
Goeie vragen. Ga eigenlijk nooit stappen op vrijdag en drink wel iets aan alcohol, maar dat blijft beperkt tot een paar glazen. Ontbijt is een licht ontbijt zoals yoghurt met cruesli ofzoiets dergelijks. Mijn werkweek is halfzeven opstaan en rond zeven uur thuis
  maandag 22 februari 2010 @ 23:08:01 #225
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_78325785
Vorig jaar heb ik Evy1 helemaal gedaan en liep ik met gemak 7 km. Door een blessure 4 maanden niet gelopen, weer begonnen met les13 in de vrieskou en een week later een verkoudheid gekregen die me al weken hondsbenauwd houdt. Afgelopen zaterdag dacht ik "het is weer boven nul, ik ga wel even 4x8min in een rustig tempo doen." BAM. Deksel op de neus.

Nu overweeg ik serieus om weer met les 1 te beginnen, wat meer op loopstijl te focussen enz. Verstandig? Wat zijn goede tips, waar dien ik op te letten? Of kan ik gewoon beter opnieuw bij les 13 of zo instappen? Uiteindelijk heb ik met moeite 4x1km met 250m wandelen vol kunnen houden, 5km in 33min. Conditie is dus niet nul, maar ik weet ook niet goed hoe nu verder.
pi_78326116
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:08 schreef Coelho het volgende:
Vorig jaar heb ik Evy1 helemaal gedaan en liep ik met gemak 7 km. Door een blessure 4 maanden niet gelopen, weer begonnen met les13 in de vrieskou en een week later een verkoudheid gekregen die me al weken hondsbenauwd houdt. Afgelopen zaterdag dacht ik "het is weer boven nul, ik ga wel even 4x8min in een rustig tempo doen." BAM. Deksel op de neus.

Nu overweeg ik serieus om weer met les 1 te beginnen, wat meer op loopstijl te focussen enz. Verstandig? Wat zijn goede tips, waar dien ik op te letten? Of kan ik gewoon beter opnieuw bij les 13 of zo instappen? Uiteindelijk heb ik met moeite 4x1km met 250m wandelen vol kunnen houden, 5km in 33min. Conditie is dus niet nul, maar ik weet ook niet goed hoe nu verder.
Met 4x1km volbracht ben je verder dan les 1.
Probeer eens zo rond les 10 in te stappen. En als dat te gemakkelijk is kun je altijd nog omhoog.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 07:41:51 #227
87334 lekzzz
pi_78331719
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:59 schreef Blik het volgende:

[..]

Goeie vragen. Ga eigenlijk nooit stappen op vrijdag en drink wel iets aan alcohol, maar dat blijft beperkt tot een paar glazen. Ontbijt is een licht ontbijt zoals yoghurt met cruesli ofzoiets dergelijks. Mijn werkweek is halfzeven opstaan en rond zeven uur thuis
Goed je gaat niet stappen maar drinkt wel wat alcohol, mijn ervaring is dat alcohol je conditiepijl omlaag kan halen. De één heeft er meer last van dan de ander. Bier is helemaal zoiets wat daar flink aan kan meehelpen. Liever de avond ervoor niet drinken is nog beter, probeer het eens een keertje.

Ook de nacht ervoor voldoende slapen is verstandig, je ontbijt is voldoende. Niet te zwaar en voldoende energie. Probeer weer een keer te lopen maar pas je tijd twee uurtjes aan, i.p.v. 15:00 uur om 13:00 uur lopen. Zo kan je het iedere keer iets vervroegen.

Succes!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:09:41 #228
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_78334337
Wanneer je niet genoeg ben hersteld dan is je hartslag in rust hoger. Normaal proces in je lichaam. Op deze manier kun je overtraindheid vaststellen. En als je het niet vertrouwt, een bezoekje aan een arts.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:57:22 #229
62913 Blik
The one and Only!
pi_78335764
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:09 schreef Krullehoofd het volgende:
Wanneer je niet genoeg ben hersteld dan is je hartslag in rust hoger. Normaal proces in je lichaam. Op deze manier kun je overtraindheid vaststellen. En als je het niet vertrouwt, een bezoekje aan een arts.
Overtraining lijkt me sterk, want op zondag is er niks aan de hand. Het is echt puur alleen de zaterdagochtend
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:57:03 #230
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_78339992
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:57 schreef Blik het volgende:

[..]

Overtraining lijkt me sterk, want op zondag is er niks aan de hand. Het is echt puur alleen de zaterdagochtend
Uiteraard. Ik ken je verder niet, en ik ken je trainingsschema ook niet en hoelang je al traint niet. Misschien handig om ook te posten ?

En ik zou bepaalde zaken niet meteen uitsluiten omdat dat sterk lijkt, want de volgende dag is er niks aan de hand.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_78341226
't Is geen hogere wiskunde denk ik. Hij is gewoon niet gewend om 's morgens te lopen aangezien hij altijd in de vroege avond loopt.

En op zaterdag in de vroege avond lopen, om te kijken of het inderdaad is wat ik denk dat het is, gaat hij niet doen. Want hij zit dan aan het bier.
Prioriteiten kennelijk.
pi_78343346
Mooie loopdag denk ik vandaag
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_78352758
En lesje acht gelopen! Inderdaad lekker weer, droog en niet koud ook.

Vind het trouwens best wel lastig een gelijkmatig tempo te houden, nou ging de tijd lopen ook wel omhoog (12 minuten eergisteren, 16 in de les van vandaag) en dan heb ik bij de eerste stukjes iets minder zelfvertrouwen... als ik eenmaal halverwege ben dan ga ik sneller lopen. Nou ja volgende week hetzelfde schema, dan zal ik daar vast minder last van hebben want 't ging heel best.
pi_78354719
Les 14 gelopen zojuist !

En geloof het of niet maar ik heb 5.1 km gelopen in de 33 minuten.

En dit is dus inclusief de wandelminuten , dus ik ga gewoon lekker mee kunnen lopen met de circuitrun in een 25 minuten ofzo denk ik.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_78355728
Wat lopen jullie lange afstanden, ik meet het net na op Google pedometer en ik zit aan de 2.6KM voor les 8. In andere postjes zie ik 3 of meer KM voor de eerste paar weken. Ga ik echt zo langzaam? Ben ook wel een heel klein ukkie, 1.57 (als ik voor een groep brugklassers sta, zijn de meesten al langer dan ik).
pi_78356468
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:25 schreef Sheriam het volgende:
Wat lopen jullie lange afstanden, ik meet het net na op Google pedometer en ik zit aan de 2.6KM voor les 8. In andere postjes zie ik 3 of meer KM voor de eerste paar weken. Ga ik echt zo langzaam? Ben ook wel een heel klein ukkie, 1.57 (als ik voor een groep brugklassers sta, zijn de meesten al langer dan ik).
Kleine pasjes dus , en hangt ook van je wandeltempo af wat bij jou ook wat lager zou liggen

je moet je niet op afstanden concentreren maar op duur als je het nu lekker kan volhouden is het prima
pi_78356603
Spreek iemand die zelf pas 5 weken loopt
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:41:59 #238
236335 neen
schone schijn
pi_78356608
Ik ben ook weer eens begonnen bij les 4, nu maar volhouden
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:42:49 #239
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_78356644
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:41 schreef neen het volgende:
Hahaha dat is die man van: "IK HEB GODVERDOMME EEN MENING"
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:46:19 #240
236335 neen
schone schijn
pi_78356817
Goed gezien
het lijkt niet wat het is
pi_78357041
ik ken hem niet , youtube filmpje ?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:52:08 #242
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_78357095
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:46 schreef neen het volgende:
Goed gezien
Probleem dat ik gezichten bijna altijd herken.

En ik kan weer hardlopen want het ijs op de stoep is weg.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_78361566
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:39 schreef Joene het volgende:

[..]

Kleine pasjes dus , en hangt ook van je wandeltempo af wat bij jou ook wat lager zou liggen

je moet je niet op afstanden concentreren maar op duur als je het nu lekker kan volhouden is het prima
Ja, kleine pasjes... heb nog nooit met iemand samen hard gelopen, maar als ik met een redelijk lange kennis wandel wel eens opgelet en ik neem letterlijk 2 stappen voor 1 van hem. Heb hele korte pootjes, ik heb maar maat 38 en dan nog moet er standaard een flink stuk af als ik een nieuwe broek koop. Nou ja als duur gewoon okay is voor conditie is 't mooi... gelukkig was ik niet van plan wedstrijden te gaan lopen (of misschien tegen brugklassers, ).
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:51:28 #244
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_78364504
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:41 schreef neen het volgende:
Ik wil ook al weken weer beginnen, maar met die klotesneeuw kon ik hier niet in het park lopen en nu heb ik een wond die me belemmert te lopen. Zo schiet het niet op natuurlijk
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_78378410
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:25 schreef Sheriam het volgende:
Maak je niet druk over snelheid en afstand. Dat komt later wel.
Het is eerst belangrijk om een goede basis conditie op te bouwen, oftewel de lessen van Evy 1 te voltooien zodat je een half uur aan een stuk kunt lopen. Daarna is er genoeg tijd om dan te gaan uitbouwen en op de snelheid te gaan letten.

Ow en je bent echt niet de enige die langzaam loopt. Ik heb de lessen van Evy 1 gelopen in een snelheid van ongeveer 7 a 8 km/h gemiddeld. Les 8 liep ik met 7,4 km/h.
  woensdag 24 februari 2010 @ 06:39:40 #246
279894 winka
pi_78380967
Ik ga ook maar weer eens posten in de topic voor de ervaringen en de motivatie
Ruim een jaar geleden heb ik de eerste serie gedaan en kon dus vijf km onafgebroken lopen Ik was helemaal verslaafd aan hardlopen en probeerde m'n tijd steeds te verbeteren. MIjn record was 5 km in een halfuur

Ik heb twee lessen van de 10 km gelopen en toen ben ik gestopt Blijkbaar was ik toch niet zó verslaafd

Ik sta nu klaar om zo les 14 te lopen, nog nooit zo vroeg gedaan
pi_78381098
Succes Les 14 is leuk met 3x6 minuten !
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:06:14 #248
62913 Blik
The one and Only!
pi_78384939
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:27 schreef jack4ya het volgende:
't Is geen hogere wiskunde denk ik. Hij is gewoon niet gewend om 's morgens te lopen aangezien hij altijd in de vroege avond loopt.

En op zaterdag in de vroege avond lopen, om te kijken of het inderdaad is wat ik denk dat het is, gaat hij niet doen. Want hij zit dan aan het bier.
Prioriteiten kennelijk.
Zaterdagochtend heb ik tijd om te sporten, zaterdagmiddag heb ik inderdaad andere prioriteiten. Dan ben ik vaak naar de stad geweest en blijf even hangen om te borrelen, en dan zit hardlopen er niet in. Het is niet voor niks dat sportscholen vaak zaterdagavond en zondagmiddag dicht zijn, dat komt omdat er gewoon te weinig mensen sporten op dit tijdstippen.

En ik loop ook regelmatig op zondag, dat is nou juist het vreemde. Dan heb ik nergens last van.
pi_78385012
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:06 schreef Blik het volgende:

En ik loop ook regelmatig op zondag, dat is nou juist het vreemde. Dan heb ik nergens last van.
loop je op zondag dan op hetzelfde tijdstip als op zaterdagochtend? Dan is de tijd niet het probleem.
Wel heb je dan waarschijnlijk een extra dag herstel gehad als je op zondag loopt?

en lopen rond lunchtijd op zaterdag?
pi_78392257
ik denk dat ik vanmiddag nog even een rondje ga het is zo lekker weer
pi_78392368
Voor de liefhebbers: De Hardloopwinkel heeft volgende week 50% korting op kleding
Ik ben van pindavlees
pi_78392404
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:22 schreef Flappekz het volgende:
Voor de liefhebbers: De Hardloopwinkel heeft volgende week 50% korting op kleding
Top , ik hou alleen niet zo van online kleren kopen
pi_78392514
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:22 schreef Joene het volgende:

[..]

Top , ik hou alleen niet zo van online kleren kopen
Daarom hebben ze ook gewone filialen
Ik ben van pindavlees
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:27:06 #254
279894 winka
pi_78392592
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:31 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Al eens gedacht aan een regenafstotende windjack?
Ik ga inderdaad daar maar eens kijken Ik lees net dat de Hardloopwinkel kortingen heeft, even kijken of deze winkel in de buurt zit.
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 07:23 schreef Joene het volgende:
Succes Les 14 is leuk met 3x6 minuten !
Ja deze les was inderdaad leuk en lekker pittig Ben er de hele dag al moe van
pi_78392624
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:27 schreef winka het volgende:

[..]

Ik ga inderdaad daar maar eens kijken Ik lees net dat de Hardloopwinkel kortingen heeft, even kijken of deze winkel in de buurt zit.
Zitten alleen in Den Haag, Bodegraven en Leiden geloof ik
Ik ben van pindavlees
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')