Jammer dat het niet lekker ging. Maar euh smogalarm? Waar loop jij?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:24 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga deze les vrijdag weer doen, hopen dat het nevelige weg is dan en het smogalarm opgeheven is... kan mij haast niet voorstellen dat dat zoveel invloed heeft maar misschien onderschatte ik het?
Polar FT80.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:13 schreef Joene het volgende:
Wat voor hartslag horloge gebruiken jullie ? ik wil zelf graag een Garmin kopen met GPS.
Ik woon in Vlaanderen. maandagochtend hebben ze t smogalarm afgekondigd..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:21 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet lekker ging. Maar euh smogalarm? Waar loop jij?
Ik heb geen nevel of smog gezien en ik liep nogwel langs de snelwegen.
Ik heb een Garmin Forerunner 305. Super apparaat, maar weet zeker dat je door wilt gaan met hardlopen, ze zijn vrij prijzig. Ik mocht hem van mezelf ook pas na het uitlopen van serie 1quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:13 schreef Joene het volgende:
Wat voor hartslag horloge gebruiken jullie ? ik wil zelf graag een Garmin kopen met GPS.
he bah... dat is inderdaad niet lekker sporten in dat soort vuiligheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik woon in Vlaanderen. maandagochtend hebben ze t smogalarm afgekondigd..
2 weken terug, of zo, was t ook al heel nevelig en kreeg ik op een gegeven moment tijdens het rennen een enorm vervelende kriebel in mijn keel.. en ook weer wat kortademig. Terwijl ik al jaaaaaaaren geen last meer van mijn astma heb, dus wrs zijn de omstandigheden soms gewoon niet best ..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:14 schreef dyna18 het volgende:
[..]
he bah... dat is inderdaad niet lekker sporten in dat soort vuiligheid.
Ja , 28 maart.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:40 schreef jack4ya het volgende:
Circuitrun? Is dat die op Zandvoort?
Die ga ik waarschijnlijk ook doen, hoewel ik de dagen ervoor enorm slopende activiteiten heb, hoop dat ik niet al te brak ben. Ga wel de 12 km lopen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:38 schreef Joene het volgende:
ik ga me morgen inschrijven voor de circuitrun.wel de 5km natuurlijk
Alweer opgeknapt en gelopen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:07 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben ook net terug van het hardlopen. Het viel mij erg zwaar. Vooral de steenkoude wind was een spelbreker. Toch maar een andere route gelopen die meer tussen de bomen doorging en de open vlaktes mijden.
Nou was ik de afgelopen paar dagen ziek, dus ook daar kan het aanliggen dat ik het zwaar had. Dat zie je ook prima terug in een hogere hartslag.
Jawel hoor, gewoon sporttracks,. Weet niet welke versie, intereseert me ook niet zoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:48 schreef jack4ya het volgende:
Idd een mooi hartslag grafiek. (jij hebt een andere sports track dan ik? Niet die van Zonefivesoftware?)
Ik maak nog steeds kriebelgrafieken. Ik zag gister stomtoevallig een training van mijn vriend op dezelfde dag met hetzelfde horloge... Mooie heldere grafiek.
Dus het ligt zeker niet aan het horloge.
Het zal de combi van ikzelf én het horloge zijn, of alleen ikzelf.
Jep, veel last. Enkel is flink dik, gisteren al een tijd met sneeuw gekoeld, drukverband aangelegd en Tantum blessuregel op gesmeerd. Denk dat het een week rust wordt minimaal...quote:Op maandag 15 februari 2010 08:27 schreef jack4ya het volgende:
Door je enkel gegaan? Da's naadje. Veel last van?
Hier was het ook glad, achter dijk en daar heb ik toch een 2km van de afstand gelopen.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:26 schreef Skv het volgende:
Ik wilde net gaan lopen, maar het is overal (weer eens) spekglad.![]()
Kutsneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |