1 dimensionaal? je bedoelt dat ze vlakken en objecten niet kunnen bevatten?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 04:03 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Want je kunt nog zo veel school hebben gehad, dat je dingen kunt onthouden maakt je nog geen slim persoon. FOK is daar een goed voorbeeld van. Heel veel zogenaamd slimme mensen kunnen slechts 1-dimensionaal nadenken.
Nee, ik bedoel dat ze absoluut niet logisch kunnen nadenken. Geen aanleg voor wiskunde zeg maar. Alleen maar stampwerk en verder niets. Het barst van dat soort figuren. Leren gaat prima, maar zodra ze voor zichzelf moeten denken gaat het mis.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 04:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 dimensionaal? je bedoelt dat ze vlakken en objecten niet kunnen bevatten?
Wat een vage post. Op wie reageer je eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 04:14 schreef DrDentz het volgende:
Dit is zoiets als op je 20ste terug gaan naar de kleuterklas en klagen over het niveau. "Jemig, ik ben echt zoveel slimmer dan die 'slimme' kinderen!"
OKquote:Op zaterdag 30 januari 2010 04:23 schreef DrDentz het volgende:
Op de OP natuurlijk.
Daar zit misschien wel iets in, hoewel dat natuurlijk ook aan TS zelf kan liggen die gewoon meer kennis heeft van natuurkundige onderwerpen. Daarnaast zat ie natuurlijk niet voor niets in een klas waar kinderen hun diploma willen halen omdat ze eerder gefaald hebben. Daar komt bij dat mensen bij een economie of geschiedenisles misschien wel precies het zelfde over hem dachten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:23 schreef Lotusss het volgende:
TS beweert alleen dat het niveau op de middelbare scholen ten opzichte van x aantal jaren terug een stuk lager is geworden en dat daardoor de leerlingen/studenten van tegenwoordig essentiële basisvaardigheden en algemene kennis missen die mensen van latere leeftijd als gemeengoed zien.
Echt he.quote:
ECM is stampen. Dat kan iedereen. NTG is bevatten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Echt he.
NTG'ers zitten gewoon de hele dag hun reageerbuisjes in hun aars te steken. Wereldvreemde mensen zijn het. Echt het type fokker dat niet buiten durft te komen, want ze zouden wel eens mensen tegen kunnen komen.
ECM'ers zijn gewoon leuke mensen, sociaal, slim en willen iets betekenen voor onze wereld. Wij gaan de maatschappij op de been houden, terwijl die NTG'ers lekker sterretjes zitten te bekijken (hehe).
Ja... dat is precies hetzelfde...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 04:33 schreef DrDentz het volgende:
Als dikke dertiger 15 jaar 'terug in de tijd' gaan en klagen over het niveau van de leerlingen is net zo stoer om als twintiger 15 jaar terug te gaan en tussen wat 5-jarigen te klagen over het niveau van de vragen die ze stellen.
En daar ga je dus de fout in. Economie, talen en andere alfa/gamma vakken is ook begrijpen, analyseren en logisch nadenken. Maar voor een beta als jij niet.. dan is het gewoon stampen en hopen dat je zo je examen haalt. Maar zelfs dat was al niet aan jou besteedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ECM is stampen. Dat kan iedereen. NTG is bevatten.
Wat totaal niet verrassend dat jij een laaggeschoolde anti-intellectueel bent. En ondertussen andere mensen dom noemenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 04:03 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Want je kunt nog zo veel school hebben gehad, dat je dingen kunt onthouden maakt je nog geen slim persoon. FOK is daar een goed voorbeeld van. Heel veel zogenaamd slimme mensen kunnen slechts 1-dimensionaal nadenken.
Ik heb geen VWO examen gehaald, dat betekent niet dat ik geen examens heb gehaald he.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:44 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En daar ga je dus de fout in. Economie, talen en andere alfa/gamma vakken is ook begrijpen, analyseren en logisch nadenken. Maar voor een beta als jij niet.. dan is het gewoon stampen en hopen dat je zo je examen haalt. Maar zelfs dat was al niet aan jou besteed
Moet je nagaan hoe achterlijk de figuren zijn die in eerste instantie geen vwo deden. Die overtreffen dat dus nog.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:07 schreef Dawwa het volgende:
Ik geef TS gelijk, volg sinds september Wiskunde B via een VAVO met veel gezakte VWO'ers en het zijn echt volslagen idioten.![]()
VWO
Gefeliciteerd nog met je VMBO diploma in 2008 bij het CLV.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:52 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dit, oude mensen die op school zitten![]()
Ik heb ook iemand in mijn klas en die is al 30+
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:52 schreef EdAtTheBar het volgende:
TS faalt op zn 31 nog steeds op het VWO![]()
Niet geheel ondenkbaar, maar ik ben het toch niet met je eens. Ik had een jaar NT&G gedaan en was begin dit jaar overgestapt naar CM. Wat vooral opvalt is dat ECM 90% van alle arrogante, idiote, breezer-zuipende kinderen bevat en nog een paar normale mensen. NTG bevat veel nerds, maar ook genoeg sociale en aardige mensen, én bacoboys en breezersletten die blijkbaar wel hun hersenen gebruiken. En dan nog van die figuren die ECM aanleg (=stampen) hebben, maar zichzelf willen bewijzen (of hun ouders).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Echt he.
NTG'ers zitten gewoon de hele dag hun reageerbuisjes in hun aars te steken. Wereldvreemde mensen zijn het. Echt het type fokker dat niet buiten durft te komen, want ze zouden wel eens mensen tegen kunnen komen.
ECM'ers zijn gewoon leuke mensen, sociaal, slim en willen iets betekenen voor onze wereld. Wij gaan de maatschappij op de been houden, terwijl die NTG'ers lekker sterretjes zitten te bekijken (hehe).
Niet veel blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:35 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Niet geheel ondenkbaar, maar ik ben het toch niet met je eens. Ik had een jaar NT&G gedaan en was begin dit jaar overgestapt naar CM. Wat vooral opvalt is dat ECM 90% van alle arrogante, idiote, breezer-zuipende kinderen bevat en nog een paar normale mensen. NTG bevat veel nerds, maar ook genoeg sociale en aardige mensen, én bacoboys en breezersletten die blijkbaar wel hun hersenen gebruiken. En dan nog van die figuren die ECM aanleg (=stampen) hebben, maar zichzelf willen bewijzen (of hun ouders).
De mensen die werkelijk iets gaan betekenen later zijn, en het is gewoon zo, NTG'ers. En meestal doen ze eigenlijk NTGECM (bijvakken geschiedenis en economie).
Maar ik zit ook op een categoraal gymnasium, afgesloten van de normale wereld. Wat weet ik nou.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:43 schreef NoShitSherlock het volgende:
Vergeet niet dat de slimme mensen meestal weten wat ze niet weten. En niet zoals jij denken dat ze alles al weten. Daarom vragen stellen slimme mensen soms domme vragen.
Dat heb ik dan ook nooit gezegd. Ik zei alleen dat ik de basisdingen wel weet. Verder heb ik niks over mijzelf gezegdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:43 schreef NoShitSherlock het volgende:
Vergeet niet dat de slimme mensen meestal weten wat ze niet weten. En niet zoals jij denken dat ze alles al weten. Daarom vragen slimme mensen soms domme vragen.
Einstein had in de IQ testen, voor zover die toen goed bestonden, juist een relatief laag IQ.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nice op de laatste test had ik een IQ van 163. Net zoveel als Einstein en kasparov. Denk dat vele fokkers hier jaloers op zijn!
Ik kon vroeger ook naar speciaal onderwijs , kostte 200 euro per uur en was een paar treden hoger dan het Gymnasium. Aangezien ik liever met mijn handen (of vuisten HEHE) werk, ging ik maar VMBO doen. Ben hier 1x blijven zitten maar ben wel een zeer talentvol vmbo student
Dat was ver voor de BNN iq-test he! Ik denk dat 'ie gewoon t liefst achter de TV met een briefje meeschreefquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Einstein had in de IQ testen, voor zover die toen goed bestonden, juist een relatief laag IQ.
Nou en, je hebt toch ook een formule kaart.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:02 schreef poo het volgende:
Heb alleen de OP gelezen, maar die rekenmachine is idd![]()
Bij een wiskunde tentamen kon je er van alles in zetten...was niet echt leerzaam
Ja, dat vind ik wel goed dat je die er bij mag houden. Maar zo'n GR...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou en, je hebt toch ook een formule kaart.
Bij de examens kregen we allemaal een lege van school en mochten we niet de eigen meenemen. Geen digitale spiekbriefjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:08 schreef poo het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel goed dat je die er bij mag houden. Maar zo'n GR......volgens mij mag dat tegenwoordig ook niet meer.
Bij Frans?!?!??quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sowieso was het al raar dat iedereen bij Frans met een rekenmachine zat.
[ouwe-lul-modus]vroeger moest je die gewoon uit je hoofd weten[/ouwe-lul-modus]quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou en, je hebt toch ook een formule kaart.
Omdat ik 15 jaar geleden op de middelbare school alle wiskundige formules uit mijn hoofd moest leren.quote:
Gefeliciteerd. We zijn nu in een tijdperk aanbeland waarin je beter kunt weten waar en hoe je moet zoeken dan dat je kennis paraat hebt. Dit omdat kennis algemeen goed wordt. Ik doel daarmee niet per se op wikipedia. Zelfs als je bij de dokter zit kun je ervan uitgaan dat die er een naslagwerk bij pakt, terwijl hij/zij toch ook alles uit z'n hoofd heeft moeten leren.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik 15 jaar geleden op de middelbare school alle wiskundige formules uit mijn hoofd moest leren.
Wiskundeleraar word je omdat je wiskunde bijzonder leuk vindt. Als je wiskunde krijgt zegt dat niet direct dat je het leuk vindt. Voor hem is dat spelen. Dan wordt het sowieso een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:43 schreef HenkySpanky het volgende:
Opzich, mijn wiskunde leraar die gebruikt zelf ook geen formulekaarten of dergelijk. Als hij een formule niet meer weet, gaat hij terug naar de basis theorie en werkt hij die net zo lang door, tot hij de formule weer heeft. ( Dat duurt bij hem natuurlijk circa 30 seconden ofzo. )
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:35 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Niet geheel ondenkbaar, maar ik ben het toch niet met je eens. Ik had een jaar NT&G gedaan en was begin dit jaar overgestapt naar CM. Wat vooral opvalt is dat ECM 90% van alle arrogante, idiote, breezer-zuipende kinderen bevat en nog een paar normale mensen. NTG bevat veel nerds, maar ook genoeg sociale en aardige mensen, én bacoboys en breezersletten die blijkbaar wel hun hersenen gebruiken. En dan nog van die figuren die ECM aanleg (=stampen) hebben, maar zichzelf willen bewijzen (of hun ouders).
De mensen die werkelijk iets gaan betekenen later zijn, en het is gewoon zo, NTG'ers. En meestal doen ze eigenlijk NTGECM (bijvakken geschiedenis en economie).
Maar ik zit ook op een categoraal gymnasium, afgesloten van de normale wereld. Wat weet ik nou.
Alsof daar zoveel nutteloze dingen gebeuren. Gast, ben je wereldvreemd ofzo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:54 schreef Niels1568 het volgende:
[..]
Had je me zomaar even te pakken
![]()
Over de opvulling van de verschillende klassen, daar weet ik niet veel van en dat kan verschillen, dus daar ga ik niet op in.
Dat NTG'ers echt iets gaan betekenen als ze geen medicijnen studeren, dat zal in sommige gevallen waar zijn, in de meeste gevallen sluiten ze zich op in laboratoria om meestal nutteloze dingen te doen.
De zogenaamde exacte vakken zijn namelijk de aansluiting met de ECHTE wereld verloren.
Haha, ik heb beet, duidelijk eentje die niet helemaal goed kan lezenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alsof daar zoveel nutteloze dingen gebeuren. Gast, ben je wereldvreemd ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |