quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Zijn rug, schouders en voeten lang masseren. Vervolgens geef je hem een flinke handjob/blowjob en ga je bukken en smeek je als een kankerslet dat hij je sterretje moet verbouwen.
Al gedaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:06 schreef Supperboeren het volgende:
Gewoon,
Als hij binnen komt moet je voor de deur in sexy lingerie staan!
Succes
Als deze bestonden wist je er waarschijnlijk wel vanaf.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef thehills het volgende:
Hmm,, de ideeën zijn hier een beetje schaars.
Kom op jongens ik wil leukere, orginele ideeën
Beetje saai voor ons vrouwen, maar tis wel waar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef Wupppie het volgende:
das het mooie van mannen, je hoeft ze niet op te geilen, altijd paraat.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef Wupppie het volgende:
das het mooie van mannen, je hoeft ze niet op te geilen, altijd paraat.
En ik hoef maar een keer mijn vriendin te aaien en kan er ook zo inglijen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Beetje saai voor ons vrouwen, maar tis wel waar.
Jij bent de subtiliteit in eigen persoon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:52 schreef o.us het volgende:
Gewoon je tieten laten zien en hem pijpen.
Succes.
Maak er een intieme, romantische avond van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef thehills het volgende:
wrom DD???? als ze bv B heeft??? een half gevuld BH vind ik pers. niet echt spannend... daarentegen een mooie push up met laag uitgesneden topje mmmmmquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:57 schreef halo1 het volgende:
Huur/leen//koop een Dd-cup-bh, kijk verleidelijk/arrogant ..... hij zal reageren met ""Wow!" en aan je willen zitten.. stel dat zo lang mogelijk uit... tease hem.. laat hem desnoods van alles beloven.. en geef dan pas toe......P.S.laat hem duidelijk weten dat hij het alleen-recht heeft..!
Mag... niet... lachen..!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:53 schreef TNA het volgende:
Zijn rug, schouders en voeten lang masseren. Vervolgens geef je hem een flinke handjob/blowjob en ga je bukken en smeek je als een kankerslet dat hij je sterretje moet verbouwen.
kook eten voor hem, google ff van die liefdes maaltijden naar boven,quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef thehills het volgende:
Probeer het eens met een strap-on misschien vind hij dat wel lekkerquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:55 schreef thehills het volgende:
Mijn tieten laat ik al genoeg zien!
Hij geniet inderdaad als ik hem een blowjob geef
Nog meer ideeën, iets wat hij totaal niet verwacht??
Ze kan de eventuele overblijvende ruimte volstoppen met lekkers zoals paaseitjes, eurobiljetten, liefdesblijken, noem maar op .... en ik had ook gezegd dat ze verleidelijk moest kijken dan ziet hij alleen maar die ogen en denkt zich die volle bh erbij...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:46 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
wrom DD???? als ze bv B heeft??? een half gevuld BH vind ik pers. niet echt spannend... daarentegen een mooie push up met laag uitgesneden topje mmmmm
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:27 schreef halo1 het volgende:
[..]
Ze kan de eventuele overblijvende ruimte volstoppen met lekkers zoals paaseitjes, eurobiljetten, liefdesblijken, noem maar op .... en ik had ook gezegd dat ze verleidelijk moest kijken dan ziet hij alleen maar die ogen en denkt zich die volle bh erbij...
Pics van je reetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Faerie het volgende:
Op een totaal onverwacht moment hem gaan pijpen. Dat kan zelfs al als hij net binnenkomt. Je sleurt hem mee, doet zijn broek uit, gaat een beetje voelen en strelen zodat ie helemaal stijf wordt. En dan ga je hem op de geilste manier ooit pijpen. Het helpt ook wel als je ineens met nieuwe trucjes komt. Je kunt bijv. even op internet zoeken daarnaar. Vooral nieuwe dingen doen en hem totaal verrassen.
Bij mij werkt het trouwens altijd al door een strakke broek aan te doen waar je mijn billen goed in ziet. Maar dat is natuurlijk niet heel spannend en je moet dan ook wel mooie billen hebben.
Idd. Als je impliceert dat je een mooie kont hebt --> Pics.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:22 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Pics van je reet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(en van de rest
)
En jij denkt serieus dat ze nog fotos gaat posten???quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:22 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Pics van je reet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(en van de rest
)
anders is ze internetheldinquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat ze nog fotos gaat posten???
Geen mooie booty dus.quote:
Zo goedkoop?quote:
Bied jij lager?quote:
Nu het duidelijk is wat jij bent hoeven we alleen nog maar over de prijs te onderhandelen.quote:
Nee, ik ben heul duur.quote:
Zeker, wel zo handig toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nu het duidelijk is wat jij bent hoeven we alleen nog maar over de prijs te onderhandelen.
Zeker geen slagroom doen. Dat wordt zuur na een tijdje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef pointillisme het volgende:
Hmm ik zeg;
- een spelletje met van die naughty opdrachten
- slagrooooom!
- blinddoek hem en doe wat je wil haha
gewoon iets minder alledaags maken!
Ook een echte topper is hem blinddoeken en dan ongezien ijsklontjes naast het bed klaarzetten, die even in je mond nemen en hem dan te pijpen
mwah, zo erg is 't niet hoor, maar laat het geen half uur zitten en gebruik niet teveel, voor je het weet ben je misselijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef Faerie het volgende:
[..]
Zeker geen slagroom doen. Dat wordt zuur na een tijdje.
Maar voor mij maak je anders wel een uitzondering.quote:
Dan is er toch niks spannends meer aan??quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef Adolecens het volgende:
Vertellen dat je eindelijk 16 bent geworden en hij niet meer strafbaar is?
eerste verstandige opmerkingquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:53 schreef beertenderrr het volgende:
voetbal aanzetten en een biertje voor hem halen
Daarna de vetpan aanzetten en bitterballen maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:53 schreef beertenderrr het volgende:
voetbal aanzetten en een biertje voor hem halen
Spannend seksleven heb je dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:53 schreef Ferdii het volgende:
pff waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk?
gewoon zeggen: "Schat ik wil je dat je me nu neukt"
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef De_Rikster het volgende:
Gewoon als hij onderweg is een foto sturen op zijn telefoon in je spannendste setje, en dan elke 5 minuten een nieuwe sturen, strippen op je phone dus en als laatste een plaatje waarin je een groene chicita (een rijpe wordt slap en breekt soms) verstopt in je poes en hem vraagt of Bokita trek heeft in banaan.
Hopen dat je niet binnen een week op internet staat met je poes, overal waar je komt bekenden bananen naar je gooien en Pisang Ambon aanbieden
Jammie!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:58 schreef Ms_Furious het volgende:
Zorg ervoor dat ie je "betrapt" als je met jezelf bezig bent.
Whehehequote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef De_Rikster het volgende:
Gewoon als hij onderweg is een foto sturen op zijn telefoon in je spannendste setje, en dan elke 5 minuten een nieuwe sturen, strippen op je phone dus en als laatste een plaatje waarin je een groene chicita (een rijpe wordt slap en breekt soms) verstopt in je poes en hem vraagt of Bokita trek heeft in banaan.
Hopen dat je niet binnen een week op internet staat met je poes, overal waar je komt bekenden bananen naar je gooien en Pisang Ambon aanbieden
Pijpte het in eerste instantie een beetje door de kleren heen?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:44 schreef thehills het volgende:
Bedankt voor jullie tips!
Ik heb de tip opgevolgd om hem op een totaal onverwacht moment te pijpen...
Hij kwam binnen en duwde hem tegen de muur aan en begon hem spontaan te pijpen in de gang.
Binnen no time hadden we onze kleren uit!
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:53 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Pijpte het in eerste instantie een beetje door de kleren heen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:16 schreef beertenderrr het volgende:
blijkbaar heb je de tips betreft voetbal, bier en frituur niet opgevolgd. Ik raad het je aan als je ooit nog een keer wilt trouwen met hem.
Een keer naakt de voordeur open gedaan voor scharrel. Was wel heel spannend. Ik wist hoe laat ze ongeveer bij mij kwam, maar ja, had alsnog de buurman kunnen zijn...quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:44 schreef zwartedoos het volgende:
Wil nog altijd een keer een regenjas ofzo aandoen met daaronder helemaal niets of een spannend setje, en als hij dan de deur openmaakt de jas laten vallen...en dan natuurlijk hopen dat hij hapt haha, anders voel je je wel erg lullig op dat moment
Meesterlijk!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:53 schreef TNA het volgende:
Op donderdag 23 juli 2009 17:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Voor de vrouw in kwestie ja, mannen vinden dat niet al te boeiend.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:39 schreef Faerie het volgende:
[..]
Seks is lekkerder als je zo wordt opgegeild.
O echt welquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Voor de vrouw in kwestie ja, mannen vinden dat niet al te boeiend.
Wtfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |