Pijpte het in eerste instantie een beetje door de kleren heen?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:44 schreef thehills het volgende:
Bedankt voor jullie tips!
Ik heb de tip opgevolgd om hem op een totaal onverwacht moment te pijpen...
Hij kwam binnen en duwde hem tegen de muur aan en begon hem spontaan te pijpen in de gang.
Binnen no time hadden we onze kleren uit!
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:53 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Pijpte het in eerste instantie een beetje door de kleren heen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:16 schreef beertenderrr het volgende:
blijkbaar heb je de tips betreft voetbal, bier en frituur niet opgevolgd. Ik raad het je aan als je ooit nog een keer wilt trouwen met hem.
Een keer naakt de voordeur open gedaan voor scharrel. Was wel heel spannend. Ik wist hoe laat ze ongeveer bij mij kwam, maar ja, had alsnog de buurman kunnen zijn...quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:44 schreef zwartedoos het volgende:
Wil nog altijd een keer een regenjas ofzo aandoen met daaronder helemaal niets of een spannend setje, en als hij dan de deur openmaakt de jas laten vallen...en dan natuurlijk hopen dat hij hapt haha, anders voel je je wel erg lullig op dat moment
Meesterlijk!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:53 schreef TNA het volgende:
Op donderdag 23 juli 2009 17:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Zijn rug, schouders en voeten lang masseren. Vervolgens geef je hem een flinke handjob/blowjob en ga je bukken en smeek je als een kankerslet dat hij je sterretje moet verbouwen.
Voor de vrouw in kwestie ja, mannen vinden dat niet al te boeiend.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:39 schreef Faerie het volgende:
[..]
Seks is lekkerder als je zo wordt opgegeild.
O echt welquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Voor de vrouw in kwestie ja, mannen vinden dat niet al te boeiend.
Wtfquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |