quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Zijn rug, schouders en voeten lang masseren. Vervolgens geef je hem een flinke handjob/blowjob en ga je bukken en smeek je als een kankerslet dat hij je sterretje moet verbouwen.
Al gedaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:06 schreef Supperboeren het volgende:
Gewoon,
Als hij binnen komt moet je voor de deur in sexy lingerie staan!
Succes
Als deze bestonden wist je er waarschijnlijk wel vanaf.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef thehills het volgende:
Hmm,, de ideeën zijn hier een beetje schaars.
Kom op jongens ik wil leukere, orginele ideeën
Beetje saai voor ons vrouwen, maar tis wel waar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef Wupppie het volgende:
das het mooie van mannen, je hoeft ze niet op te geilen, altijd paraat.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef Wupppie het volgende:
das het mooie van mannen, je hoeft ze niet op te geilen, altijd paraat.
En ik hoef maar een keer mijn vriendin te aaien en kan er ook zo inglijen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Beetje saai voor ons vrouwen, maar tis wel waar.
Jij bent de subtiliteit in eigen persoon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:52 schreef o.us het volgende:
Gewoon je tieten laten zien en hem pijpen.
Succes.
Maak er een intieme, romantische avond van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef thehills het volgende:
wrom DD???? als ze bv B heeft??? een half gevuld BH vind ik pers. niet echt spannend... daarentegen een mooie push up met laag uitgesneden topje mmmmmquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:57 schreef halo1 het volgende:
Huur/leen//koop een Dd-cup-bh, kijk verleidelijk/arrogant ..... hij zal reageren met ""Wow!" en aan je willen zitten.. stel dat zo lang mogelijk uit... tease hem.. laat hem desnoods van alles beloven.. en geef dan pas toe......P.S.laat hem duidelijk weten dat hij het alleen-recht heeft..!
Mag... niet... lachen..!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:53 schreef TNA het volgende:
Zijn rug, schouders en voeten lang masseren. Vervolgens geef je hem een flinke handjob/blowjob en ga je bukken en smeek je als een kankerslet dat hij je sterretje moet verbouwen.
kook eten voor hem, google ff van die liefdes maaltijden naar boven,quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef thehills het volgende:
Probeer het eens met een strap-on misschien vind hij dat wel lekkerquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:55 schreef thehills het volgende:
Mijn tieten laat ik al genoeg zien!
Hij geniet inderdaad als ik hem een blowjob geef
Nog meer ideeën, iets wat hij totaal niet verwacht??
Ze kan de eventuele overblijvende ruimte volstoppen met lekkers zoals paaseitjes, eurobiljetten, liefdesblijken, noem maar op .... en ik had ook gezegd dat ze verleidelijk moest kijken dan ziet hij alleen maar die ogen en denkt zich die volle bh erbij...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:46 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
wrom DD???? als ze bv B heeft??? een half gevuld BH vind ik pers. niet echt spannend... daarentegen een mooie push up met laag uitgesneden topje mmmmm
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:27 schreef halo1 het volgende:
[..]
Ze kan de eventuele overblijvende ruimte volstoppen met lekkers zoals paaseitjes, eurobiljetten, liefdesblijken, noem maar op .... en ik had ook gezegd dat ze verleidelijk moest kijken dan ziet hij alleen maar die ogen en denkt zich die volle bh erbij...
Pics van je reetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Faerie het volgende:
Op een totaal onverwacht moment hem gaan pijpen. Dat kan zelfs al als hij net binnenkomt. Je sleurt hem mee, doet zijn broek uit, gaat een beetje voelen en strelen zodat ie helemaal stijf wordt. En dan ga je hem op de geilste manier ooit pijpen. Het helpt ook wel als je ineens met nieuwe trucjes komt. Je kunt bijv. even op internet zoeken daarnaar. Vooral nieuwe dingen doen en hem totaal verrassen.
Bij mij werkt het trouwens altijd al door een strakke broek aan te doen waar je mijn billen goed in ziet. Maar dat is natuurlijk niet heel spannend en je moet dan ook wel mooie billen hebben.
Idd. Als je impliceert dat je een mooie kont hebt --> Pics.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:22 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Pics van je reet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(en van de rest
)
En jij denkt serieus dat ze nog fotos gaat posten???quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:22 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Pics van je reet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(en van de rest
)
anders is ze internetheldinquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat ze nog fotos gaat posten???
Geen mooie booty dus.quote:
Zo goedkoop?quote:
Bied jij lager?quote:
Nu het duidelijk is wat jij bent hoeven we alleen nog maar over de prijs te onderhandelen.quote:
Nee, ik ben heul duur.quote:
Zeker, wel zo handig toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nu het duidelijk is wat jij bent hoeven we alleen nog maar over de prijs te onderhandelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |