Zeker geen slagroom doen. Dat wordt zuur na een tijdje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef pointillisme het volgende:
Hmm ik zeg;
- een spelletje met van die naughty opdrachten
- slagrooooom!
- blinddoek hem en doe wat je wil haha
gewoon iets minder alledaags maken!
Ook een echte topper is hem blinddoeken en dan ongezien ijsklontjes naast het bed klaarzetten, die even in je mond nemen en hem dan te pijpen
mwah, zo erg is 't niet hoor, maar laat het geen half uur zitten en gebruik niet teveel, voor je het weet ben je misselijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef Faerie het volgende:
[..]
Zeker geen slagroom doen. Dat wordt zuur na een tijdje.
Maar voor mij maak je anders wel een uitzondering.quote:
Dan is er toch niks spannends meer aan??quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef Adolecens het volgende:
Vertellen dat je eindelijk 16 bent geworden en hij niet meer strafbaar is?
eerste verstandige opmerkingquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:53 schreef beertenderrr het volgende:
voetbal aanzetten en een biertje voor hem halen
Daarna de vetpan aanzetten en bitterballen maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:53 schreef beertenderrr het volgende:
voetbal aanzetten en een biertje voor hem halen
Spannend seksleven heb je dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:53 schreef Ferdii het volgende:
pff waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk?
gewoon zeggen: "Schat ik wil je dat je me nu neukt"
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef De_Rikster het volgende:
Gewoon als hij onderweg is een foto sturen op zijn telefoon in je spannendste setje, en dan elke 5 minuten een nieuwe sturen, strippen op je phone dus en als laatste een plaatje waarin je een groene chicita (een rijpe wordt slap en breekt soms) verstopt in je poes en hem vraagt of Bokita trek heeft in banaan.
Hopen dat je niet binnen een week op internet staat met je poes, overal waar je komt bekenden bananen naar je gooien en Pisang Ambon aanbieden
Jammie!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:58 schreef Ms_Furious het volgende:
Zorg ervoor dat ie je "betrapt" als je met jezelf bezig bent.
Whehehequote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef De_Rikster het volgende:
Gewoon als hij onderweg is een foto sturen op zijn telefoon in je spannendste setje, en dan elke 5 minuten een nieuwe sturen, strippen op je phone dus en als laatste een plaatje waarin je een groene chicita (een rijpe wordt slap en breekt soms) verstopt in je poes en hem vraagt of Bokita trek heeft in banaan.
Hopen dat je niet binnen een week op internet staat met je poes, overal waar je komt bekenden bananen naar je gooien en Pisang Ambon aanbieden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |