Dan heeft dat kleine meisje van jou een heeeeeeeeeeeeel groot maagje!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik kolf inmiddels bijna 8 weken (ook vanaf dag 1 gestart in het ziekenhuis) en ik produceer ook ongeveer een liter.. alleen drinkt mijn kleine meisje ook echt ALLES op! haha..
nou ze drinkt wel 7-9 keer hoor... dus het gaat er in etappes in...quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:22 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Dan heeft dat kleine meisje van jou een heeeeeeeeeeeeel groot maagje!
Ik ben langzaam aan het afbouwen, nu op 4 flesjes per dag, van 100-150 ml, maar dat is nogal lastg vol te houden. Kan mijn productie lastig op dat peil houden... Nog anderhalve maand, en dan kap ik ermee. Ben het zat,en dan is dochter 12 maanden! Vinnik voldoende! Ben geen koe!
Eh nee, maar wel een zoogdier. Ik kan me goed voorstellen dat je het zat bent hoor, kolven is ook niet mijn hobby en dat is nog zacht uitgedrukt. En dat je dat al zo lang doet: wow!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:22 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Dan heeft dat kleine meisje van jou een heeeeeeeeeeeeel groot maagje!
Ik ben langzaam aan het afbouwen, nu op 4 flesjes per dag, van 100-150 ml, maar dat is nogal lastg vol te houden. Kan mijn productie lastig op dat peil houden... Nog anderhalve maand, en dan kap ik ermee. Ben het zat,en dan is dochter 12 maanden! Vinnik voldoende! Ben geen koe!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik denk gewoon bij mijzelf: zij noemen mij een koe omdat ik kolf, maar ik noem hen een koe omdat ze dom zijn...
Misschien zou je het eens kunnen uitproberen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:43 schreef oeke het volgende:
Ko komt nu weer vaker 's nachts om te drinken ipv 1 keer, en ik dacht dat dat was omdat hij tandjes kreeg, maar het gaat maar door. Nu vraag ik me af of hij overdag wel genoeg te eten krijgt. Hij neemt nog erg weinig van de bijvoeding ook.
Is het slim om hem vaker aan te leggen als ik wel thuis ben. Ook al riskeer ik dan spugen?
He wat naar, Ca.ra. Ik denk dat het wel mogelijk moet zijn om overdag fv te geven en 's ochtends en 's avonds bv. En overdag 8 uur niet kolven zal uiteindelijk ook wel moeten kunnen, maar dat zul je wel moeten afbouwen lijkt me.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Ca.ra het volgende:
Ik hoop dat ik de boel nog op een dusdanig niveau kan houden dat ik 's ochtend voor het werk en 's avonds na het werk nog kan blijven kolven (en dan verder gedurende de avond ook nog natuurlijk) en waar nodig bijvoeden met fv. Hebben jullie enig idee of mijn productie dat zou redden na 5 maanden? Of heb ik dan kans dat het hele kaartenhuis instort?
In principe red ik het nu ook een nacht lang zonder aanleggen (Thomas wil alleen nog maar flesjes), zou ik het dan overdag niet ook 8 uur zonder kolven moeten kunnen?
Bedankt voor de steun van iedereen hier. De oorzaak weet ik niet zo goed. De dagen dat hij helemaal geen voedsel wilde behalve flessen was het denk ik in zijn mond heel erg gevoelid en deed pijn. De periode daarvoor was misschien ook het wennen aan bijten en borstvoeding. Nu bijt hij alleen als hij klaar is met een borst denk ik. En misschien als het echt erg pijn doet. Vaak kan ik het ook aan zijn gezicht zien als hij wil bijten en dan kan ik hem voor zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Tiniviel, wat geweldig dat Jair weer aan de borst drinkt.Heb je enig idee waarom hij niet meer dronk, of zal dat altijd een mysterie blijven?
Sst dat wil ik niet horenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:20 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
tinu, je hebt geen klein baby'tje, het is over een paar dagen al een dreumes!
dus je voedt al bijna een jaar, je borsten kunnen nu een hele hoop hebben (zeggen de langvoedsters hier). hoe vaak kolf je nu nog overdag?
Ik heb dezelfde hoeveelheid bv aangehouden als normaal gesproken andere melk.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:36 schreef Tinuviel het volgende:
Even nog een vraagje aan diegenen, die al eens met borstvoeding hebben gekookt/ gebakken. Dinsdag wil ik graag pannenkoeken maken voor mijn zoontje. Vooralsnog hebben wij geen koemelk geintroduceerd en dacht ik eraan om het gewoon met bv te maken. Doe je het dan op dezelfde manier als met gewone melk? Kun je borstvoeding ook in bijvoorbeeld een cakemix verwerken waar je ander melk in zou moeten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |