quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:Ik denk gewoon bij mijzelf: zij noemen mij een koe omdat ik kolf, maar ik noem hen een koe omdat ze dom zijn...

tinu, je hebt geen klein baby'tje, het is over een paar dagen al een dreumes!

dus je voedt al bijna een jaar, je borsten kunnen nu een hele hoop hebben (zeggen de langvoedsters hier). hoe vaak kolf je nu nog overdag?
pfff, ben net aan een bo ontsnapt!

gister dronk madam rechts al niet lekker leeg, en gisteravond deed aanhappen wat zeer, maar kzocht er niks achter. vanochtend een SCHIJF van uiteraard weer 5cm diameter in rechterborst. links aangelegd, want die kant was aan de beurt, rechts gekolfd, 120cc uitgetrokken

met borstcompressie op de schijf en zo, daarna douchen, uitgebreid haartjes wassen en weer masseren, masseren, masseren, janken dat de schijf niet weggaat, dat ik geen zin heb in een bo, dat bv heel stom is, en nog wat masseren, en daarna wilde madam goddank nog wat drinken, dus op hoop van zegen aangelegd op rechts, en dat ging!

dus 20 minuten gedronken, weer borstcompressie op de schijf, die zowaar afnam en zo goed als weg was nadat madam er klaar mee was!

net om 10:30u weer rechts aangelegd, deed best zeer, maar ging goed. uiteraard wweer borstcompressie gedaan, en zowaar, borst was nu leger dan hij in dagen is geweest!

en borst is nu helemaal niet meer gevoelig bij aanraking.

ik was echt in de veronderstelling dat als voeden geen pijn doet, dat ze dan altijd goed aangelegd is, maar de hap die net ietsjes groter was, maakt toch dus echt een supergroot verschil!

urg.