Oh, die kende ik nog niet! Die gaan we proberen. Thnx!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:43 schreef oeke het volgende:
Mijn laatste post:
BJ, wat goed dat Evie al zo lang bij je drinkt. Knap van jullie allebei om het zo goed vol te houden en aan te gaan. En ze wordt steeds sterker dus dan gaat het vast ook beter.![]()
Vlindur, ik heb weleens de tip gelezen hier om een boertje op te wekken door hem vast te houden tegen je schouder en dan op je tenen te staan en dan snel op je hakken te zakken.
Zodat de lucht naar boven gaat.
Ik hoop de de lk je kan helpen om hem rustiger te krijgen. Maar met de tijd gaat het echt steeds beter. Tot hij weer afgeleid wordt door al wat voorbij loopt of glinstert in de kamer.![]()
Hihi, volgens mij was die tip van mij afkomstig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:43 schreef oeke het volgende:
Mijn laatste post:
BJ, wat goed dat Evie al zo lang bij je drinkt. Knap van jullie allebei om het zo goed vol te houden en aan te gaan. En ze wordt steeds sterker dus dan gaat het vast ook beter.![]()
Vlindur, ik heb weleens de tip gelezen hier om een boertje op te wekken door hem vast te houden tegen je schouder en dan op je tenen te staan en dan snel op je hakken te zakken.
Zodat de lucht naar boven gaat.
Ik hoop de de lk je kan helpen om hem rustiger te krijgen. Maar met de tijd gaat het echt steeds beter. Tot hij weer afgeleid wordt door al wat voorbij loopt of glinstert in de kamer.![]()
Over een paar weken kun je je niet meer voorstellen dat hij zo klein was als ie nu isquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, die kende ik nog niet! Die gaan we proberen. Thnx!
Ik kan me trouwens nog echt niet voorstellen dat Rienk straks loopt!
ja, ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
(en ik moet straks op het werk toch kolven; dus het is het geld wel waard)
Geweldige kolf. Ben er erg tevreden over. Bij Ive had ik de enkelzijdige van Avent, daar kolfde ik een stuk minder mee en die vind ik wat fragieler. Ook kan er melk in de motor komen, wat niet zo hygiënisch is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:05 schreef WupWup het volgende:
Heeft iemand ervaring met het merk Ameda? De dubbelzijdige elektrische kost net zoveel als een enkelzijdige Avent of Medela namelijk
Oh fijn om te horen. Dan ga ik hem bestellen met de optie tot koop. Ik ben m'n handkolf zat en heb het idee dat ik er ook steeds gevoelige tepels van krijg.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef cattie het volgende:
[..]
Geweldige kolf. Ben er erg tevreden over. Bij Ive had ik de enkelzijdige van Avent, daar kolfde ik een stuk minder mee en die vind ik wat fragieler. Ook kan er melk in de motor komen, wat niet zo hygiënisch is.
Tinuviel, helaas geen tips. Fee bijt helaas ook wel eens, als ze niet zoveel honger heeft. Bijten = klaar hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |