Tinuviel, wat fijn dat Jair weer aan de borst drinkt!
Davinia, poeh, fijn zeg dat je een bo hebt kunnen vermijden. Klinkt heel naar de vorige keer dat je er zoveel had. Ik wens je een mooie een onstekingsloze bv-tijd toe.
Vlindur, fijn dat het bij jullie ook weer beter gaat!
Hier ben ik nog steeds aan het voeden, met tepelhoedje ook nog steeds.
Die er af en toe behendig wordt afgeplukt en dan bijna in zijn mond verdwijnt.
Ik moet nu vaker weg vanwege werk en omdat hij de fles nog steeds weigert, betekent dat dat hij soms 4-5-6 uur niet drinkt.
Omdat ik altijd op verzoek voed, weet ik niet hoeveel uur een kindje van 7-8 maanden er gemiddeld tussen laat. In het cb boekje hebben ze het over 3 voedingen per dag, maar dat is wel erg weinig voor ons dan.
Ik ben een beetje warrig geloof ik.
Ko komt nu weer vaker 's nachts om te drinken ipv 1 keer, en ik dacht dat dat was omdat hij tandjes kreeg, maar het gaat maar door. Nu vraag ik me af of hij overdag wel genoeg te eten krijgt. Hij neemt nog erg weinig van de bijvoeding ook.
Is het slim om hem vaker aan te leggen als ik wel thuis ben. Ook al riskeer ik dan spugen?
Ik geloof dat ik gewoon een beetje onzeker word van de combinatie werk-vast voedsel-bv.
Hij was de vorige keer ook maar 90 gram aangekomen in een maand. Hij ziet er goed uit en zijn hoofd was goed gegroeid, maar toch.
Nou, dat moest er even uit. Sorry voor mijn warrigheid, ik weet zelf niet zo goed wat ik wil zeggen, ik ben alleen zo moe. Terug naar 3-4 keer per nacht voeden is best een zware dobber.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir