Wat is er dan aan de hand?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef Californium het volgende:
jah, maar weer even kijken of mijn schildklier juist werkt voordat ik nieuwe medicijnen bestel
Lekker hoor. Ben je in totaal niet over de ±6.500 euro aan bijverdiensten gegaan? Anders kom je in de knoei met je heffingskorting en is het nog maar de vraag of je alles terug krijgt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
ah, van vb krijg ik 620 terugandere loonstrookjes nog niet ontvangen
die grens ligt toch boven de 10kquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ben je in totaal niet over de ±6.500 euro aan bijverdiensten gegaan? Anders kom je in de knoei met je heffingskorting en is het nog maar de vraag of je alles terug krijgt.
Dat gaat over terugbetalen van je stufi aan de IBGquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die grens ligt toch boven de 10k
Mijn schildklier werkt te langzaam, dus daar slik ik medicijnen voor?quote:
Dat is de IBG-grens, die ligt op 12k ofzo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die grens ligt toch boven de 10k
Ja kloptquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef Mikkie het volgende:
Swine jongen, wat ben je trouwens opvallend vaak hier te vinden de laatste tijd. SOG, of ineens geen sociaal leven meer?
Dat de relatiebreuk meespeelde had ik wel verwacht ja, maar dat het zo veel Fok tot gevolg zou hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
RelatiebreukDaardoor ook al een maand SOG....en heb morgenochtend een tentamen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |