quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:37 schreef wonderer het volgende:
Ja.
Eigenlijk had je het "Luie flikkers" moeten noemen.
Ik herroep mijn compliment, wat ik voel me niet meer aangesprokenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:39 schreef Steve het volgende:
iPad ziet er wel tof uit.Nu nog kijken wat het kan.
hey darlingquote:
alleen gegeten en nu thuis, ik ben saai in de winterquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet jij niet uit of ben je net terug?
valt me tegen van jequote:Op donderdag 28 januari 2010 01:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alleen gegeten en nu thuis, ik ben saai in de winter
Hoi! Ben je nieuw in dit topic? Of ben je een kloon van iemand?quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:25 schreef Joy_Division het volgende:
Goedemorgen allen!
franse spullen zijn ook niet gemaakt voor flinke nederlandersquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:19 schreef Vlarp het volgende:
Ik haat de oude dubbeldek treinen! Je moet verplicht knietje vrijen met de persoon tegenover je
Ik hoor sinds gisternacht bij de i-familiequote:
jij kan nu ook de pod op ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor sinds gisternacht bij de i-familie
Hoi! Ben wel nieuw in dit topic, ben niet homo (alleen met drank opquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi! Ben je nieuw in dit topic? Of ben je een kloon van iemand?
Als je nieuw bent: wees welkom. Als je een kloon bent, vertel dan maar gelijk van wie, dan hebben we dat ook maar gehad
wees welkom bij dit bonte gezelschapquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:31 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Hoi! Ben wel nieuw in dit topic, ben niet homo (alleen met drank op) . Als dat een probleem is mag dat gerust gemeld worden
. Een kloon ben ik niet, daar mag je ook gerust mijn account(datum) op naslaan.
Dankjequote:Op donderdag 28 januari 2010 08:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wees welkom bij dit bonte gezelschap
Whehe, nee hoor, wees welkom!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:31 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Hoi! Ben wel nieuw in dit topic, ben niet homo (alleen met drank op) . Als dat een probleem is mag dat gerust gemeld worden
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:52 schreef Xiance het volgende:
koffie.. mjah.. ik ben bijna beter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EINE KAISERIN MUSS GLÄNZEN!
en ons ook ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat de nacht en vandaag.
kijkt u eensquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:56 schreef Joy_Division het volgende:
Een kop koffie is altijd lekker! Maar nee ben niet bi, ook niet homo. Zoals ik zei alleen met drank op ben ik homo,Hoop dat 't geen punt is verder dat ik hier dan nu ook post?
Enige mogelijkheid (Wat binnen onze(mijn) macht ligt) om je humeur te verbeteren?quote:
Vandaag wel. Ik ben moordzuchtig vandaag dus pas maar op. De schoonmaker hier wordt mijn eerste slachtoffer als ie het durft om te beginnen met stofzuigen.quote:
Dank! Stiekum zit ik nog steeds aan het (Amstel) bier.quote:
Mijn essay maken en dan ook goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:00 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Enige mogelijkheid (Wat binnen onze(mijn) macht ligt) om je humeur te verbeteren?
erik the karate kidquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaag wel. Ik ben moordzuchtig vandaag dus pas maar op. De schoonmaker hier wordt mijn eerste slachtoffer als ie het durft om te beginnen met stofzuigen.
je zegt dingen die niet kunnenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:00 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Dank! Stiekum zit ik nog steeds aan het (Amstel) bier.![]()
2 van de 3 zijn mogelijk, maar ehm tja. Ga ik niet doen omdat ik te moe(steep door)/ lui ben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn essay maken en dan ook goed? En mij de nacht opnieuw laten beleven zodat ik kan slapen in plaats van wakker zijn. En iets te drinken voor me halen.
om 17.00 moet het ingeleverd zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:12 schreef Joy_Division het volgende:
Ah zo, moet dan ook vandaag af zijn ofzo? Zoja voor welke tijd?
Ah, dat wordt inderdaad erg krap aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
om 17.00 moet het ingeleverd zijn.
"De hond heeft mijn essay opgegeten!!"quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:26 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ah, dat wordt inderdaad erg krap aan.Ziek melden is geen optie?
Hey Joy!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:31 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
nee, ik kan Phantom-iphonieren!quote:
Wat doe jij dat snel altijd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
1000 woorden nog. En nog 3 uur op de klok.
De kwaliteit is ook ver te zoekenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat doe jij dat snel altijd.![]()
Ik vind het elke keer weer een hel om aan het verplicht aantal woorden te komen... En het duurt een stuk langer.
Ja maar jij bent ook gewoon een stomme uitslovende nerdquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk ONDER de woordenlimiet te blijven
Of gewoon te lang van stofquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar jij bent ook gewoon een stomme uitslovende nerd.
Ok... ik had id een extra vak op het VWO, heb de HEAO propadeuse in een verkorte tijd gehaald en de uni ook gehaald op mijn slofjes.... en in al die jaren 2x een herkansing gehad maarquote:
Vind je me niet gewoon NOG leuker nu blijkt dat ik me slechts profileer als leeghoofdig oppervlakkig blond ding maar in werkelijkheid toch wel een beetje IQ heeb?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaja, mijn mensenkennis is onfeilbaar.
Ik vind je nog steeds wel tof hoor.
Ik vond helemaal niet dat je je als leeghoofdig oppervlakkig ding (wel blond) profileerde!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je me niet gewoon NOG leuker nu blijkt dat ik me slechts profileer als leeghoofdig oppervlakkig blond ding maar in werkelijkheid toch wel een beetje IQ heeb?
But I have a cute small ass as well!quote:
maar jij ging niet facedown dus daar heb je ook niet zoveel aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
But I have a cute small ass as well!
mond spoelen jijquote:
Je hebt het hele vorige topic gemistquote:
nee heb al weekendquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mond spoelen jij![]()
![]()
que tal? zit je weer stiekem te Fokken op school?
Kun je toch ook andere dingen mee doen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij ging niet facedown dus daar heb je ook niet zoveel aan
geen 'SSDD? vooruit ga ik zo doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt het hele vorige topic gemist
Dat is nou echt iets om terug te lezen voor je!
nu al? lekkah!quote:
kan ja maar das ook niet iedereens, cup of teaquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je toch ook andere dingen mee doen?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Godsklerequote:
Heb geen serie die ik in moet halen ben overal bij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu al? lekkah!
Kan je dagen je series kijken.Met welke ben je nu bezig?
Als iets 30.000x gezegd wordt dan is het geen kwestie meer van onthouden Mike. Dan is dat indoctrinatiequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef mike_hunt het volgende:
HAHAHAHA face down ass up![]()
jullie onthouden ook echt alles.
dat Law and Order is best te kijken. (ook alleen maar vanwege die lekkere kerel)quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb geen serie die ik in moet halen ben overal bij.
Law and order
law and order SVU
Smallville
Fringe
Caprica
Lost
O Pieter, jij malle manquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef Pieter. het volgende:
Het is een kwestie van geven en nemen, daar komen wij samen best wel uit!(of misschien beter
)
Ik vind hem juist heel cute.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:00 schreef Peter het volgende:
Zijn gezicht is niet helemaal mijn smaak
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft iets weg van een grown up butch Harry Potterquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heel cute.
You'd do him!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Net iets teveel gespierd naar mijn smaak.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:59 schreef PhalanX het volgende:
whehehehe iedereen is weg ofzo!
stelletje homooows!quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft iets weg van een grown up butch Harry Potter
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Hoe was je avond met Hansjepansje?
Diep en nuttig?
Voordta de mijne m'n ouders zou leren kennen zouden we al een jaar verder zijn hoor!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Man ze hebben kerst met elkaar gevierd! Da's ongeveer wel een goede relatietest (tenminste, in ons gezin zijn veel relaties stukgelopen nadat ze de hele familie ontmoet hebben. Niet dat het er per se door komt, maar het een kwam eerst en toen volgde het andere).
TRUT.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, et le la barbe est finit.
Het voelt een beetje vreemd...
TRUT.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Yay, vanavond Where the wild things are.
quote:
Daar ging jij toch ook aln heenquote:[..]
TRUT.
Ik had de mijne er af gehaald... maar hij is weer terug. Ik vond het zo kaal!quote:
Ja heel misschien maarquote:[..]
Daar ging jij toch ook aln heen?!
krullenbolquote:
hallo lieverdquote:
lange haar is erafquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen permanent maar toch wel meer dan alleen maar slag in je lange haar ?
lichte dwangquote:
heb je al gezien tochquote:
R natuurlijk, die is de enige die iets af kan dwingenquote:
ok ok zal wat wat nieuwe maken, maar ik vind het niksquote:
Je weet toch dat ie vanwege zijn publieke functie nooit foto's plaatst?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik heb kerst met zijn familie gevierd.quote:
Nou ja, het kwam gewoon toevallig zo uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef Ang3l het volgende:
Voordta de mijne m'n ouders zou leren kennen zouden we al een jaar verder zijn hoor!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet toch dat ie vanwege zijn publieke functie nooit foto's plaatst?iedereen kent mijn foto's al tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik heb hele goede vrienden in Bolivia
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
Ach, was ik maar eerder homo geworden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:06 schreef Ang3l het volgende:
O ja dat was van voor jouw tijd
Nunogate en zo.
Ja in de baarmoeder of zo al!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach, was ik maar eerder homo geworden.
maar het is nu geen speedo weer, veel te koudquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Ja de blauwe speedo is inmiddels welbekendberucht
dan maak je de foto maar binnenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar het is nu geen speedo weer, veel te koud
oh die malle heteros ook altijd met hun fratsen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef Ang3l het volgende:
WTF?!
Z'n vriendin zal wel een weekend weg zijn of zo!
en vertel eens over jouw liefdequote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:18 schreef PhalanX het volgende:
Wel typisch weer... een Tha_erik topic en het loopt als trage poep door een rietje.
Mike kan dan nog zoveel koffie er door heen jassen, maar deze spoeling blijft dik.
vanaaf moet je zonder mij naar effenaar. En danssalon zal ik voor feb toch eens met potlood in de agenda schrijvenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef Ang3l het volgende:
WTF?!
Ik krijg net een mail van mijn hetero (): psssst a.s. Zondag.... see you.
Met een link van de danssalon erbij. Zondag is daar weer een gay(minded) feest.
Z'n vriendin zal wel een weekend weg zijn of zo!
heb je een BFquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaaf moet je zonder mij naar effenaar. En danssalon zal ik voor feb toch eens met potlood in de agenda schrijven
welke liefde?quote:
het is dat we steve samen onder handen gaan nemen, want anders had ik je verbaal moeten kleinerenquote:
Alice in Wonderland?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef Steve het volgende:
Voor Avatar was een preview te zien van een film die wel tof leek, maar nu weet ik niet meer hoe die heette.
Ken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, dat is altijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:45 schreef PhalanX het volgende:
jammer van de photoshop en/of dikke laag plamuur.
Hoezo?!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:45 schreef PhalanX het volgende:
jammer van de photoshop en/of dikke laag plamuur.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Héngelo!quote:
Voor mij voor mij!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, de lief-, tof-, zieligheid! Aanrader voor sommige mensen.
Error 404 - Not Foundquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, de lief-, tof-, zieligheid! Aanrader voor sommige mensen.
Fijn... Heel fijn...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Héngelo!! Héngelo!!!!
Iemand vroeg mij de weg naar de eerstedebeste IKEA ik zeg meid ik zeg Groningen Amersfoort Duiven ik denk godverdikke ik vergeet er één!Héngelo!!!
Natúúrlijk!
Echt, je wil 'm zien hoor.quote:
Dan liever deze:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje fout... maar wel lekker
Wat een rare droopy hondeoogjesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan liever deze:
[ afbeelding ]
Was dat een verkrachterslook?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
[..]
Maar beter dan die verkrachterslook..
Niet eens stappen?quote:
oh mij mag ie verkrachten hoor..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef Desmonkey het volgende:
Gozer met 'verkrachterslook' vind ik eerder lijken op een sympathieke bouncer die je dan voor de gein optilt.
En dan lief in je oor zegt "ik werk tot 4. Tot dan schat"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef Desmonkey het volgende:
Gozer met 'verkrachterslook' vind ik eerder lijken op een sympathieke bouncer die je dan voor de gein optilt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yuck, zn lichaam is veeeelste breed ivm zn gezicht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje fout... maar wel lekker
ja zo maar ik heb mijn make-up nog niet opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niet eens stappen?
Niemand gaat nog de hort op?
stel je toch eens voor dat je sochtends wakker schrikt... en dan opzij kijkt, en dan ligt dat heel vredig naast je te slapen!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan lief in je oor zegt "ik werk tot 4. Tot dan schat"
Op wie?quote:
quote:
het is me even ontgaan tussen al die nokia's..quote:
tuurlijk kun je ermee bellen joh, het is een telefoon.. Maar met Maemo inderdaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
het is me even ontgaan tussen al die nokia's..
deze draaid Maemo 5, kun je er mee bellen?
of is het echt alleen een internet tablet?
Ik had vanavond wel een 2e date met de deventenaar!quote:
nokia heeft ook een internet tablet, ik dacht dat dat deze was.. vandaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
tuurlijk kun je ermee bellen joh, het is een telefoon.. Maar met Maemo inderdaad.
Het ziet er echt zo strak uit he
Jij ook een eifoon?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb deze besteld
[ afbeelding ]
Want deze begint na 3jr echt te verslijten
[ afbeelding ]
ik ga ook maar slapenquote:
En terrecht! Je hoort ze ook gewoon in je eigen regio te zoeken!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had vanavond wel een 2e date met de deventenaar!
Maar verliefd ben ik nog niet
haha, buiten de regio zijn ze wat leuker en minder verwaandquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En terrecht! Je hoort ze ook gewoon in je eigen regio te zoeken!
In het echt glanst het hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja duh, maar het ziet er erg cheap plastic uit, door het matte.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:18 schreef PhalanX het volgende:
bij al die praat over i-phones moet ik denken aan een bepaalde site over mannen met i-phones
Met reden waarschijnlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
In het echt glanst het hoor![]()
Gelukkig is dit mobieltje niet zoveel verkrijgbaar, itt tot de oogtelefoon..
Blokkeren en verwijderen!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
O mijn God het is zover..... 1 van mijn vrienden heeft knipperende breezersmileys. Je weet wel, op MSN. Dat je HEEJ typt en er verschijnt een blinkend en knipperend bewegend ding...Het hek is van de dam!!!!!
Maar.... hij ziet nog niet in dat het 't werk vd Duivel isquote:
snel bekeer hem voor het te laat isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar.... hij ziet nog niet in dat het 't werk vd Duivel is
ja dat is dan gewoon de consequentie van een telefoon willen die "niemand anders heeft".quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En Maemo is zo onbekend dat er weinig apps voor zijn / komen enzo
Het is zelfs erger dan dat!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar.... hij ziet nog niet in dat het 't werk vd Duivel is
Ik wil 'm ook wel. Maar omdat er vrijwel geen apps voor zijn wil ik 'm ook weer nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dat is dan gewoon de consequentie van een telefoon willen die "niemand anders heeft".
Ik moest gewoon een nieuwe foon omdat deze accu echt steeds uitvalt na 1 minuut bellen... en ik al 1x de accu vervangen heb en het na 3 maanden weer zo ging. Plus... ik had mijn abonnement niet verlengd sinds september ..... 2007quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook wel. Maar omdat er vrijwel geen apps voor zijn wil ik 'm ook weer niet
Heb JIJ een iPhone!?!?!?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest gewoon een nieuwe foon omdat deze accu echt steeds uitvalt na 1 minuut bellen... en ik al 1x de accu vervangen heb en het na 3 maanden weer zo ging. Plus... ik had mijn abonnement niet verlengd sinds september ..... 2007Dus die nieuwe iphone (3G S) koste bijna niets
quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb deze besteld
[ afbeelding ]
Want deze begint na 3jr echt te verslijten
[ afbeelding ]
Neej..... bijnaquote:
Oh... tof!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neej..... bijna
Hij's besteld. De i-phone 3G S 16Gb
(omdat de 32Gb veuls te gross is veur men)
Wat is er zo raar aan dat ik er een heb?quote:
Het ziet er gewoon erg gelikt uit, ik durf er bijna niet aan te zittenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook wel. Maar omdat er vrijwel geen apps voor zijn wil ik 'm ook weer niet
Nee, niks!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan dat ik er een heb?
Kweetnognie of ie gaaf is. De ex heeft er 1 (maar zonder de s, oude versie dus) en de beste vriendin. En omdat ie ook wit en shiny is na mijn LG Chocolate White vond ik 't de leukste keuzequote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, niks!
Ik vind de iPhone gewoon gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |