quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:37 schreef wonderer het volgende:
Ja.
Eigenlijk had je het "Luie flikkers" moeten noemen.
Ik herroep mijn compliment, wat ik voel me niet meer aangesprokenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:39 schreef Steve het volgende:
iPad ziet er wel tof uit.Nu nog kijken wat het kan.
hey darlingquote:
alleen gegeten en nu thuis, ik ben saai in de winterquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet jij niet uit of ben je net terug?
valt me tegen van jequote:Op donderdag 28 januari 2010 01:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alleen gegeten en nu thuis, ik ben saai in de winter
Hoi! Ben je nieuw in dit topic? Of ben je een kloon van iemand?quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:25 schreef Joy_Division het volgende:
Goedemorgen allen!
franse spullen zijn ook niet gemaakt voor flinke nederlandersquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:19 schreef Vlarp het volgende:
Ik haat de oude dubbeldek treinen! Je moet verplicht knietje vrijen met de persoon tegenover je
Ik hoor sinds gisternacht bij de i-familiequote:
jij kan nu ook de pod op ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor sinds gisternacht bij de i-familie
Hoi! Ben wel nieuw in dit topic, ben niet homo (alleen met drank opquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi! Ben je nieuw in dit topic? Of ben je een kloon van iemand?
Als je nieuw bent: wees welkom. Als je een kloon bent, vertel dan maar gelijk van wie, dan hebben we dat ook maar gehad
wees welkom bij dit bonte gezelschapquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:31 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Hoi! Ben wel nieuw in dit topic, ben niet homo (alleen met drank op) . Als dat een probleem is mag dat gerust gemeld worden
. Een kloon ben ik niet, daar mag je ook gerust mijn account(datum) op naslaan.
Dankjequote:Op donderdag 28 januari 2010 08:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wees welkom bij dit bonte gezelschap
Whehe, nee hoor, wees welkom!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:31 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Hoi! Ben wel nieuw in dit topic, ben niet homo (alleen met drank op) . Als dat een probleem is mag dat gerust gemeld worden
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:52 schreef Xiance het volgende:
koffie.. mjah.. ik ben bijna beter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EINE KAISERIN MUSS GLÄNZEN!
en ons ook ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat de nacht en vandaag.
kijkt u eensquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:56 schreef Joy_Division het volgende:
Een kop koffie is altijd lekker! Maar nee ben niet bi, ook niet homo. Zoals ik zei alleen met drank op ben ik homo,Hoop dat 't geen punt is verder dat ik hier dan nu ook post?
Enige mogelijkheid (Wat binnen onze(mijn) macht ligt) om je humeur te verbeteren?quote:
Vandaag wel. Ik ben moordzuchtig vandaag dus pas maar op. De schoonmaker hier wordt mijn eerste slachtoffer als ie het durft om te beginnen met stofzuigen.quote:
Dank! Stiekum zit ik nog steeds aan het (Amstel) bier.quote:
Mijn essay maken en dan ook goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:00 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Enige mogelijkheid (Wat binnen onze(mijn) macht ligt) om je humeur te verbeteren?
erik the karate kidquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaag wel. Ik ben moordzuchtig vandaag dus pas maar op. De schoonmaker hier wordt mijn eerste slachtoffer als ie het durft om te beginnen met stofzuigen.
je zegt dingen die niet kunnenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:00 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Dank! Stiekum zit ik nog steeds aan het (Amstel) bier.![]()
2 van de 3 zijn mogelijk, maar ehm tja. Ga ik niet doen omdat ik te moe(steep door)/ lui ben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn essay maken en dan ook goed? En mij de nacht opnieuw laten beleven zodat ik kan slapen in plaats van wakker zijn. En iets te drinken voor me halen.
om 17.00 moet het ingeleverd zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:12 schreef Joy_Division het volgende:
Ah zo, moet dan ook vandaag af zijn ofzo? Zoja voor welke tijd?
Ah, dat wordt inderdaad erg krap aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
om 17.00 moet het ingeleverd zijn.
"De hond heeft mijn essay opgegeten!!"quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:26 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ah, dat wordt inderdaad erg krap aan.Ziek melden is geen optie?
Hey Joy!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:31 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
nee, ik kan Phantom-iphonieren!quote:
Wat doe jij dat snel altijd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
1000 woorden nog. En nog 3 uur op de klok.
De kwaliteit is ook ver te zoekenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat doe jij dat snel altijd.![]()
Ik vind het elke keer weer een hel om aan het verplicht aantal woorden te komen... En het duurt een stuk langer.
Ja maar jij bent ook gewoon een stomme uitslovende nerdquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk ONDER de woordenlimiet te blijven
Of gewoon te lang van stofquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar jij bent ook gewoon een stomme uitslovende nerd.
Ok... ik had id een extra vak op het VWO, heb de HEAO propadeuse in een verkorte tijd gehaald en de uni ook gehaald op mijn slofjes.... en in al die jaren 2x een herkansing gehad maarquote:
Vind je me niet gewoon NOG leuker nu blijkt dat ik me slechts profileer als leeghoofdig oppervlakkig blond ding maar in werkelijkheid toch wel een beetje IQ heeb?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaja, mijn mensenkennis is onfeilbaar.
Ik vind je nog steeds wel tof hoor.
Ik vond helemaal niet dat je je als leeghoofdig oppervlakkig ding (wel blond) profileerde!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je me niet gewoon NOG leuker nu blijkt dat ik me slechts profileer als leeghoofdig oppervlakkig blond ding maar in werkelijkheid toch wel een beetje IQ heeb?
But I have a cute small ass as well!quote:
maar jij ging niet facedown dus daar heb je ook niet zoveel aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
But I have a cute small ass as well!
mond spoelen jijquote:
Je hebt het hele vorige topic gemistquote:
nee heb al weekendquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mond spoelen jij![]()
![]()
que tal? zit je weer stiekem te Fokken op school?
Kun je toch ook andere dingen mee doen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij ging niet facedown dus daar heb je ook niet zoveel aan
geen 'SSDD? vooruit ga ik zo doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt het hele vorige topic gemist
Dat is nou echt iets om terug te lezen voor je!
nu al? lekkah!quote:
kan ja maar das ook niet iedereens, cup of teaquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je toch ook andere dingen mee doen?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Godsklerequote:
Heb geen serie die ik in moet halen ben overal bij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu al? lekkah!
Kan je dagen je series kijken.Met welke ben je nu bezig?
Als iets 30.000x gezegd wordt dan is het geen kwestie meer van onthouden Mike. Dan is dat indoctrinatiequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef mike_hunt het volgende:
HAHAHAHA face down ass up![]()
jullie onthouden ook echt alles.
dat Law and Order is best te kijken. (ook alleen maar vanwege die lekkere kerel)quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb geen serie die ik in moet halen ben overal bij.
Law and order
law and order SVU
Smallville
Fringe
Caprica
Lost
O Pieter, jij malle manquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef Pieter. het volgende:
Het is een kwestie van geven en nemen, daar komen wij samen best wel uit!(of misschien beter
)
Ik vind hem juist heel cute.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:00 schreef Peter het volgende:
Zijn gezicht is niet helemaal mijn smaak
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft iets weg van een grown up butch Harry Potterquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heel cute.
You'd do him!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Net iets teveel gespierd naar mijn smaak.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:59 schreef PhalanX het volgende:
whehehehe iedereen is weg ofzo!
stelletje homooows!quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft iets weg van een grown up butch Harry Potter
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Hoe was je avond met Hansjepansje?
Diep en nuttig?
Voordta de mijne m'n ouders zou leren kennen zouden we al een jaar verder zijn hoor!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Man ze hebben kerst met elkaar gevierd! Da's ongeveer wel een goede relatietest (tenminste, in ons gezin zijn veel relaties stukgelopen nadat ze de hele familie ontmoet hebben. Niet dat het er per se door komt, maar het een kwam eerst en toen volgde het andere).
TRUT.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, et le la barbe est finit.
Het voelt een beetje vreemd...
TRUT.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Yay, vanavond Where the wild things are.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |