Ik hoor sinds gisternacht bij de i-familiequote:
jij kan nu ook de pod op ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor sinds gisternacht bij de i-familie
Hoi! Ben wel nieuw in dit topic, ben niet homo (alleen met drank opquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi! Ben je nieuw in dit topic? Of ben je een kloon van iemand?
Als je nieuw bent: wees welkom. Als je een kloon bent, vertel dan maar gelijk van wie, dan hebben we dat ook maar gehad
wees welkom bij dit bonte gezelschapquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:31 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Hoi! Ben wel nieuw in dit topic, ben niet homo (alleen met drank op) . Als dat een probleem is mag dat gerust gemeld worden
. Een kloon ben ik niet, daar mag je ook gerust mijn account(datum) op naslaan.
Dankjequote:Op donderdag 28 januari 2010 08:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wees welkom bij dit bonte gezelschap
Whehe, nee hoor, wees welkom!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:31 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Hoi! Ben wel nieuw in dit topic, ben niet homo (alleen met drank op) . Als dat een probleem is mag dat gerust gemeld worden
. Een kloon ben ik niet, daar mag je ook gerust mijn account(datum) op naslaan.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:52 schreef Xiance het volgende:
koffie.. mjah.. ik ben bijna beter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EINE KAISERIN MUSS GLÄNZEN!
en ons ook ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat de nacht en vandaag.
kijkt u eensquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:56 schreef Joy_Division het volgende:
Een kop koffie is altijd lekker! Maar nee ben niet bi, ook niet homo. Zoals ik zei alleen met drank op ben ik homo,Hoop dat 't geen punt is verder dat ik hier dan nu ook post?
Enige mogelijkheid (Wat binnen onze(mijn) macht ligt) om je humeur te verbeteren?quote:
Vandaag wel. Ik ben moordzuchtig vandaag dus pas maar op. De schoonmaker hier wordt mijn eerste slachtoffer als ie het durft om te beginnen met stofzuigen.quote:
Dank! Stiekum zit ik nog steeds aan het (Amstel) bier.quote:
Mijn essay maken en dan ook goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:00 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Enige mogelijkheid (Wat binnen onze(mijn) macht ligt) om je humeur te verbeteren?
erik the karate kidquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaag wel. Ik ben moordzuchtig vandaag dus pas maar op. De schoonmaker hier wordt mijn eerste slachtoffer als ie het durft om te beginnen met stofzuigen.
je zegt dingen die niet kunnenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:00 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Dank! Stiekum zit ik nog steeds aan het (Amstel) bier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |