quote:
Daar ging jij toch ook aln heenquote:[..]
TRUT.
Ik had de mijne er af gehaald... maar hij is weer terug. Ik vond het zo kaal!quote:
Ja heel misschien maarquote:[..]
Daar ging jij toch ook aln heen?!
krullenbolquote:
hallo lieverdquote:
lange haar is erafquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen permanent maar toch wel meer dan alleen maar slag in je lange haar ?
lichte dwangquote:
heb je al gezien tochquote:
R natuurlijk, die is de enige die iets af kan dwingenquote:
ok ok zal wat wat nieuwe maken, maar ik vind het niksquote:
Je weet toch dat ie vanwege zijn publieke functie nooit foto's plaatst?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik heb kerst met zijn familie gevierd.quote:
Nou ja, het kwam gewoon toevallig zo uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef Ang3l het volgende:
Voordta de mijne m'n ouders zou leren kennen zouden we al een jaar verder zijn hoor!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet toch dat ie vanwege zijn publieke functie nooit foto's plaatst?iedereen kent mijn foto's al tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik heb hele goede vrienden in Bolivia
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
Ach, was ik maar eerder homo geworden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:06 schreef Ang3l het volgende:
O ja dat was van voor jouw tijd
Nunogate en zo.
Ja in de baarmoeder of zo al!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach, was ik maar eerder homo geworden.
maar het is nu geen speedo weer, veel te koudquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Ja de blauwe speedo is inmiddels welbekendberucht
dan maak je de foto maar binnenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar het is nu geen speedo weer, veel te koud
oh die malle heteros ook altijd met hun fratsen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef Ang3l het volgende:
WTF?!
Z'n vriendin zal wel een weekend weg zijn of zo!
en vertel eens over jouw liefdequote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:18 schreef PhalanX het volgende:
Wel typisch weer... een Tha_erik topic en het loopt als trage poep door een rietje.
Mike kan dan nog zoveel koffie er door heen jassen, maar deze spoeling blijft dik.
vanaaf moet je zonder mij naar effenaar. En danssalon zal ik voor feb toch eens met potlood in de agenda schrijvenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef Ang3l het volgende:
WTF?!
Ik krijg net een mail van mijn hetero (): psssst a.s. Zondag.... see you.
Met een link van de danssalon erbij. Zondag is daar weer een gay(minded) feest.
Z'n vriendin zal wel een weekend weg zijn of zo!
heb je een BFquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaaf moet je zonder mij naar effenaar. En danssalon zal ik voor feb toch eens met potlood in de agenda schrijven
welke liefde?quote:
het is dat we steve samen onder handen gaan nemen, want anders had ik je verbaal moeten kleinerenquote:
Alice in Wonderland?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef Steve het volgende:
Voor Avatar was een preview te zien van een film die wel tof leek, maar nu weet ik niet meer hoe die heette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |