Echt, je wil 'm zien hoor.quote:
Dan liever deze:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje fout... maar wel lekker
Wat een rare droopy hondeoogjesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan liever deze:
[ afbeelding ]
Was dat een verkrachterslook?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
[..]
Maar beter dan die verkrachterslook..
Niet eens stappen?quote:
oh mij mag ie verkrachten hoor..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef Desmonkey het volgende:
Gozer met 'verkrachterslook' vind ik eerder lijken op een sympathieke bouncer die je dan voor de gein optilt.
En dan lief in je oor zegt "ik werk tot 4. Tot dan schat"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef Desmonkey het volgende:
Gozer met 'verkrachterslook' vind ik eerder lijken op een sympathieke bouncer die je dan voor de gein optilt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yuck, zn lichaam is veeeelste breed ivm zn gezicht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje fout... maar wel lekker
ja zo maar ik heb mijn make-up nog niet opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niet eens stappen?
Niemand gaat nog de hort op?
stel je toch eens voor dat je sochtends wakker schrikt... en dan opzij kijkt, en dan ligt dat heel vredig naast je te slapen!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan lief in je oor zegt "ik werk tot 4. Tot dan schat"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |