quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:18 schreef PhalanX het volgende:
bij al die praat over i-phones moet ik denken aan een bepaalde site over mannen met i-phones
Met reden waarschijnlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
In het echt glanst het hoor![]()
Gelukkig is dit mobieltje niet zoveel verkrijgbaar, itt tot de oogtelefoon..
Blokkeren en verwijderen!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
O mijn God het is zover..... 1 van mijn vrienden heeft knipperende breezersmileys. Je weet wel, op MSN. Dat je HEEJ typt en er verschijnt een blinkend en knipperend bewegend ding...Het hek is van de dam!!!!!
Maar.... hij ziet nog niet in dat het 't werk vd Duivel isquote:
snel bekeer hem voor het te laat isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar.... hij ziet nog niet in dat het 't werk vd Duivel is
ja dat is dan gewoon de consequentie van een telefoon willen die "niemand anders heeft".quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En Maemo is zo onbekend dat er weinig apps voor zijn / komen enzo
Het is zelfs erger dan dat!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar.... hij ziet nog niet in dat het 't werk vd Duivel is
Ik wil 'm ook wel. Maar omdat er vrijwel geen apps voor zijn wil ik 'm ook weer nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dat is dan gewoon de consequentie van een telefoon willen die "niemand anders heeft".
Ik moest gewoon een nieuwe foon omdat deze accu echt steeds uitvalt na 1 minuut bellen... en ik al 1x de accu vervangen heb en het na 3 maanden weer zo ging. Plus... ik had mijn abonnement niet verlengd sinds september ..... 2007quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook wel. Maar omdat er vrijwel geen apps voor zijn wil ik 'm ook weer niet
Heb JIJ een iPhone!?!?!?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest gewoon een nieuwe foon omdat deze accu echt steeds uitvalt na 1 minuut bellen... en ik al 1x de accu vervangen heb en het na 3 maanden weer zo ging. Plus... ik had mijn abonnement niet verlengd sinds september ..... 2007Dus die nieuwe iphone (3G S) koste bijna niets
quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb deze besteld
[ afbeelding ]
Want deze begint na 3jr echt te verslijten
[ afbeelding ]
Neej..... bijnaquote:
Oh... tof!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neej..... bijna
Hij's besteld. De i-phone 3G S 16Gb
(omdat de 32Gb veuls te gross is veur men)
Wat is er zo raar aan dat ik er een heb?quote:
Het ziet er gewoon erg gelikt uit, ik durf er bijna niet aan te zittenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook wel. Maar omdat er vrijwel geen apps voor zijn wil ik 'm ook weer niet
Nee, niks!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan dat ik er een heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |