Dat was mooi, ik hoop het!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:37 schreef kastanova het volgende:
Dat wordt weer zuipen op de markt dit jaar.
Tweemaal. Misschien zelfs drie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:37 schreef kastanova het volgende:
Dat wordt weer zuipen op de markt dit jaar.
Niet té, he?quote:
eens!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
Tuurlijk wordt feyenoord uit moeilijk, in de kuip.
Maar ook dat wint Steve & de jongens wel.
alleen dan de 3e keer niet tegen een club uit Rotterdamquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:07 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Dan moeten ze dus drie rondes achterelkaar naar Rotterdam
quote:HETEMAJ VERRUILT FC TWENTE VOOR BRESCIA
Maandag 1 februari 2010 om 20:51
FC Twente heeft de Finse international Perparim Hetemaj afgestaan aan de Italiaanse Serie B-club Brescia.
Dat maakte de club uit Enschede maandag bekend. De 22-jarige middenvelder was afgelopen zomer onderdeel van een ruil met AEK Athene, dat Youssef Hersi overnam van de Tukkers. Hetemaj speelde dit seizoen uitsluitend wedstrijden voor Jong FC Twente.
quote:Succes FC Twente? 1 groot complot! '
Vergeet de belchinezen: succes FC Twente is doorgestoken kaart!
Het spel is uit! Wie dacht dat de opmars van onze club te danken is aan doordacht en verstandig beleid van Joop Munsterman en zijn kompanen komt bedrogen uit. Nee, een wijdverbreid netwerk van dubieuze relaties is de ware reden van de sportieve successen van FC Twente. Twentse invloeden in de media (Jan van Halst, Youri Mulder; Joop Munsterman die samenzweert met Johan Derksen) vormen daarvan slechts een klein onderdeel. Alles draait namelijk om Henk Kesler, die vanuit de Zeister bossen zowel op scheidsrechterlijk vlak waakt over de belangen van FC Twente, maar ook het financiële wanbeleid van de Enschedese club permanent onbestraft laat. Zo. Bent u er nog? U vraagt zich ook af waar al deze smadelijke aantijgingen vandaan komen? Nou, het is 2010, dus iedere zichzelf respecterende paranoïde psychoot vindt op internet zijn of haar podium. De corruptie-denker die verantwoordelijk is voor bovenstaand waansysteem is overigens supporter van FC Utrecht. Zijn hele betoog lees je hier
quote:Topper Ajax-FC Twente toegewezen aan arbiter Wegereef
De KNVB heeft Jan Wegereef laten weten dat hij komende zondag in de Amsterdam ArenA moet verschijnen om de topper tussen Ajax en FC Twente in goede banen te leiden. De ervaren leidsman zal worden bijgestaan door zijn assistenten Jac Schenkels en Wilfred van der Pas.
Die gaat een jaartje ervaring opdoen ofzo? Of komt ie helemaal niet meer terug?quote:
quote:Gemeente Enschede leent Twente 8,4 miljoen euro
Het college van B en W van Enschede heeft besloten FC Twente 8,4 miljoen euro te lenen voor de uitbreiding van het stadion de Grolsch Veste naar 32.000 plaatsen. De gemeenteraad moet eind deze maand het voorstel nog goedkeuren. De gemeente betaalt maximaal 50 procent van de bouwkosten.
FC Twente moet via sponsoren de overige 8,4 miljoen euro ophoesten. De bouwkosten bedragen bijna 17 miljoen euro. FC Twente wil na dit seizoen al beginnen met de werkzaamheden. De gemeente stelt als voorwaarde dat de club 1,6 procent meer rente betaalt dan ze nu doet voor een nog lopende lening bij de gemeente. De gemeente verlangt ook van FC Twente dat sponsoren stageplaatsen beschikbaar stellen voor werkzoekenden en dat de club actief is in het wijkwerk
Wat een jankerds zeg, daar in Amsterdam... omdat Tukker Nijhuis vanavond Ajax Roda fluitquote:Mihaylov tekent voor twee jaar bij Twente
PSV kan de komst van Nicolay Mihaylov definitief vergeten. De Bulgaarse doelman tekent vrijdag een tweejarige verbintenis bij FC Twente.
De Tukkers huren de doelman al sinds de zomer van 2007 van Liverpool en bedongen tevens een optie tot koop. Die wordt nu gelicht en omgezet in een tweejarige verbintenis. Vrijdag zullen beide partijen alle details definitief invullen, zo meldt TC/Tubantia.
En dat is slecht nieuws voor PSV, dat de sluitpost maar al te graag in Eindhoven had willen verwelkomen. Fred Rutten werkte als trainer van FC Twente al samen met de Bulgaar en is bijzonder van hem gecharmeerd. Hij keepte tot dusver zes competitieduels en drie europacupwedstrijden bij FC Twente.
Volgens mij heb je het verkeerde nieuwsbericht gekopieerdquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat een jankerds zeg, daar in Amsterdam... omdat Tukker Nijhuis vanavond Ajax Roda fluit
Nee... ik wilde dit wel posten ,maar zag tegelijkertijd ook gejank van ajaxsupporters. Dus wilde alleen nieuws brengen en wat anders zeggen, maar het staat wel krom iddquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:00 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het verkeerde nieuwsbericht gekopieerd
Wie ist nu dan ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:20 schreef Frutsel het volgende:
Let op de beelden van Ajax vanavond... hoe Tukkerscheids Kuipers Ajax een 2e penalty kado geeft en rood aan roda, terwijl de grensrechter allang voor buitenspel gevlagd had en de hele bank van roda ontploft richting nijhuis
Foutje, het was idd Nijhuisquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Wie ist nu dan ?
En welke scheids gaf met die bekerwedstrijd toen van GA Eagles tegen NAC toen ook zo'n makkelijke penal aan NAC wat totaal onverdiend was ?
quote:Nieuw grasmat voor FC Twente
ENSCHEDE - FC Twente laat komende week een nieuwe grasmat aanleggen in De Grolsch Veste. Dat maakte de Enschedese voetbalclub vrijdag bekend.
Het huidige veld ligt er, mede door de weersomstandigheden, slecht bij. Twente legt nu een grasmat aan die tot het einde van het voetbalseizoen moet blijven liggen. Tijdens de zomerstop wordt het veld opnieuw vervangen.
FC Twente kan de mat nu vervangen omdat er voorlopig geen thuiswedstrijden op het programma staan. Werder Bremen is donderdag 18 februari in de Europa League de eerste tegenstander van de Tukkers op het nieuwe veld.
Opschudding
In maart liet Twente de grasmat ook al vervangen. Dat zorgde destijds voor veel opschudding. Omdat het speelveld niet bijtijds klaar was, werd de competitiewedstrijd tegen PSV een dag uitgesteld.
quote:Twente op volle sterkte tegen Ajax
ENSCHEDE - FC Twente kan zondag in de uitwedstrijd tegen Ajax in de sterkste formatie aantreden. Trainer Steve McClaren heeft de beschikking over een nagenoeg fitte selectie.
Alleen Nashat Akram (bovenbeen), Nikolai Michailov (knie) en David Carney (schouder) ontbreken nog bij de gedeelde koploper van de eredivisie.
De verwachting is dat Twente met dezelfde spelers in actie komt als tijdens de laatste twee thuiswedstrijden, tegen Roda JC en Heracles Almelo. De Enschedeërs wonnen beide duels met 2-0.
Sander Boschker verdedigde in die wedstrijden het doel. Ron Stam, Douglas, Peter Wisgerhof en Dwight Tiendalli vormden de defensie. Wout Brama, Kenneth Perez en Theo Janssen bezetten het middenveld en de voorhoedespelers waren Bryan Ruiz, Blaise N'Kufo en Miroslav Stoch.
Tioté
Mogelijk kiest McClaren op het middenveld voor wat meer zekerheid en laat hij de verdedigend ingestelde Cheik Tioté vanaf het begin meedoen.
dat is ook hard nodig, zag er niet uit afgelopen woensdag!quote:
goed nieuwsquote:
Datquote:
Die doet ook al een tijd helemaal niks meer inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ne kutzooi, stel N'Kufo eens een keer NIET op, Steve
nou, ik vrees dat ajax (al hoop ik het niet) de lachende derde, eh...tweede zal zijn aan het einde van de rit.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:15 schreef Skv het volgende:
Twente staat nog steeds boven Ajax, en in de Veste won Twente.
Ik gun het PSV en Feyenoord honderd keer meer om te winnen dan Ajax.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:19 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nou, ik vrees dat ajax (al hoop ik het niet) de lachende derde, eh...tweede zal zijn aan het einde van de rit.
twente heeft gewoon te weinig kwaliteit om het zo lang vol te houden en kennelijk is het geluk wat ze de eerste seizoenshelft allemaal mee hadden nu toch wel een beetje op.
maar uiteraard wel gewoon een prima seizoen voor die club. niks mis mee.
hoop wel dat psv geen inzinking krijgt en dat ajax straks nog de titel grijpt, dan zou ik echt gek worden!!!
ik ook, al heb ik aan feyenoord bijna net zon grote hekel als aan ajaks.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik gun het PSV en Feyenoord honderd keer meer om te winnen dan Ajax.
Daarom hebben ze het ook over achterstand en niet over voorsprong.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:33 schreef Skv het volgende:
Waarom hebben die eikels bij Eredivisie live het nu alleen maar over 'Ajax heeft zoveel punten achterstand op Twente (...) en bla bla op PSV'. Twente staat nog steeds boven Ajax, hoor.
Idd, het kon nooit lang duren tot er eindelijk een club van Twente zou winnen, helaas was dat Ajax. Ik had liever van PSV of Feyenoord verloren...quote:Op zondag 7 februari 2010 18:24 schreef Skv het volgende:
Ach ja, eerste verlies van dit seizoen is binnen.
Logisch. De media focussen nu eenmaal altijd op Ajax.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:35 schreef Skv het volgende:
Ik bedoel dat de focus alleen maar op Ajax ligt en hoe Ajax het de rest van het seizoen gaat doen. Over Twente zeggen ze niks.
Wat is daar logisch aan? Die zuigclub staat derde.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:37 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Logisch. De media focussen nu eenmaal altijd op Ajax.
Laatste paar wedstrijden.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
En als hij straks de winnende er weer in knalt tegen PSV is hij weer jullie held. Moet wel toegeven dat Kufo echt een drama was vandaag.
Gelukkig gebeurt het vice versa nooit.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat vind ik ook zo triest, komen trollen in het topic van de tegenstander
Ik doe het iig nooitquote:Op zondag 7 februari 2010 20:17 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurt het vice versa nooit.
quote:
quote:McClaren: 'Een verdiende nederlaag'
Steve McClaren zag dat FC Twente zondag voor het eerst dit seizoen verslagen werd. De Engelse coach kan zich erbij neerleggen, want volgens hem was Ajax simpelweg beter.
"We hadden in de eerste helft drie keer de mogelijkheid om op voorsprong te komen. In dit soort wedstrijden is de eerste goal vaak cruciaal", aldus McClaren. "Nadat we op achterstand kwamen speelden we teleurstellend. Het duurde te lang voordat we ons van die tegenslag wisten te herstellen. Gedurende een lange periode slaagden we er niet in om van onze eigen helft af te komen."
"De tweede helft kregen we wel kansen, maar slaagden we er weer niet in om te scoren. Ajax deed dat gedurende de wedstrijd drie keer en was vandaag de verdiende winnaar", vervolgt hij. Martin Jol sloot zich aan bij de woorden van zijn evenknie aan Twentse zijde. "De tweede helft kreeg FC Twente geen echte kansen, wij daarentegen wel. Daarom vind ik het een verdiende overwinning."
Ajax krijgt Twente door de zege weer in het vizier en mag weer hopen op de tweede plaats, zegt Jol dan ook. "We keken de laatste weken met een schuin oog naar Feyenoord naar beneden, maar we kunnen nu weer naar boven kijken. We hebben een tikje uitgedeeld."
quote:Rust voor Boschker
ENSCHEDE - Doelman Sander Boschker van FC Twente moet het de komende dagen rustig aan doen. De 39-jarige keeper heeft last van een lichte hersenschudding.
Hij viel zondag in de rust van de uitwedstrijd tegen Ajax (3-0) uit, nadat hij in de eerste helft hard in botsing was gekomen met verdediger Jan Vertonghen.
FC Twente speelt zaterdag uit tegen Vitesse. ''Het valt nu nog niet te zeggen of Sander die wedstrijd haalt'', liet een woordvoerder van de nummer twee uit Enschede maandag weten.
Je zat er dicht bijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
Twente wint met 3-1, Kufo scoort er 1 van de 3
zeker, ik sprong op van de bank wat ben ik blij eindelijk een keer een uit winst weer.quote:
quote:
zoals ze de laatste tijd spelen eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
hebben we vertrouwen in donderdagavond?
uit dat laatste putten we inderdaad onze hoopquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:44 schreef haakon het volgende:
[..]
zoals ze de laatste tijd spelen eerlijk gezegd niet.
maar vaak spelen ze wedstrijden tegen het buitenland wel beter, vind ik
Natuurlijk,quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
hebben we vertrouwen in donderdagavond?
owja, dat is waarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Natuurlijk,
T kan op moment haast alleen maar beter gaan
quote:
Maar een woord wat toepasselijk isquote:
dan zit je een paar rijen onder Robinquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:57 schreef bambino het volgende:
o zit je nog redelijk dicht bij
ik zit 306 rij 11
rij 10 hiezoquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
305 rij 1, kijken of dat zo anders dan middenin een vak
want?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:06 schreef Shivo het volgende:
Over drie maanden op vi.nl: Bryan Ruiz naar Werder Bremen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:53 schreef Merson het volgende:
En dan de tekst aanpassen, het door een ander laten zingen, andere melodie eronder, goed idee! Ik denk dat het best een hit kan worden.
Ik heb even wat geprobeerd, is dit iets?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:53 schreef Merson het volgende:
En dan de tekst aanpassen, het door een ander laten zingen, andere melodie eronder, goed idee! Ik denk dat het best een hit kan worden.
nee pruster, op die melodiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:53 schreef Merson het volgende:
dat lijkt mij toch ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:27 schreef Merson het volgende:
Ja, speciaal voor uitwedstrijden wordt 't dan?
Ik heb een rood hart.
Dit hart, is zo rood.
Het wordt nog m'n dood.
Maar serieus, als je er een goeie tekst bij verzint is het een mooi nummer.
quote:McClaren laakt reactie fans op Kufo
ENSCHEDE - Steve McClaren noemde het ‘oneerlijk’ en ‘onnodig’. De trainer van FC Twente doelde op het applaus dat zondag klonk bij de wissel van zijn spits Blaise N’Kufo. Het was geen aanmoediging van de fans, maar een uiting van ongenoegen over de aanvoerder. De spits zelf maakte er na de zege op Willem II (1-0) geen grote zaak van.
Nee, Blaise N’Kufo wilde zich er niet door laten raken. „I don’t care”, zei de spits van FC Twente na de gewonnen wedstrijd tegen Willem II. Het harde applaus dat in de 51e minuut van de wedstrijd klonk bij zijn wissel was allesbehalve positief bedoeld, dat wist hij ook. Sterker: het was pijnlijk, respectloos en vernederend voor FC Twente’s clubtopscorer aller tijden (111 goals), die vervangen moest worden vanwege een hamstringblessure.
De 34-jarige Zwitser wenste er na afloop niet te veel woorden aan te spenderen. Hij leek onaangedaan, al weet je dat bij hem nooit zeker. De aanvoerder heeft in de zeven jaren dat hij in Enschede speelt nooit zijn masker afgedaan. „Zo is het leven en het leven kan soms hard zijn”, was zijn reactie.
Ja, hij had het gehoord, natuurlijk, wie niet? „Maar de supporters zullen er een reden voor hebben om zo te doen. Ik denk dat je het ze zelf moet vragen wat ze van me vinden. Ik heb er geen antwoord op. Ik ben hier zeven jaar geleden gekomen om mijn werk te doen en dat is niet veranderd. Het is niet mijn doel om beroemd te worden of geliefd te zijn. Ik wil goals maken, wat bereiken. Dit is mijn laatste seizoen in Enschede, daarna ben ik weg. Zo gaat het met elke voetballer, ook met mij. En dan staan er weer nieuwe mensen.”
N’Kufo maakte tot nu toe negen goals in deze competitie. Hij staat daarmee op de gedeelde zesde plaats op de lijst van topscorers. In de beker scoorde de spits een keer, in de Europa League twee keer. Dat is helemaal geen slechte tussenstand voor een aanvaller, maar toch daalt zijn populariteit in Twente elke week.
Jarenlang was hij de onbetwiste nummer één, shirts met zijn naam waren niet aan te slepen en elk kind wilde met N’Kufo op de foto. Dat laatste is overigens nog steeds zo, maar de magie van de clubtopscorer verdampt. Een deel van de supporters blijft hem fanatiek en ongestoord toezingen, maar een groter deel lijkt het niet meer aan te kunnen zien dat de ballen van zijn voeten stuiteren, hij te traag oogt en een abonnement heeft op buitenspel staan. Ze ergeren zich rot, vloeken en tieren als hij een fout maakt.
Trainer Steve McClaren begrijpt niets van die laatste groep, die zo kritisch is. „Het is onnodig en ridicuul dat dit gebeurt.” De trainer kon er na de moeizame wedstrijd tegen Willem II niet over uit dat N’Kufo dit overkomt. De topscorer, de aanvoerder, de spits die zoveel heeft betekend voor de club...
„De jongens geven alles in zo’n wedstrijd. Om je dan zo tegen een individuele speler te keren vind ik oneerlijk. Ongeacht welke speler het is”, aldus McClaren. „Afgelopen donderdag was het publiek nog zo positief na de overwinning op Bremen. Wat een applaus kregen ze toen. En dan gebeurt er vandaag dit... Het was een moeilijke wedstrijd voor Blaise, hij stond op een eiland. Hij kreeg geen support van de rest, dat kan. We speelden niet goed, dat was duidelijk. Maar dat gebeurt vaak na een Europees duel.”
De kans dat N’Kufo donderdag het uitduel tegen Werder Bremen speelt, is klein. Het was zondag het enige waar de aanvoerder zich druk om wilde maken. Niet om de kritische supporters, wel om zijn lijf en het team. Hij is nooit geblesseerd en juist nu de kritiek als een hagelbui over hem heen dendert, is de pijn in zijn hamstring geschoten. „Ik denk dat dit de tweede keer in mijn carrière is dat ik een wedstrijd moet missen vanwege een blessure. Maar we hebben een brede selectie, dus dat komt wel goed
Wie vind je dan een goede vervanger voor Nkufo?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is gewoon klaar met kufo, geluk bij een ongeluk voor Twente dat er komende weken even wat anders in de spits staat, het werd gewoon een keer tijd
Denk dat als je ruiz in op de plek van blaise zet twente wel gevaarlijk kan doenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:28 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Wie vind je dan een goede vervanger voor Nkufo?
Dat denk ik ook wel, zet toch iedereen steeds weer op z'n plek voorin, maar gezond is het wel om even wat anders te proberen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:40 schreef ReMcOrE het volgende:
denk dat je hem wel gaat missen donderdag tegen Bremen!!
zit nooit meer op de eerste ring, maar die broodjes warm vlees (wat inderdaad beenham is) zijn nog steeds prima te doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:18 schreef HaagsPietje het volgende:
hebben jullie nog die broodjes beenham?![]()
![]()
hmmm, zijn ze het nog wel waard om met de buscombi mee te gaan vanuit den haag?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zit nooit meer op de eerste ring, maar die broodjes warm vlees (wat inderdaad beenham is) zijn nog steeds prima te doenalleen wat meer massa-product (standaard plakjes en van die McDonalds bakjes) i.p.v. een open broodje met een berg kleine stukjes vlees...
het uitvak is op de eerste ring, dus dan zou je nog die ouderwetse broodjes moeten kunnen kopen... mits het eten daar nog steeds zoals vroeger is, maar dat kan ik je dus niet vertellenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:23 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hmmm, zijn ze het nog wel waard om met de buscombi mee te gaan vanuit den haag?
zou voor mij de enige reden zijn namelijk! heerlijk altijd, twente-uit = broodje beenham associatie!
ok, thanks man voor de feedback! op ons eigen forum een hot issue voor velen die nog twijfelen haha!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het uitvak is op de eerste ring, dus dan zou je nog die ouderwetse broodjes moeten kunnen kopen... mits het eten daar nog steeds zoals vroeger is, maar dat kan ik je dus niet vertellen
Schitterend, ADO-fans die het over de broodjes beenham bij Twente hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:27 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ok, thanks man voor de feedback! op ons eigen forum een hot issue voor velen die nog twijfelen haha!
Uitvak ook, die Ajax supporters zijn er ook dol op...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:06 schreef Merson het volgende:
Broodjes beenham zijn nog steeds hetzelfde aan de Vak P zijde.
goed nieuws dit, al vernam ik van een andere Tukker dat ze volgend jaar gewone broodjes ham willen invoeren maar ja....die broodjes zijn bij ons echt legendarisch!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:42 schreef Mojave het volgende:
[..]
Uitvak ook, die Ajax supporters zijn er ook dol op...
van mij mag de jong wel een keer starten, je moet toch een keer watquote:Op maandag 22 februari 2010 23:28 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Wie vind je dan een goede vervanger voor Nkufo?
zoals gezegd, kijken of McClaren dat aandurftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
van mij mag de jong wel een keer starten, je moet toch een keer wat
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:16 schreef Erosjuhhh het volgende:
Steve en zijn ploeg. waarsch al wel eerder.
quote:'Kufo niet mee naar Bremen
BREMEN - FC Twente is zonder Blaise N'Kufo afgereisd naar Bremen voor het duel in de Europa League van donderdag met Werder. De spits heeft een verrekking in de hamstring en doet definitief niet mee in Duitsland. Luuk de Jong is waarschijnlijk zijn vervanger.
De wedstrijd begint donderdagavond om 21.05 uur en is rechtstreeks te zien op Eredivisie Live en Sat1.
nu moet McClaren welquote:
nu hopen dat ie 'm ook goed benutquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dus zal De Jong zijn kans krijgen
Misschien wordt het wel Oseiquote:
Daar kan ik ook nog wel mee leven en dan het weerzien met Brugge?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk dat het 2-1 voor Werder wordtdus dan zijn we gewoon door
ga er zelf vanuit dat, als we doorgaan, we tegen Valencia moetenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar kan ik ook nog wel mee leven en dan het weerzien met Brugge?
mijn stagebegeleider ook,quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk dat het 2-1 voor Werder wordtdus dan zijn we gewoon door
WAT!quote:
...quote:
Ik had hetzelfde. De eerste 20 min fantastisch, en nu elke 15 sec haperenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:41 schreef Plasterk het volgende:
hopelijk krijgen ze weer wat hoop
verdomme, had een goede stream en nu niet meer
Hoezo? 1 goal en niets tegenkrijgen en ze zijn door.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:55 schreef Stingofthescorpion het volgende:
Ik zei toch dat Twente platgewalst word daaro
die goal gaan ze pas maken nadat werder er nog 3 heeft in gewerktquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoezo? 1 goal en niets tegenkrijgen en ze zijn door.
2quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KAAAAAAAAAAAAAAK!
Naja, nog steeds 1 goal voor Twente en we zijn door.
je kan niet tellenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KAAAAAAAAAAAAAAK!
Naja, nog steeds 1 goal voor Twente en we zijn door.
quote:Van Marwijk biedt ervaren Boschker hoop op WK
26/02/2010 14:18
Hoewel Sander Boschker geen deel uitmaakt van de selectie van het Nederlands elftal voor de oefeninterland tegen de Verenigde Staten, maakt de doelman van FC Twente kans komende zomer naar het WK te gaan. Bondscoach Bert van Marwijk overweegt een ervaren keeper mee te nemen.
'Mocht ik dat besluit nemen, dan is er maar één kandidaat en dat is Boschker', vertelde Van Marwijk tijdens een persconferentie. 'Hij is van hetzelfde niveau als destijds Timmer. Ik ga die afweging nog maken.' Voor het oefenduel met de VS doet Van Marwijk nog een beroep op Maarten Stekelenburg, Piet Velthuizen en Michel Vorm.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef Silv het volgende:
Jammer. Dan maar focussen op de eredivisie en de KNVB beker.
met beide volkomen eens!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja idd, we doen nu nog op twee fronten mee. Maar dit is wel zuur... verdomme Ruiz
eerst zien dan gelovenquote:
wat, hij voor het NL elftal bedankt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boschker zei nog duidelijk NEE, toch?
Yup, heb ik een tijdje terug in een interviewtje gelezen. Hij vond dat Van Marwijk jonge keepers mee moet nemen, geen ouwe kerels zoals hijzelfquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat, hij voor het NL elftal bedankt?
Of Wisgerhof? Was de bal al over de lijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |