abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78267471
Blijft spannend bovenin. Mooi.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_78267473
3 punten binnen en 2 punten ingelopen, ondanks het matige spel toch een goede dag!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  Moderator zondag 21 februari 2010 @ 17:13:40 #178
8781 crew  Frutsel
pi_78269139
Ajax komt nog terug als wij af en toe steken laten vallen. Thuis scoren ze belachelijk vaak. Kut belchinezen

Maar goed, weer drie punten, al was het niet al te best als ik dat zo lees. Boschker weer goed
pi_78270407
Eindelijk ook een keer Nkufo eruit gehaald.
Wat speelt die man slecht de laatste paar westrijden(of eig al het hele seizoen)
Buitenspel kent hij ook niet volgens mij.
pi_78273415
Viel de jong eigenlijk goed in? Heb het niet live kunnen kijken
٩๏̯͡๏)۶
pi_78274693
Viel wel tegen vond ik. Weinig verschil kunnen maken. Heeft alleen geen buitenspel gestaan.
pi_78279941
Mooi, Twente loopt weer in op PSV!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_78283924
Word heus nog wel kiele kiele in de hele top 3 tegen het einde van het seizoen.

Boschker echt op dreef.
-nee-
pi_78293094
Boschker is toch wel 1 van de beste dit seizoen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator maandag 22 februari 2010 @ 16:15:49 #185
8781 crew  Frutsel
pi_78308004
quote:
McClaren laakt reactie fans op Kufo

ENSCHEDE - Steve McClaren noemde het ‘oneerlijk’ en ‘onnodig’. De trainer van FC Twente doelde op het applaus dat zondag klonk bij de wissel van zijn spits Blaise N’Kufo. Het was geen aanmoediging van de fans, maar een uiting van ongenoegen over de aanvoerder. De spits zelf maakte er na de zege op Willem II (1-0) geen grote zaak van.

Nee, Blaise N’Kufo wilde zich er niet door laten raken. „I don’t care”, zei de spits van FC Twente na de gewonnen wedstrijd tegen Willem II. Het harde applaus dat in de 51e minuut van de wedstrijd klonk bij zijn wissel was allesbehalve positief bedoeld, dat wist hij ook. Sterker: het was pijnlijk, respectloos en vernederend voor FC Twente’s clubtopscorer aller tijden (111 goals), die vervangen moest worden vanwege een hamstringblessure.

De 34-jarige Zwitser wenste er na afloop niet te veel woorden aan te spenderen. Hij leek onaangedaan, al weet je dat bij hem nooit zeker. De aanvoerder heeft in de zeven jaren dat hij in Enschede speelt nooit zijn masker afgedaan. „Zo is het leven en het leven kan soms hard zijn”, was zijn reactie.

Ja, hij had het gehoord, natuurlijk, wie niet? „Maar de supporters zullen er een reden voor hebben om zo te doen. Ik denk dat je het ze zelf moet vragen wat ze van me vinden. Ik heb er geen antwoord op. Ik ben hier zeven jaar geleden gekomen om mijn werk te doen en dat is niet veranderd. Het is niet mijn doel om beroemd te worden of geliefd te zijn. Ik wil goals maken, wat bereiken. Dit is mijn laatste seizoen in Enschede, daarna ben ik weg. Zo gaat het met elke voetballer, ook met mij. En dan staan er weer nieuwe mensen.”

N’Kufo maakte tot nu toe negen goals in deze competitie. Hij staat daarmee op de gedeelde zesde plaats op de lijst van topscorers. In de beker scoorde de spits een keer, in de Europa League twee keer. Dat is helemaal geen slechte tussenstand voor een aanvaller, maar toch daalt zijn populariteit in Twente elke week.

Jarenlang was hij de onbetwiste nummer één, shirts met zijn naam waren niet aan te slepen en elk kind wilde met N’Kufo op de foto. Dat laatste is overigens nog steeds zo, maar de magie van de clubtopscorer verdampt. Een deel van de supporters blijft hem fanatiek en ongestoord toezingen, maar een groter deel lijkt het niet meer aan te kunnen zien dat de ballen van zijn voeten stuiteren, hij te traag oogt en een abonnement heeft op buitenspel staan. Ze ergeren zich rot, vloeken en tieren als hij een fout maakt.

Trainer Steve McClaren begrijpt niets van die laatste groep, die zo kritisch is. „Het is onnodig en ridicuul dat dit gebeurt.” De trainer kon er na de moeizame wedstrijd tegen Willem II niet over uit dat N’Kufo dit overkomt. De topscorer, de aanvoerder, de spits die zoveel heeft betekend voor de club...

„De jongens geven alles in zo’n wedstrijd. Om je dan zo tegen een individuele speler te keren vind ik oneerlijk. Ongeacht welke speler het is”, aldus McClaren. „Afgelopen donderdag was het publiek nog zo positief na de overwinning op Bremen. Wat een applaus kregen ze toen. En dan gebeurt er vandaag dit... Het was een moeilijke wedstrijd voor Blaise, hij stond op een eiland. Hij kreeg geen support van de rest, dat kan. We speelden niet goed, dat was duidelijk. Maar dat gebeurt vaak na een Europees duel.”

De kans dat N’Kufo donderdag het uitduel tegen Werder Bremen speelt, is klein. Het was zondag het enige waar de aanvoerder zich druk om wilde maken. Niet om de kritische supporters, wel om zijn lijf en het team. Hij is nooit geblesseerd en juist nu de kritiek als een hagelbui over hem heen dendert, is de pijn in zijn hamstring geschoten. „Ik denk dat dit de tweede keer in mijn carrière is dat ik een wedstrijd moet missen vanwege een blessure. Maar we hebben een brede selectie, dus dat komt wel goed
pi_78309725
Persoonlijk was ik er niet rouwig om dat die gewisseld werd, maar het is onnodig om juichen, hij doet jarenlang zijn stinkende best voor FC Twente en verdiend meer! Supporters/Fans accepteren vele malen buitenspel lopen en mislukte acties steeds minder. Dat krijg je bij een populairder wordende club. Gelukkig kan hij er goed mee omgaan en weet hij dat er altijd supporters zullen zijn die hem blijven steunen. Want NKufo is voor mij nog steeds de beste spits die Twente heeft!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
_o_
pi_78321827
Het is gewoon klaar met kufo, geluk bij een ongeluk voor Twente dat er komende weken even wat anders in de spits staat, het werd gewoon een keer tijd
٩๏̯͡๏)۶
pi_78326762
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is gewoon klaar met kufo, geluk bij een ongeluk voor Twente dat er komende weken even wat anders in de spits staat, het werd gewoon een keer tijd
Wie vind je dan een goede vervanger voor Nkufo?
_o_
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:23:57 #189
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_78328834
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:28 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Wie vind je dan een goede vervanger voor Nkufo?
Denk dat als je ruiz in op de plek van blaise zet twente wel gevaarlijk kan doen
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_78332190
denk dat je hem wel gaat missen donderdag tegen Bremen!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:27:41 #191
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_78336692
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 08:40 schreef ReMcOrE het volgende:
denk dat je hem wel gaat missen donderdag tegen Bremen!!
Dat denk ik ook wel, zet toch iedereen steeds weer op z'n plek voorin, maar gezond is het wel om even wat anders te proberen.
FCT
pi_78336848
Heeft FC Twente eigenlijk al een waardige vervanger voor N 'Kufo ? Want als ik zo jullie selectie bekijk ontbreekt het nu toch echt aan een waardige spits in de selectie die N'Kufo kan vervangen. Tenzij jullie natuurlijk weer ergens een groeibriljant hebben zitten, of komt die Arnautovic terug ?
pi_78338385
Ruiz in de punt en dan (bijvoorbeeld) Parker op rechts zou een optie kunnen zijn... of gewoon met De Jong starten, al zie ik McClaren dat niet zo snel doen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_78338608
hebben jullie nog die broodjes beenham?
pi_78338732
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:18 schreef HaagsPietje het volgende:
hebben jullie nog die broodjes beenham?
zit nooit meer op de eerste ring, maar die broodjes warm vlees (wat inderdaad beenham is) zijn nog steeds prima te doen alleen wat meer massa-product (standaard plakjes en van die McDonalds bakjes) i.p.v. een open broodje met een berg kleine stukjes vlees...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_78338805
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

zit nooit meer op de eerste ring, maar die broodjes warm vlees (wat inderdaad beenham is) zijn nog steeds prima te doen alleen wat meer massa-product (standaard plakjes en van die McDonalds bakjes) i.p.v. een open broodje met een berg kleine stukjes vlees...
hmmm, zijn ze het nog wel waard om met de buscombi mee te gaan vanuit den haag?
zou voor mij de enige reden zijn namelijk! heerlijk altijd, twente-uit = broodje beenham associatie!
pi_78338889
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:23 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

hmmm, zijn ze het nog wel waard om met de buscombi mee te gaan vanuit den haag?
zou voor mij de enige reden zijn namelijk! heerlijk altijd, twente-uit = broodje beenham associatie!
het uitvak is op de eerste ring, dus dan zou je nog die ouderwetse broodjes moeten kunnen kopen... mits het eten daar nog steeds zoals vroeger is, maar dat kan ik je dus niet vertellen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_78338956
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

het uitvak is op de eerste ring, dus dan zou je nog die ouderwetse broodjes moeten kunnen kopen... mits het eten daar nog steeds zoals vroeger is, maar dat kan ik je dus niet vertellen
ok, thanks man voor de feedback! op ons eigen forum een hot issue voor velen die nog twijfelen haha!
pi_78339143
er zitten hier vast wel users die op de 1e ring zitten in de Veste, dus die kunnen je dat zeker vertellen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_78340365
Broodjes beenham zijn nog steeds hetzelfde aan de Vak P zijde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')