2quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KAAAAAAAAAAAAAAK!
Naja, nog steeds 1 goal voor Twente en we zijn door.
je kan niet tellenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KAAAAAAAAAAAAAAK!
Naja, nog steeds 1 goal voor Twente en we zijn door.
quote:Van Marwijk biedt ervaren Boschker hoop op WK
26/02/2010 14:18
Hoewel Sander Boschker geen deel uitmaakt van de selectie van het Nederlands elftal voor de oefeninterland tegen de Verenigde Staten, maakt de doelman van FC Twente kans komende zomer naar het WK te gaan. Bondscoach Bert van Marwijk overweegt een ervaren keeper mee te nemen.
'Mocht ik dat besluit nemen, dan is er maar één kandidaat en dat is Boschker', vertelde Van Marwijk tijdens een persconferentie. 'Hij is van hetzelfde niveau als destijds Timmer. Ik ga die afweging nog maken.' Voor het oefenduel met de VS doet Van Marwijk nog een beroep op Maarten Stekelenburg, Piet Velthuizen en Michel Vorm.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef Silv het volgende:
Jammer. Dan maar focussen op de eredivisie en de KNVB beker.
met beide volkomen eens!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja idd, we doen nu nog op twee fronten mee. Maar dit is wel zuur... verdomme Ruiz
eerst zien dan gelovenquote:
wat, hij voor het NL elftal bedankt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boschker zei nog duidelijk NEE, toch?
Yup, heb ik een tijdje terug in een interviewtje gelezen. Hij vond dat Van Marwijk jonge keepers mee moet nemen, geen ouwe kerels zoals hijzelfquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat, hij voor het NL elftal bedankt?
Of Wisgerhof? Was de bal al over de lijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |