Schitterend, ADO-fans die het over de broodjes beenham bij Twente hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:27 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ok, thanks man voor de feedback! op ons eigen forum een hot issue voor velen die nog twijfelen haha!
Uitvak ook, die Ajax supporters zijn er ook dol op...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:06 schreef Merson het volgende:
Broodjes beenham zijn nog steeds hetzelfde aan de Vak P zijde.
goed nieuws dit, al vernam ik van een andere Tukker dat ze volgend jaar gewone broodjes ham willen invoeren maar ja....die broodjes zijn bij ons echt legendarisch!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:42 schreef Mojave het volgende:
[..]
Uitvak ook, die Ajax supporters zijn er ook dol op...
van mij mag de jong wel een keer starten, je moet toch een keer watquote:Op maandag 22 februari 2010 23:28 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Wie vind je dan een goede vervanger voor Nkufo?
zoals gezegd, kijken of McClaren dat aandurftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
van mij mag de jong wel een keer starten, je moet toch een keer wat
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:16 schreef Erosjuhhh het volgende:
Steve en zijn ploeg. waarsch al wel eerder.
quote:'Kufo niet mee naar Bremen
BREMEN - FC Twente is zonder Blaise N'Kufo afgereisd naar Bremen voor het duel in de Europa League van donderdag met Werder. De spits heeft een verrekking in de hamstring en doet definitief niet mee in Duitsland. Luuk de Jong is waarschijnlijk zijn vervanger.
De wedstrijd begint donderdagavond om 21.05 uur en is rechtstreeks te zien op Eredivisie Live en Sat1.
nu moet McClaren welquote:
nu hopen dat ie 'm ook goed benutquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dus zal De Jong zijn kans krijgen
Misschien wordt het wel Oseiquote:
Daar kan ik ook nog wel mee leven en dan het weerzien met Brugge?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk dat het 2-1 voor Werder wordtdus dan zijn we gewoon door
ga er zelf vanuit dat, als we doorgaan, we tegen Valencia moetenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar kan ik ook nog wel mee leven en dan het weerzien met Brugge?
mijn stagebegeleider ook,quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk dat het 2-1 voor Werder wordtdus dan zijn we gewoon door
WAT!quote:
...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |