Dat speelt natuurlijk ook wel mee, maar men verwacht gewoon geen extra handelingen meer. Het moet allemaal "werken" zonder dat je daar moeite voor moet doen.quote:
Ik ga begin mei richting de VS.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
M'n moeder wil geen Laptop, maar wel een iPad...![]()
Jammer dat ik begin maart weer terugvlieg vanuit U.S.
En zo is het toch ook. Anders koop ik toch geen Apple? It just works moet wel ergens op gebaseerd zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat speelt natuurlijk ook wel mee, maar men verwacht gewoon geen extra handelingen meer. Het moet allemaal "werken" zonder dat je daar moeite voor moet doen.
In mijn ogen is dat de kracht van Apple, het werkt en sluit op elkaar aan. Dat heeft natuurlijk ook enkele beperkingen maar doordat bepaalde zaken zo goed in elkaar steken kun je daar wel overheen komen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
En zo is het toch ook. Anders koop ik toch geen Apple? It just works moet wel ergens op gebaseerd zijn natuurlijk.
Alhoewel je natuurlijk altijd mensen hebt die klagen dat techniek Xyz of specificatie ABC niet aanwezig is terwijl de 300 euro kostende "concurrent" dat aaaaaaaaallang heeft. Beroerd geimplementeerd uiteraard, maar daar hoor je ze niet over.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn ogen is dat de kracht van Apple, het werkt en sluit op elkaar aan. Dat heeft natuurlijk ook enkele beperkingen maar doordat bepaalde zaken zo goed in elkaar steken kun je daar wel overheen komen.
Dat klopt. Tablets bestaan al een jaar of 10-15 (als het niet langer is), maar met dit product herdefinieer je deze markt gewoon en zet je een nieuwe standaard neer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alhoewel je natuurlijk altijd mensen hebt die klagen dat techniek Xyz of specificatie ABC niet aanwezig is terwijl de 300 euro kostende "concurrent" dat aaaaaaaaallang heeft. Beroerd geimplementeerd uiteraard, maar daar hoor je ze niet over.
Ik vraag me af wie dat tegenwoordig gebruikt? Net als 'videobellen'. MSN heb ik al een jaar of wat niet meer opgestart. Bij mij gaat alles via twitter/facebook/enz., al dan niet via private message. Geen chatapp nodigquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:59 schreef Blaxje het volgende:
Nog iets wat ik mis: iChat. Lijkt me een uitgelezen kans om op dit ding ook chatten mogelijk te maken. Straks moeten we het doen met een Beejive versie voor de iPad en kan je niet eens tegelijkertijd internetten
Al mijn vrienden zijn niet nerd/hip genoeg voor Twitterquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie dat tegenwoordig gebruikt? Net als 'videobellen'. MSN heb ik al een jaar of wat niet meer opgestart. Bij mij gaat alles via twitter/facebook/enz., al dan niet via private message. Geen chatapp nodig.
Ik chat nog steeds dagelijks via MSNquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie dat tegenwoordig gebruikt? Net als 'videobellen'. MSN heb ik al een jaar of wat niet meer opgestart. Bij mij gaat alles via twitter/facebook/enz., al dan niet via private message. Geen chatapp nodig.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Al mijn vrienden zijn niet nerd/hip genoeg voor Twitter
Ik zou het erg tof vinden als er videoconferencing mee kan. Zou er een usb camera aan kunnen? Wel een hippe he, niet zo'n cheapo Trust.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Niet doorvertellen hoor, maar na het filmpje wil ik hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |