Dat speelt natuurlijk ook wel mee, maar men verwacht gewoon geen extra handelingen meer. Het moet allemaal "werken" zonder dat je daar moeite voor moet doen.quote:
Ik ga begin mei richting de VS.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
M'n moeder wil geen Laptop, maar wel een iPad...![]()
Jammer dat ik begin maart weer terugvlieg vanuit U.S.
En zo is het toch ook. Anders koop ik toch geen Apple? It just works moet wel ergens op gebaseerd zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat speelt natuurlijk ook wel mee, maar men verwacht gewoon geen extra handelingen meer. Het moet allemaal "werken" zonder dat je daar moeite voor moet doen.
In mijn ogen is dat de kracht van Apple, het werkt en sluit op elkaar aan. Dat heeft natuurlijk ook enkele beperkingen maar doordat bepaalde zaken zo goed in elkaar steken kun je daar wel overheen komen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
En zo is het toch ook. Anders koop ik toch geen Apple? It just works moet wel ergens op gebaseerd zijn natuurlijk.
Alhoewel je natuurlijk altijd mensen hebt die klagen dat techniek Xyz of specificatie ABC niet aanwezig is terwijl de 300 euro kostende "concurrent" dat aaaaaaaaallang heeft. Beroerd geimplementeerd uiteraard, maar daar hoor je ze niet over.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn ogen is dat de kracht van Apple, het werkt en sluit op elkaar aan. Dat heeft natuurlijk ook enkele beperkingen maar doordat bepaalde zaken zo goed in elkaar steken kun je daar wel overheen komen.
Dat klopt. Tablets bestaan al een jaar of 10-15 (als het niet langer is), maar met dit product herdefinieer je deze markt gewoon en zet je een nieuwe standaard neer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alhoewel je natuurlijk altijd mensen hebt die klagen dat techniek Xyz of specificatie ABC niet aanwezig is terwijl de 300 euro kostende "concurrent" dat aaaaaaaaallang heeft. Beroerd geimplementeerd uiteraard, maar daar hoor je ze niet over.
Ik vraag me af wie dat tegenwoordig gebruikt? Net als 'videobellen'. MSN heb ik al een jaar of wat niet meer opgestart. Bij mij gaat alles via twitter/facebook/enz., al dan niet via private message. Geen chatapp nodigquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:59 schreef Blaxje het volgende:
Nog iets wat ik mis: iChat. Lijkt me een uitgelezen kans om op dit ding ook chatten mogelijk te maken. Straks moeten we het doen met een Beejive versie voor de iPad en kan je niet eens tegelijkertijd internetten
Al mijn vrienden zijn niet nerd/hip genoeg voor Twitterquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie dat tegenwoordig gebruikt? Net als 'videobellen'. MSN heb ik al een jaar of wat niet meer opgestart. Bij mij gaat alles via twitter/facebook/enz., al dan niet via private message. Geen chatapp nodig.
Ik chat nog steeds dagelijks via MSNquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie dat tegenwoordig gebruikt? Net als 'videobellen'. MSN heb ik al een jaar of wat niet meer opgestart. Bij mij gaat alles via twitter/facebook/enz., al dan niet via private message. Geen chatapp nodig.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Al mijn vrienden zijn niet nerd/hip genoeg voor Twitter
Ik zou het erg tof vinden als er videoconferencing mee kan. Zou er een usb camera aan kunnen? Wel een hippe he, niet zo'n cheapo Trust.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Niet doorvertellen hoor, maar na het filmpje wil ik hem.
Ben ik weer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
MENSEN, HEBBEN JULLIE HET GEHOORD? TONIO-MCDO WIL EEN IPAD!!!!!!!
Toch maar kopen dus?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
Wow. Wat een ding. Dit had ik nooit verwacht.Zo enorm lelijk. Zo weinig features. Die naam
Hij is sowieso pas over twee maanden te koop, dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ben ik weer.
En ik zit ook beetje te twijfelen.![]()
Hij is alleen net iets te duur. En kan hem dan zowiezow pas tegen de lente kopen ivm geld.
Dit is geen PC. Het is een te grote iPhone.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens is dit weer een Fuck You in het gezicht van HP/MSI/NEC/Toshiba/Dell/IBM met hun Tablet PC's.
Dit is gewoon de beste Tablet PC die te verkrijgen is.
kanker, dat is gewoon de meest autistische spelling van dat woord wat ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ben ik weer.
En ik zit ook beetje te twijfelen.![]()
Hij is alleen net iets te duur. En kan hem dan zowiezow pas tegen de lente kopen ivm geld.
Twittergebruik in Belgie is iets van 4% las ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Al mijn vrienden zijn niet nerd/hip genoeg voor Twitter
Nee. Je kan er niet eens op multitaskenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens is dit weer een Fuck You in het gezicht van HP/MSI/NEC/Toshiba/Dell/IBM met hun Tablet PC's.
jij bent echt een bosmongool, dit is geen tablet, dit is een ipodquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kijk http://www.apple.com/ipad/#videoquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
Wow. Wat een ding. Dit had ik nooit verwacht.Zo enorm lelijk. Zo weinig features. Die naam
AND AN INTERNET COMMUNICATOR !!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:14 schreef Shoombak het volgende:
[..]
jij bent echt een bosmongool, dit is een tablet, dit is een ipod
"Get Quicktime"quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk http://www.apple.com/ipad/#video
En wat is je reactie nu?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk http://www.apple.com/ipad/#video
En wat is je reactie nu?
Op welke gebieden faalt het dan volgens jou? In mijn ogen kan het juist in een behoefte voorzien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Absoluut niet
Wat een faalding
(die reacties op twitter ook)
Welke USB-poort verwachtte je te gaan gebruiken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het erg tof vinden als er videoconferencing mee kan. Zou er een usb camera aan kunnen? Wel een hippe he, niet zo'n cheapo Trust.
Het zou toch niet zo zijn dat je hem ook als dienblad kan gebruiken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:16 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb gehoord dat de volgende versie een camera heeft, ongeveer 25% van deze grootte is EN dat je er mee kan bellen
That's great son. Now go play.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:16 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb gehoord dat de volgende versie een camera heeft, ongeveer 25% van deze grootte is EN dat je er mee kan bellen
Jazeker, het kan in een behoefte voorzien. Internetten bijvoorbeeld. Maar dan kan je niet tegelijk muziek luisterenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op welke gebieden faalt het dan volgens jou? In mijn ogen kan het juist in een behoefte voorzien.
Dan kan hij dus toch multitaskenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:16 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Het zou toch niet zo zijn dat je hem ook als dienblad kan gebruiken?.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Welke USB-poort verwachtte je te gaan gebruiken.
?quote:
Ja alleen die naamgeruchten geloof ik niet. Ik bedoel, iPhone?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:16 schreef PiRANiA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |