Nu al?quote:
Sjeemig no wonder dat het land naar de klote gaat.....quote:
He Globetrotter.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Avond
Ah nog iemand die het altijd een pakkende tune vond!quote:
In plaats van de Cosby Show of Roseannequote:Op woensdag 27 januari 2010 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
Van mij mag "Cheers" trouwens wel eens op '' één van de RTL zenders in de herhaling.
Ik dacht dat je ging vertellen dat je op dit moment al ingesneeuwd bent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vielen was lessen uit en er is wat verschoven
Nog wel.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In plaats van de Cosby Show of Roseannezou ook mogen.
Persoonlijke hygiëne en huishoudkunde?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vielen was lessen uit en er is wat verschoven
Je dacht niet toen je het had ontdekt: Zo nu even een sigaretje..quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ladies and gentlemen...we've got heating
Maar nu hebben we een klein gaslekje naar de geiser ontdekt dus morgen eerst gas repareren voordat we kunnen douchen
Ik heb geen zin in Luikse taferelen.
Twee keer je toko kwijt zou wel erg zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
Maar nu hebben we een klein gaslekje naar de geiser ontdekt dus morgen eerst gas repareren voordat we kunnen douchen
Boem is ho toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
Nem had tot gister ook een appartement in Luik?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Twee keer je toko kwijt zou wel erg zijn.
Als niet-roker kwam dat niet in me opquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je dacht niet toen je het had ontdekt: Zo nu even een sigaretje..
Juistquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Twee keer je toko kwijt zou wel erg zijn.
Nee, maar hij is wel ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nem had tot gister ook een appartement in Luik?
Je bent waarschijnlijk wel snel buiten.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist
En die brand was op tijd ontdekt om te kunnen ontsnappen. Maar bij een gasexplosie wordt dat wat lastig
Als het iets mee zit krijg je dan een exit via een raam. Anders ist het idd wat minder.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist
En die brand was op tijd ontdekt om te kunnen ontsnappen. Maar bij een gasexplosie wordt dat wat lastig
Pyromaantje zo zwart als roet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel ervaringsdeskundige.
Nem, heb je die foto's nog?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pyromaantje zo zwart als roet?
Deze?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He B, je hebt je oude usericon weer terug
die vind ik nog steeds leuk
Nou, dat is dus duidelijk, die blijftquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:21 schreef PhysicsRules het volgende:
Het hyperactieve olifantje is terug
Ik vind die olifantenkont van je maar niksquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Nou, dat is dus duidelijk, die blijft
Gezien je usersname vond ik het koetje wel erg leuk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind die olifantenkont van je maar niks
Nice!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat mijn grondtechniek wat roestig is. Cursusje Brazilian Jiu Jitsu of Sambo zou best welkom zijn. Hopelijk geeft Kyra Gracie priveles!
[ afbeelding ]
Die mag mij ook wel in een houdgreep leggen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat mijn grondtechniek wat roestig is. Cursusje Brazilian Jiu Jitsu of Sambo zou best welkom zijn. Hopelijk geeft Kyra Gracie priveles!
[ afbeelding ]
Oh ja zij woont en traint van uit Amerika. Ik had gelezen over een seminar bij Rickson, haar oom.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Moet je daarvoor niet naar Californië?
Goede smaak heb je trouwens
Mag ik mee?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Denk er serieus over om een seminar bij haar te volgen in Brazilië. Gelijk een mooie vakantie.
[ afbeelding ]
Ja hoor maar alleen Kyra mag me in de houdgreep nemen.quote:
Ik zal wel poes lief moeten zijn. Als ik haar boos zou maken hoekt ze me in elkaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor maar alleen Kyra mag me in de houdgreep nemen.
Ik vrees dat ze ons beide nog wel zou kunnen slopen....quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal wel poes lief moeten zijn. Als ik haar boos zou maken hoekt ze me in elkaar.
Dan moet ze jou maar eerst slaan. Misschien dat ze na jouw KO wat energie kwijt is en ik de ronde iets langer overleef.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze ons beide nog wel zou kunnen slopen....
Als we door een leuke dame in elkaar geslagen willen worden hoeven we niet zo ver te reizen hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ze jou maar eerst slaan. Misschien dat ze na jouw KO wat energie kwijt is en ik de ronde iets langer overleef.
Dan staat mijn beslissing vast. Niet naar de kroeg maar zo voor de tv maar een biertje pakken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef lubje25 het volgende:avond
Ging ff boodschappen doen net, heb een paar mensen op hun bek zien gaan. Super glad hier. Uit kijken mensen als jullie nog naar buiten gaan.
Nu snap ik 100% waarom jij je in dat wereldje begeeft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als we door een leuke dame in elkaar geslagen willen worden hoeven we niet zo ver te reizen hoor.
Soumia Albalhaya kan ook zeer goed vechten en woont in NL:
[ afbeelding ]
Het is best een leuke scene om in te verkeren. Sparren met een meid is best vreemd de eerste paar keer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu snap ik 100% waarom jij je in dat wereldje begeeft.
Ik heb net hier (Huizen) even één voetje buiten de deur gezet en glee bijna op mijn muil. Binnen blijven dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:26 schreef lubje25 het volgende:
Barneveld, midden van het land zo'n beetje. Vooral op klinkers is het een ijsbaan. IJzel of opgevroren regen.(of is dat ijzel)
Ik zou ook wel even over een "drempel" moeten. Ik sla normaal geen meisjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is best een leuke scene om in te verkeren. Sparren met een meid is best vreemd de eerste paar keer.
Ik word vaak op meiden gezet, juist omdat ik normaal geen meisjes sla. Er zijn altijd een paar bijgoochems die het leuk vinden om dan ineens wel een meisje hard te rossen. Maar daar zul je mij nooit op betrappen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel even over een "drempel" moeten. Ik sla normaal geen meisjes.
Sport blijft sport. En niet ineens hard meppen omdat het een keer mag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik word vaak op meiden gezet, juist omdat ik normaal geen meisjes sla. Er zijn altijd een paar bijgoochems die het leuk vinden om dan ineens wel een meisje hard te rossen. Maar daar zul je mij nooit op betrappen.
Precies. Het moet voor die meiden net zo leuk zijn als voor jou. En ik vind het hartstikke leuk om met meiden te sparren en te zien dat ze steeds meer tegenstand bieden. Maar ik denk dat als ze twee keer volledige verrot gemept worden, ze de derde keer niet meer komen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sport blijft sport. En niet ineens hard meppen omdat het een keer mag.
Ligt er denk ik ook aan hoe ze verrot gemept zijn. Als het in een mooie en eerlijke wedstrijd gedaan is zullen ze toch wel terug komen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Precies. Het moet voor die meiden net zo leuk zijn als voor jou. En ik vind het hartstikke leuk om met meiden te sparren en te zien dat ze steeds meer tegenstand bieden. Maar ik denk dat als ze twee keer volledige verrot gemept worden, ze de derde keer niet meer komen.
Zeker maar als je met sparren verrot geschopt wordt niet. Na 2 keer zou ik dan ook afgehaakt zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan hoe ze verrot gemept zijn. Als het in een mooie en eerlijke wedstrijd gedaan is zullen ze toch wel terug komen?
Misschien een meet op de Zuidpool?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit net weer even de topics terug te lezen over de SC meet in het Iraanse restaurant in A'dam. Het gaat wel weer eens tijd worden voor een nieuwe meet.![]()
Maar natuurlijk wel als PS op vakantie in NL is.
Ik zat eigenlijk meer te denken aan een middagje op een hindernisbaan met aansluitend blauwe hap.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien een meet op de Zuidpool?
Rats kuch en bonen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer te denken aan een middagje op een hindernisbaan met aansluitend blauwe hap.
Blauwe hap = rijst tafelquote:
Ah zo. Helaas is het restaurant van de vader van een maat van me vorig jaar overgenomen... anders had ik wel een korting kunnen fixen.quote:
Niet aan de rest van de SC vertellen hoor, maar ik ben bij Defensie aan het polsen of we gebruik mogen maken van een stormbaan in A'foort en daarna kunnen happen in de vreetschuur. Met als afsluiting een borrel in één van de aanwezige messes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zo. Helaas is het restaurant van de vader van een maat van me vorig jaar overgenomen... anders had ik wel een korting kunnen fixen.
This message will selfdestruct?quote:
naar de bar tijgerenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet aan de rest van de SC vertellen hoor, maar ik ben bij Defensie aan het polsen of we gebruik mogen maken van een stormbaan in A'foort en daarna kunnen happen in de vreetschuur. Met als afsluiting een borrel in één van de aanwezige messes.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb net hier (Huizen) even één voetje buiten de deur gezet en glee bijna op mijn muil. Binnen blijven dus.
ze hebben hier net gestrooid bij mij in de straat, het zal nu wel iets mee vallen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als aanvulling: Echt typisch weer voor PS; nat en glad.![]()
Stormbaan en blauwe hap worden dan uiteraard gesponsord door de werkgever van C4quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zo. Helaas is het restaurant van de vader van een maat van me vorig jaar overgenomen... anders had ik wel een korting kunnen fixen.
Als ik toestemming krijg is iedereen van de SC welkom. En aanwezig zijn is dan gewoon een verplichting.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
This message will selfdestruct?
Klinkt wel cool! Ik hoop dat ik kan komen.
Dan wil ik graag een officiele uitnodiging op mijn werkadres ontvangenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik toestemming krijg is iedereen van de SC welkom. En aanwezig zijn is dan gewoon een verplichting.
Tip: Conform de meeste CAO's krijg je een dag bijzonder verlof voor "werkzaamheden voor het Rijk".
We serve to please.quote:
Als Defensie accoord gaat is dat geen enkel probleem. Een nette uitnodiging op Luchtmacht papier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan wil ik graag een officiele uitnodiging op mijn werkadres ontvangen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Defensie accoord gaat is dat geen enkel probleem. Een nette uitnodiging op Luchtmacht papier.
Klopt maar als mijn aanwezigheid verwacht wordt rondom een wedstrijd of een toernooi dan moet ik daar helaas bij zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik toestemming krijg is iedereen van de SC welkom. En aanwezig zijn is dan gewoon een verplichting.
Tip: Conform de meeste CAO's krijg je een dag bijzonder verlof voor "werkzaamheden voor het Rijk".
De afmatting Het gebruik van de hindernisbaan en eten zullen dan niks kosten. Alleen voor de borrels zullen we moeten dokken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Stormbaan en blauwe hap worden dan uiteraard gesponsord door de werkgever van C4
First things first, dus jij bent er ook gewoon :pquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar als mijn aanwezigheid verwacht wordt rondom een wedstrijd of een toernooi dan moet ik daar helaas bij zijn.
Onder een oproep in werkelijke dienst komt niemand uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar als mijn aanwezigheid verwacht wordt rondom een wedstrijd of een toernooi dan moet ik daar helaas bij zijn.
Ik zal mijn best doen maar fights zijn mijn leven.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
First things first, dus jij bent er ook gewoon :p
Ik wacht de datum af en dan weet ik pas of ik wel of niet kan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onder een oproep in werkelijke dienst komt niemand uit.
Gaat je tentamen over Phd comics?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef Soempie het volgende:
Ik denk echt dat ik een hersenverweking heb:
Cathy zegt: hoe heet die strip ook alweer over Phd ofzo?
A zegt: Phd comics
Cathy zegt: oh![]()
Hoe moet dat nou morgen op m'n tentamen.![]()
![]()
En ik moet een OP in elkaar flansen voor de SES SC. Hoe moet zoiets?
Normaal zou ik zeggen dat je eertse ingeving de beste is. Maar in dit geval?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef Soempie het volgende:
Ik denk echt dat ik een hersenverweking heb:
Cathy zegt: hoe heet die strip ook alweer over Phd ofzo?
A zegt: Phd comics
Cathy zegt: oh![]()
Hoe moet dat nou morgen op m'n tentamen.![]()
![]()
Maak een kopie van onze oude of nieuwe OP. Of vraag anders Etcie om wat in elkaar te flansen.quote:En ik moet een OP in elkaar flansen voor de SES SC. Hoe moet zoiets?
Dat zie je verkeerd. Je krijgt de oproep en dient gewoon te verschijnen. Een wettelijke verplichting.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wacht de datum af en dan weet ik pas of ik wel of niet kan.
En anders komt de MP me halen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Je krijgt de oproep en dient gewoon te verschijnen. Een wettelijke verplichting.
Dat zou een optie kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En anders komt de MP me halen?
Dat soort zaken moet je niet aan mij vragen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef Soempie het volgende:
Etcie is niet meer op msn.![]()
Maar kan zoiets gewoon in paint?
Nee, maar die strips zijn wel leuk om te lezen de dag voor het tentamen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gaat je tentamen over Phd comics?
Soempie Ratelband Jaalalalaa!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
Soempie? Jij kunt het blote voeten pad aan. Dus jij zult toch wel aanwezig zijn op een meet waar we de hindernisbaan gaan doen?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
Maak een kopie van onze oude of nieuwe OP. Of vraag anders Etcie om wat in elkaar te flansen.
Welke zender?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef iamredleader het volgende:'navond
Op TV: Cast Away. Met in de cast: Tom Hanks, Helen Hunt, "Wilson the volleyball" en andere
Je blijft niet naborrellen met je collega's als de klanten vertrokken zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef iamredleader het volgende:
Morgen wordt een lange dag... wekker om 06:20, maar meestal gaat de kleine al om 05:45 afWerken van 08:00 tot 17:00, dan even tot 18:00 rust, dan een broodje met soep met de collega's, en om 19:30 begint de avond: beleggingsbijeekomst, van 20:00 tot 21:00, met aansluitend borrel tot 22:00. En aangezien best wat van "mijn" klanten komen, zal het wel tot 22:00 duren voordat ik naar huis ga
Checkquote:
Nee, want om 22:00 gaan we het pand ook echt sluiten, dus de borrel is met relaties en collega's van 21:00 tot 22:00. En dat is na zo'n dag lang genoegquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
Je blijft niet naborrellen met je collega's als de klanten vertrokken zijn?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef iamredleader het volgende:
En gelet op de tijd ga ik ook maar eens naar bed
Truste Redquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef iamredleader het volgende:
En gelet op de tijd ga ik ook maar eens naar bed
Die zit te painten..... De rollers en de kwasten al uit de kast gehaald....quote:
Hindernisbaan?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hindernisbaan?
Je bedoelt die van het leger?![]()
Nee, kleuterleidster op een school met PDD-NOS kinderen.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hindernisbaan?
Je bedoelt die van het leger?![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die zit te painten..... De rollers en de kwasten al uit de kast gehaald....
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ze zit constant op MSN: "Etcie? Ben je er nu wel?"
quote:
quote:
Sex en Studie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef lubje25 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maarruh
Waar staat SES voor?
Spuiten en slikken.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef iamredleader het volgende:
Nee, sex en soa'sof soempie en sven
Echt weltrusten dan!quote:
Wat voor opleidingen moet je volgen omdaar te posten? Ik val, denk ik, wel een beetje buiten de boot als ik daar over een opleiding NBC/CBRN ga posten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef Soempie het volgende:
Pfff, hopelijk komen er ook mensen posten.
Ben ik welkom als ik wil posten over een mogelijke opleiding sportmanagement?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef Soempie het volgende:
Pfff, hopelijk komen er ook mensen posten.
Heel welkom.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben ik welkom als ik wil posten over een mogelijke opleiding sportmanagement?
Nou misschien kom ik dan binnenkort daar even buurten. Ik volg FMT niet meer dus kan ik bij jullie wel gezellig doen.quote:
Roger.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:39 schreef Soempie het volgende:
Alle opleidingen toch gewoon? Het is een SC, net als hier.
Opleiding is opleiding.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ehbo opleiding ook acceptabel?
Ben ook bezig voor mijn veterstrikdiploma
Ervaringsdeskundige is zeer in op dit moment!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Opleiding is opleiding.
En in jouw geval. Jij gaat de zuidpool opleiding expert worden in SES.
Dat tentamen gaat helemaal goed komen Soempie!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:02 schreef Soempie het volgende:
Ik ga slapen.![]()
Morgen nog de hele dag leren en dan om kwart voor 6 tot kwart voor 9 tentamen.
Truste Andyquote:
Truste Jojoquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:29 schreef lubje25 het volgende:
Nem, je bent een dapper mens.
Dat moet je maar aandurven zo'n bouwval ombouwen![]()
Oh hoe kwam dat dan? Spijtig te horen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was noodzaak, we woonden er voordat er brand uitbrak
Het was geen ombouwen maar renoveren.
biiijjjnaquote:Op donderdag 28 januari 2010 06:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, toen was het donderdag
Goedemorgen![]()
Veel plezier danquote:
Die benaming kende ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dan ga ik ook maar snurken in mijn meurzak.
Dat wil ik nog eens doen: eem echt oude auto "aanslingeren"quote:[b]Op donderdag 28 januari 2010 07:23 schreef TradeMarkie het volgende
Ik ga m'n auto eens aanslingeren
Ja, inderdaad. Heb het "klaar" gezien, is haast niet voor te stellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:49 schreef Soempie het volgende:
Wow, het is echt raar om die foto's terug te zien!
Geen gebroken armen, polsen of ander letsel? Dat scheen vrij vaak voor te komenquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat aanslingeren is een kunst op zich, dat kan ik je alvast verklappen.
Precies, heel bizar dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Heb het "klaar" gezien, is haast niet voor te stellen
Begrijpelijk, hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
M'n zus wordt vandaag geopereerd. Schaam me dood dat ik me dan zo druk maak over een tentamen. Lekker belangrijk.
Nouja, het laatst waar we het over gehad hebben was dat ze baalde van de gladheid/ sneeuw (was deze week weer gaan sneeuwen), omdat ze dan niet naar de bioscoop kan met haar scootmobiel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Begrijpelijk, hoor![]()
Hoe is het nu met je zus? Wat gaan ze vandaag opereren?
Thanks.quote:
Ieder zijn/haar problemen, maar een tentamen is dan ineens niet meer belangrijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
M'n zus wordt vandaag geopereerd. Schaam me dood dat ik me dan zo druk maak over een tentamen. Lekker belangrijk.
Spannend!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:01 schreef DiabloSam het volgende:
Sterkte en succes Soemp!
Goeiemorgen, theorie-examen vanavond....van alle momenten op de dag...vanavond
Veel succes met leren en met je zus!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
Ik zou me er niet al te veel voor schamen. Het is allebei belangrijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
Woon je nu nog in dit huis? En hoe was het ontstaan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plus een tussenfase. Huis zonder dak:
[ afbeelding ]
In de compleet gerenoveerde versie ja. Als je een beetje zoekt dan kom je vanzelf de fotos tegen. Denk zo rond jan/feb 2009quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Woon je nu nog in dit huis? En hoe was het ontstaan?
Wow! Gelukkig is het dus uiteindelijk toch goed af gelopen. Maar het moet wel effe slikken geweest zijn toen je al je verbrande spullen zag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de compleet gerenoveerde versie ja. Als je een beetje zoekt dan kom je vanzelf de fotos tegen. Denk zo rond jan/feb 2009
-edit- kortsluiting![]()
Yup. Hoewel alle belangrijke spullen beneden lagen dus veel onvervangbare dingen zijn we niet kwijt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow! Gelukkig is het dus uiteindelijk toch goed af gelopen. Maar het moet wel effe slikken geweest zijn toen je al je verbrande spullen zag.
Je CD's is wel een groot verlies maar gelukkig niet de echt onvervangbare dingen dan!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup. Hoewel alle belangrijke spullen beneden lagen dus veel onvervangbare dingen zijn we niet kwijt.
Had wel net een week ervoo alle CD's(zie foto) naar boven gebracht. Dat was wel jammer.
Die hoesjes zijn er heel slecht uit maar ik heb binnenin gekeken en ze waren nog helemaal gaaf op 1-2 millimeter aan de bovenkant na
Ohja, en de harde schijf uit mijn laptop deed het ook nog prima
Dat is nooit weg natuurlijk maar ik hoop wel dat je vanaf nu wel ellende in je huis je bespaart blijft!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
Yups. En ook nog van 1 externa harddisk. Die was helemaal aan de buitenkant verbrand. Een andere externe heeft het verhaal niet overleefd helaas. Uiteindelijk bijna een jaar over gedaan alles weer een beetje op orde te krijgen met het huis. Ik heb wel een HELE hoop geleerd qua klussen
Ik ook maar reken er maar niet opquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is nooit weg natuurlijk maar ik hoop wel dat je vanaf nu wel ellende in je huis je bespaart blijft!
Ook dat natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus als je nog een klusser nodig hebt weet je wie je moet bellen
Daniel Merriweather zong er een liedje over.....quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk
Red's muren weten er alles van
Als je met beter bedoeld of ik enigszins buikpijn heb van de spanning: jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He Etsie, voel je je alweer wat beter?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus als je nog een klusser nodig hebt weet je wie je moet bellen
Ik heb dat ding in mijn handen gehad en die knik onderaan voelt gekquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga met m'n nieuwe aanwinst stoeien
[ afbeelding ]
Twee zijn er zwanger geworden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm de eetgroep is uitgebreid naar 10
Whehehe nee, ik heb gewoon rond ge-smstquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Twee zijn er zwanger geworden?
Ik heb niks gehadquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe nee, ik heb gewoon rond ge-smst
Er zit weinig koshers tussenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat is nog geen reden om mij niet uit te nodigen
Tja, het is mijn keuken nietquote:
Nice!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga met m'n nieuwe aanwinst stoeien
[ afbeelding ]
Dan neem je nu toch een jaar sim-only? Of je geeft de nieuwe telefoon aan Wiebelquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nice!
Ik mag ook weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Lekker onzinnig, ik heb de mijne net een jaar.
Hij heeft al een toffe telefoon en ik weet niet wat sim-only is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan neem je nu toch een jaar sim-only? Of je geeft de nieuwe telefoon aan Wiebel
Sim-only is een abonnement waarbij je alleen een SIM-kaart thuis krijgt. Die stop je in de telefoon die je al hebt en je kan er mee bellen. Dat is meestal goedkoper dan een abonnement met telefoon, want die telefoon moet je toch op een of andere manier terugbetalen. Als je een jaar zo'n abonnement neemt ben je redelijk goedkoop uit en kan je volgend jaar bepalen of je dan wel toe bent aan een nieuwe telefoonquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft al een toffe telefoon en ik weet niet wat sim-only is.![]()
![]()
![]()
Serieus, stomme zooi altijd met die telefoons, ik wil gewoon kunnen bellen, klaar. Ik heb al gevraagd aan Sven of we niet gewoon een vaste lijn kunnen doen, maar hij wil per se dat ik een mobieltje heb.
Ik weet het, ik ben een ouderwetse miepa.
He Hertogquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:21 schreef De_Hertog het volgende:
Goedemiddag
Ook weer terug, nog veel gemist hier?
Nu te veel werk, dat doe ik wel als de jetlag weg isquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He Hertog
even naar het vorige topic gaan (of die daarvoor, daar heb ik de vraag ook voor TM beantwoord)
Ik had dan al in de trein moeten zitten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:37 schreef Etcetera het volgende:
Soemp ga je tentamen maken![]()
M'n zus vroeg hoe vaak ik wel niet een nieuwe telefoon mocht hebbenGewoon, elke 2 jaar
Hoe was het?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nu te veel werk, dat doe ik wel als de jetlag weg is
Ja ok dan is het soms gewoon beter om even niets te doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had dan al in de trein moeten zitten.
Ik ben al een paar weken moe, ziekig, jankerig, gestressed, etc. Vandaag de hele dag schoongemaakt en ben eindelijk een beetje rustig. Dat tentamen komt wel.
dat vind ik hier ook alleen vind mn portemonnee van nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net bij de Mediamarkt geweest, en besloten dat een eventuele nieuwe tv toch minstens een beelddiagonaal van 40" moet hebben. En liefst nog meer ook
Ik ben niet van plan om er heel snel eentje te halen, maar ik hou mijn ogen open voor aanbiedingenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat vind ik hier ook alleen vind mn portemonnee van niet
Ah, dat is liefquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:07 schreef Soempie het volgende:
Sven belt net dat hij me vanvond komt ophalen en dat we dan uit eten gaan.![]()
Hoe ver zit je van je tv af?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net bij de Mediamarkt geweest, en besloten dat een eventuele nieuwe tv toch minstens een beelddiagonaal van 40" moet hebben. En liefst nog meer ook
Goed punt.quote:
4 a 5 meterquote:
Pff, alsof dat van invloed isquote:
In combinatie met de resolutie wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
4 a 5 meter
[..]
Pff, alsof dat van invloed is
Ik let wel eens opquote:
Wat is niet de moeite? De 32" of het Full-HD gedeelte?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik let wel eens opWij hebben 32", full hd, en dat is eigenlijk niet de moeite maar het is wel gaaf om te zeggen
Misschien is het voordeel niet zo heel groot, maar ik neig toch naar Full-HD. De tv die ik nu heb is bijna 8 jaar oud en het zou toch zonde zijn als ik jarenlang last heb van een (slechte) keuze om een paar tientjes te besparenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:58 schreef Etcetera het volgende:
Full hdwe zitten op zo'n 2 meter afstand van het scherm, je ziet het verschil dan volgens mij nauwelijks.
LED tv's zijn mooi maar ook vrij duur. Als ik nu zou moeten kiezen wordt het een Philipsquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:07 schreef Etcetera het volgende:
Sowieso: het kan, waarom zou je het latenOnze tv bevalt goed trouwens
LED tv van Sharp
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:17 schreef Etcetera het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAA Ik mag beginnen met het afstudeertraject!!!!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:17 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:25 schreef Etcetera het volgende:
En ik ga nu iets doen wat ik al de hele week niet heb gedaan: gamen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:25 schreef Etcetera het volgende:
En ik ga nu iets doen wat ik al de hele week niet heb gedaan: gamen
WoWquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Prima idee! Ik lees zo wel welk spel
Wauwquote:
WTFquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:17 schreef Etcetera het volgende:
Dus stoppen met WoW en aan de slag?quote:
Ik kan vrij goed zonder WoW gelukkigquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus stoppen met WoW en aan de slag?
En ik ben van plan om het in een keer goed te doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar zoals ik al zei, nu ligt het aan jezelf
En wat is nu de planning?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Etcetera het volgende:
En ik ben van plan om het in een keer goed te doen
Gewoon....quote:
Vakken afronden, op stage gaan, werk vindenquote:
Ik wil wel werken hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Gewoon....
afstuderen, trouwen, kinderen krijgen en huisvrouw worden
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Gewoon....
afstuderen, trouwen, kinderen krijgen en huisvrouw worden
Ga je toch gewoon theezakjeskunst maken als de kinderen op school zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vakken afronden, op stage gaan, werk vinden
[..]
Ik wil wel werken hoor
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon theezakjeskunst maken als de kinderen op school zijn?
* Gaat aandelen van een nagellak remover fabrikant kopenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:06 schreef B.ertha het volgende:
Goedzo Etcie
Ik heb mijn teennagels gelakt. Dat doe ik nooit, dus daar ben ik heel slecht in. Bij mij houdt dat dus in dat ik een kwak nagellak op mijn nagels smeer en dan het merendeel langs de randen er weer afhaal met remover![]()
Tot zover de update
Ik ga ze wel krijgenquote:
Timquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
en dan naar de huishoudbeursquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ik weiger hieraan mee te werkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben even een uurtje weg. Ik verwacht dat als ik terug kom dit topic vol is.
Begrepen?
quote:Groupthink (Irving Janis) is a type of thought exhibited by group members who try to minimize conflict and reach consensus without critically testing, analyzing, and evaluating ideas. Individual creativity, uniqueness, and independent thinking are lost in the pursuit of group cohesiveness, as are the advantages of reasonable balance in choice and thought that might normally be obtained by making decisions as a group.[1] During groupthink, members of the group avoid promoting viewpoints outside the comfort zone of consensus thinking.
quote:To make groupthink testable, Irving Janis devised eight symptoms indicative of groupthink (1977).
1. Illusions of invulnerability creating excessive optimism and encouraging risk taking.
2. Rationalizing warnings that might challenge the group's assumptions.
3. Unquestioned belief in the morality of the group, causing members to ignore the consequences of their actions.
4. Stereotyping those who are opposed to the group as weak, evil, biased, spiteful, disfigured, impotent, or stupid.
5. Direct pressure to conform placed on any member who questions the group, couched in terms of "disloyalty".
6. Self censorship of ideas that deviate from the apparent group consensus.
7. Illusions of unanimity among group members, silence is viewed as agreement.
8. Mind guards — self-appointed members who shield the group from dissenting information.
quote:By following these guidelines, groupthink can be avoided. After the Bay of Pigs invasion fiasco, John F. Kennedy sought to avoid groupthink during the Cuban Missile Crisis.[6] During meetings, he invited outside experts to share their viewpoints, and allowed group members to question them carefully. He also encouraged group members to discuss possible solutions with trusted members within their separate departments, and he even divided the group up into various sub-groups, to partially break the group cohesion. JFK was deliberately absent from the meetings, so as to avoid pressing his own opinion. Ultimately, the Cuban missile crisis was resolved peacefully, thanks in part to these measures.
quote:According to Janis, group cohesion will only lead to groupthink if one of the following two antecedent conditions is present:
* Structural faults in the organization: insulation of the group, lack of tradition of impartial leadership, lack of norms requiring methodological procedures, homogeneity of members' social background and ideology.
* Provocative situational context: high stress from external threats, recent failures, excessive difficulties on the decision-making task, moral dilemmas.
Social psychologist Clark McCauley's three conditions under which groupthink occurs:
* Directive leadership.
* Homogeneity of members' social background and ideology.
* Isolation of the group from outside sources of information and analysis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |