Als we door een leuke dame in elkaar geslagen willen worden hoeven we niet zo ver te reizen hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ze jou maar eerst slaan. Misschien dat ze na jouw KO wat energie kwijt is en ik de ronde iets langer overleef.
Dan staat mijn beslissing vast. Niet naar de kroeg maar zo voor de tv maar een biertje pakken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef lubje25 het volgende:avond
Ging ff boodschappen doen net, heb een paar mensen op hun bek zien gaan. Super glad hier. Uit kijken mensen als jullie nog naar buiten gaan.
Nu snap ik 100% waarom jij je in dat wereldje begeeft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als we door een leuke dame in elkaar geslagen willen worden hoeven we niet zo ver te reizen hoor.
Soumia Albalhaya kan ook zeer goed vechten en woont in NL:
[ afbeelding ]
Het is best een leuke scene om in te verkeren. Sparren met een meid is best vreemd de eerste paar keer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu snap ik 100% waarom jij je in dat wereldje begeeft.
Ik heb net hier (Huizen) even één voetje buiten de deur gezet en glee bijna op mijn muil. Binnen blijven dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:26 schreef lubje25 het volgende:
Barneveld, midden van het land zo'n beetje. Vooral op klinkers is het een ijsbaan. IJzel of opgevroren regen.(of is dat ijzel)
Ik zou ook wel even over een "drempel" moeten. Ik sla normaal geen meisjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is best een leuke scene om in te verkeren. Sparren met een meid is best vreemd de eerste paar keer.
Ik word vaak op meiden gezet, juist omdat ik normaal geen meisjes sla. Er zijn altijd een paar bijgoochems die het leuk vinden om dan ineens wel een meisje hard te rossen. Maar daar zul je mij nooit op betrappen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel even over een "drempel" moeten. Ik sla normaal geen meisjes.
Sport blijft sport. En niet ineens hard meppen omdat het een keer mag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik word vaak op meiden gezet, juist omdat ik normaal geen meisjes sla. Er zijn altijd een paar bijgoochems die het leuk vinden om dan ineens wel een meisje hard te rossen. Maar daar zul je mij nooit op betrappen.
Precies. Het moet voor die meiden net zo leuk zijn als voor jou. En ik vind het hartstikke leuk om met meiden te sparren en te zien dat ze steeds meer tegenstand bieden. Maar ik denk dat als ze twee keer volledige verrot gemept worden, ze de derde keer niet meer komen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sport blijft sport. En niet ineens hard meppen omdat het een keer mag.
Ligt er denk ik ook aan hoe ze verrot gemept zijn. Als het in een mooie en eerlijke wedstrijd gedaan is zullen ze toch wel terug komen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Precies. Het moet voor die meiden net zo leuk zijn als voor jou. En ik vind het hartstikke leuk om met meiden te sparren en te zien dat ze steeds meer tegenstand bieden. Maar ik denk dat als ze twee keer volledige verrot gemept worden, ze de derde keer niet meer komen.
Zeker maar als je met sparren verrot geschopt wordt niet. Na 2 keer zou ik dan ook afgehaakt zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan hoe ze verrot gemept zijn. Als het in een mooie en eerlijke wedstrijd gedaan is zullen ze toch wel terug komen?
Misschien een meet op de Zuidpool?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit net weer even de topics terug te lezen over de SC meet in het Iraanse restaurant in A'dam. Het gaat wel weer eens tijd worden voor een nieuwe meet.![]()
Maar natuurlijk wel als PS op vakantie in NL is.
Ik zat eigenlijk meer te denken aan een middagje op een hindernisbaan met aansluitend blauwe hap.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien een meet op de Zuidpool?
Rats kuch en bonen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer te denken aan een middagje op een hindernisbaan met aansluitend blauwe hap.
Blauwe hap = rijst tafelquote:
Ah zo. Helaas is het restaurant van de vader van een maat van me vorig jaar overgenomen... anders had ik wel een korting kunnen fixen.quote:
Niet aan de rest van de SC vertellen hoor, maar ik ben bij Defensie aan het polsen of we gebruik mogen maken van een stormbaan in A'foort en daarna kunnen happen in de vreetschuur. Met als afsluiting een borrel in één van de aanwezige messes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zo. Helaas is het restaurant van de vader van een maat van me vorig jaar overgenomen... anders had ik wel een korting kunnen fixen.
This message will selfdestruct?quote:
naar de bar tijgerenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet aan de rest van de SC vertellen hoor, maar ik ben bij Defensie aan het polsen of we gebruik mogen maken van een stormbaan in A'foort en daarna kunnen happen in de vreetschuur. Met als afsluiting een borrel in één van de aanwezige messes.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb net hier (Huizen) even één voetje buiten de deur gezet en glee bijna op mijn muil. Binnen blijven dus.
ze hebben hier net gestrooid bij mij in de straat, het zal nu wel iets mee vallen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als aanvulling: Echt typisch weer voor PS; nat en glad.![]()
Stormbaan en blauwe hap worden dan uiteraard gesponsord door de werkgever van C4quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zo. Helaas is het restaurant van de vader van een maat van me vorig jaar overgenomen... anders had ik wel een korting kunnen fixen.
Als ik toestemming krijg is iedereen van de SC welkom. En aanwezig zijn is dan gewoon een verplichting.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
This message will selfdestruct?
Klinkt wel cool! Ik hoop dat ik kan komen.
Dan wil ik graag een officiele uitnodiging op mijn werkadres ontvangenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik toestemming krijg is iedereen van de SC welkom. En aanwezig zijn is dan gewoon een verplichting.
Tip: Conform de meeste CAO's krijg je een dag bijzonder verlof voor "werkzaamheden voor het Rijk".
We serve to please.quote:
Als Defensie accoord gaat is dat geen enkel probleem. Een nette uitnodiging op Luchtmacht papier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan wil ik graag een officiele uitnodiging op mijn werkadres ontvangen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Defensie accoord gaat is dat geen enkel probleem. Een nette uitnodiging op Luchtmacht papier.
Klopt maar als mijn aanwezigheid verwacht wordt rondom een wedstrijd of een toernooi dan moet ik daar helaas bij zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik toestemming krijg is iedereen van de SC welkom. En aanwezig zijn is dan gewoon een verplichting.
Tip: Conform de meeste CAO's krijg je een dag bijzonder verlof voor "werkzaamheden voor het Rijk".
De afmatting Het gebruik van de hindernisbaan en eten zullen dan niks kosten. Alleen voor de borrels zullen we moeten dokken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Stormbaan en blauwe hap worden dan uiteraard gesponsord door de werkgever van C4
First things first, dus jij bent er ook gewoon :pquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar als mijn aanwezigheid verwacht wordt rondom een wedstrijd of een toernooi dan moet ik daar helaas bij zijn.
Onder een oproep in werkelijke dienst komt niemand uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar als mijn aanwezigheid verwacht wordt rondom een wedstrijd of een toernooi dan moet ik daar helaas bij zijn.
Ik zal mijn best doen maar fights zijn mijn leven.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
First things first, dus jij bent er ook gewoon :p
Ik wacht de datum af en dan weet ik pas of ik wel of niet kan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onder een oproep in werkelijke dienst komt niemand uit.
Gaat je tentamen over Phd comics?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef Soempie het volgende:
Ik denk echt dat ik een hersenverweking heb:
Cathy zegt: hoe heet die strip ook alweer over Phd ofzo?
A zegt: Phd comics
Cathy zegt: oh![]()
Hoe moet dat nou morgen op m'n tentamen.![]()
![]()
En ik moet een OP in elkaar flansen voor de SES SC. Hoe moet zoiets?
Normaal zou ik zeggen dat je eertse ingeving de beste is. Maar in dit geval?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef Soempie het volgende:
Ik denk echt dat ik een hersenverweking heb:
Cathy zegt: hoe heet die strip ook alweer over Phd ofzo?
A zegt: Phd comics
Cathy zegt: oh![]()
Hoe moet dat nou morgen op m'n tentamen.![]()
![]()
Maak een kopie van onze oude of nieuwe OP. Of vraag anders Etcie om wat in elkaar te flansen.quote:En ik moet een OP in elkaar flansen voor de SES SC. Hoe moet zoiets?
Dat zie je verkeerd. Je krijgt de oproep en dient gewoon te verschijnen. Een wettelijke verplichting.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wacht de datum af en dan weet ik pas of ik wel of niet kan.
En anders komt de MP me halen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Je krijgt de oproep en dient gewoon te verschijnen. Een wettelijke verplichting.
Dat zou een optie kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En anders komt de MP me halen?
Dat soort zaken moet je niet aan mij vragen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef Soempie het volgende:
Etcie is niet meer op msn.![]()
Maar kan zoiets gewoon in paint?
Nee, maar die strips zijn wel leuk om te lezen de dag voor het tentamen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gaat je tentamen over Phd comics?
Soempie Ratelband Jaalalalaa!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
Soempie? Jij kunt het blote voeten pad aan. Dus jij zult toch wel aanwezig zijn op een meet waar we de hindernisbaan gaan doen?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
Maak een kopie van onze oude of nieuwe OP. Of vraag anders Etcie om wat in elkaar te flansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |