quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:29 schreef lubje25 het volgende:
Nem, je bent een dapper mens.
Dat moet je maar aandurven zo'n bouwval ombouwen![]()
Oh hoe kwam dat dan? Spijtig te horen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was noodzaak, we woonden er voordat er brand uitbrak
Het was geen ombouwen maar renoveren.
biiijjjnaquote:Op donderdag 28 januari 2010 06:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, toen was het donderdag
Goedemorgen![]()
Veel plezier danquote:
Die benaming kende ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dan ga ik ook maar snurken in mijn meurzak.
Dat wil ik nog eens doen: eem echt oude auto "aanslingeren"quote:[b]Op donderdag 28 januari 2010 07:23 schreef TradeMarkie het volgende
Ik ga m'n auto eens aanslingeren
Ja, inderdaad. Heb het "klaar" gezien, is haast niet voor te stellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:49 schreef Soempie het volgende:
Wow, het is echt raar om die foto's terug te zien!
Geen gebroken armen, polsen of ander letsel? Dat scheen vrij vaak voor te komenquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat aanslingeren is een kunst op zich, dat kan ik je alvast verklappen.
Precies, heel bizar dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Heb het "klaar" gezien, is haast niet voor te stellen
Begrijpelijk, hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
M'n zus wordt vandaag geopereerd. Schaam me dood dat ik me dan zo druk maak over een tentamen. Lekker belangrijk.
Nouja, het laatst waar we het over gehad hebben was dat ze baalde van de gladheid/ sneeuw (was deze week weer gaan sneeuwen), omdat ze dan niet naar de bioscoop kan met haar scootmobiel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Begrijpelijk, hoor![]()
Hoe is het nu met je zus? Wat gaan ze vandaag opereren?
Thanks.quote:
Ieder zijn/haar problemen, maar een tentamen is dan ineens niet meer belangrijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
M'n zus wordt vandaag geopereerd. Schaam me dood dat ik me dan zo druk maak over een tentamen. Lekker belangrijk.
Spannend!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:01 schreef DiabloSam het volgende:
Sterkte en succes Soemp!
Goeiemorgen, theorie-examen vanavond....van alle momenten op de dag...vanavond
Veel succes met leren en met je zus!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
Ik zou me er niet al te veel voor schamen. Het is allebei belangrijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
Woon je nu nog in dit huis? En hoe was het ontstaan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plus een tussenfase. Huis zonder dak:
[ afbeelding ]
In de compleet gerenoveerde versie ja. Als je een beetje zoekt dan kom je vanzelf de fotos tegen. Denk zo rond jan/feb 2009quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Woon je nu nog in dit huis? En hoe was het ontstaan?
Wow! Gelukkig is het dus uiteindelijk toch goed af gelopen. Maar het moet wel effe slikken geweest zijn toen je al je verbrande spullen zag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de compleet gerenoveerde versie ja. Als je een beetje zoekt dan kom je vanzelf de fotos tegen. Denk zo rond jan/feb 2009
-edit- kortsluiting![]()
Yup. Hoewel alle belangrijke spullen beneden lagen dus veel onvervangbare dingen zijn we niet kwijt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow! Gelukkig is het dus uiteindelijk toch goed af gelopen. Maar het moet wel effe slikken geweest zijn toen je al je verbrande spullen zag.
Je CD's is wel een groot verlies maar gelukkig niet de echt onvervangbare dingen dan!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup. Hoewel alle belangrijke spullen beneden lagen dus veel onvervangbare dingen zijn we niet kwijt.
Had wel net een week ervoo alle CD's(zie foto) naar boven gebracht. Dat was wel jammer.
Die hoesjes zijn er heel slecht uit maar ik heb binnenin gekeken en ze waren nog helemaal gaaf op 1-2 millimeter aan de bovenkant na
Ohja, en de harde schijf uit mijn laptop deed het ook nog prima
Dat is nooit weg natuurlijk maar ik hoop wel dat je vanaf nu wel ellende in je huis je bespaart blijft!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
Yups. En ook nog van 1 externa harddisk. Die was helemaal aan de buitenkant verbrand. Een andere externe heeft het verhaal niet overleefd helaas. Uiteindelijk bijna een jaar over gedaan alles weer een beetje op orde te krijgen met het huis. Ik heb wel een HELE hoop geleerd qua klussen
Ik ook maar reken er maar niet opquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is nooit weg natuurlijk maar ik hoop wel dat je vanaf nu wel ellende in je huis je bespaart blijft!
Ook dat natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus als je nog een klusser nodig hebt weet je wie je moet bellen
Daniel Merriweather zong er een liedje over.....quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk
Red's muren weten er alles van
Als je met beter bedoeld of ik enigszins buikpijn heb van de spanning: jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He Etsie, voel je je alweer wat beter?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus als je nog een klusser nodig hebt weet je wie je moet bellen
Ik heb dat ding in mijn handen gehad en die knik onderaan voelt gekquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga met m'n nieuwe aanwinst stoeien
[ afbeelding ]
Twee zijn er zwanger geworden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm de eetgroep is uitgebreid naar 10
Whehehe nee, ik heb gewoon rond ge-smstquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Twee zijn er zwanger geworden?
Ik heb niks gehadquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe nee, ik heb gewoon rond ge-smst
Er zit weinig koshers tussenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat is nog geen reden om mij niet uit te nodigen
Tja, het is mijn keuken nietquote:
Nice!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga met m'n nieuwe aanwinst stoeien
[ afbeelding ]
Dan neem je nu toch een jaar sim-only? Of je geeft de nieuwe telefoon aan Wiebelquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nice!
Ik mag ook weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Lekker onzinnig, ik heb de mijne net een jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |