Welke zender?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef iamredleader het volgende:'navond
Op TV: Cast Away. Met in de cast: Tom Hanks, Helen Hunt, "Wilson the volleyball" en andere
Je blijft niet naborrellen met je collega's als de klanten vertrokken zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef iamredleader het volgende:
Morgen wordt een lange dag... wekker om 06:20, maar meestal gaat de kleine al om 05:45 afWerken van 08:00 tot 17:00, dan even tot 18:00 rust, dan een broodje met soep met de collega's, en om 19:30 begint de avond: beleggingsbijeekomst, van 20:00 tot 21:00, met aansluitend borrel tot 22:00. En aangezien best wat van "mijn" klanten komen, zal het wel tot 22:00 duren voordat ik naar huis ga
Checkquote:
Nee, want om 22:00 gaan we het pand ook echt sluiten, dus de borrel is met relaties en collega's van 21:00 tot 22:00. En dat is na zo'n dag lang genoegquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
Je blijft niet naborrellen met je collega's als de klanten vertrokken zijn?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef iamredleader het volgende:
En gelet op de tijd ga ik ook maar eens naar bed
Truste Redquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef iamredleader het volgende:
En gelet op de tijd ga ik ook maar eens naar bed
Die zit te painten..... De rollers en de kwasten al uit de kast gehaald....quote:
Hindernisbaan?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hindernisbaan?
Je bedoelt die van het leger?![]()
Nee, kleuterleidster op een school met PDD-NOS kinderen.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hindernisbaan?
Je bedoelt die van het leger?![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die zit te painten..... De rollers en de kwasten al uit de kast gehaald....
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ze zit constant op MSN: "Etcie? Ben je er nu wel?"
quote:
quote:
Sex en Studie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef lubje25 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maarruh
Waar staat SES voor?
Spuiten en slikken.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef iamredleader het volgende:
Nee, sex en soa'sof soempie en sven
Echt weltrusten dan!quote:
Wat voor opleidingen moet je volgen omdaar te posten? Ik val, denk ik, wel een beetje buiten de boot als ik daar over een opleiding NBC/CBRN ga posten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef Soempie het volgende:
Pfff, hopelijk komen er ook mensen posten.
Ben ik welkom als ik wil posten over een mogelijke opleiding sportmanagement?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef Soempie het volgende:
Pfff, hopelijk komen er ook mensen posten.
Heel welkom.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben ik welkom als ik wil posten over een mogelijke opleiding sportmanagement?
Nou misschien kom ik dan binnenkort daar even buurten. Ik volg FMT niet meer dus kan ik bij jullie wel gezellig doen.quote:
Roger.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:39 schreef Soempie het volgende:
Alle opleidingen toch gewoon? Het is een SC, net als hier.
Opleiding is opleiding.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ehbo opleiding ook acceptabel?
Ben ook bezig voor mijn veterstrikdiploma
Ervaringsdeskundige is zeer in op dit moment!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Opleiding is opleiding.
En in jouw geval. Jij gaat de zuidpool opleiding expert worden in SES.
Dat tentamen gaat helemaal goed komen Soempie!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:02 schreef Soempie het volgende:
Ik ga slapen.![]()
Morgen nog de hele dag leren en dan om kwart voor 6 tot kwart voor 9 tentamen.
Truste Andyquote:
Truste Jojoquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:29 schreef lubje25 het volgende:
Nem, je bent een dapper mens.
Dat moet je maar aandurven zo'n bouwval ombouwen![]()
Oh hoe kwam dat dan? Spijtig te horen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was noodzaak, we woonden er voordat er brand uitbrak
Het was geen ombouwen maar renoveren.
biiijjjnaquote:Op donderdag 28 januari 2010 06:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, toen was het donderdag
Goedemorgen![]()
Veel plezier danquote:
Die benaming kende ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dan ga ik ook maar snurken in mijn meurzak.
Dat wil ik nog eens doen: eem echt oude auto "aanslingeren"quote:[b]Op donderdag 28 januari 2010 07:23 schreef TradeMarkie het volgende
Ik ga m'n auto eens aanslingeren
Ja, inderdaad. Heb het "klaar" gezien, is haast niet voor te stellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:49 schreef Soempie het volgende:
Wow, het is echt raar om die foto's terug te zien!
Geen gebroken armen, polsen of ander letsel? Dat scheen vrij vaak voor te komenquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat aanslingeren is een kunst op zich, dat kan ik je alvast verklappen.
Precies, heel bizar dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Heb het "klaar" gezien, is haast niet voor te stellen
Begrijpelijk, hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
M'n zus wordt vandaag geopereerd. Schaam me dood dat ik me dan zo druk maak over een tentamen. Lekker belangrijk.
Nouja, het laatst waar we het over gehad hebben was dat ze baalde van de gladheid/ sneeuw (was deze week weer gaan sneeuwen), omdat ze dan niet naar de bioscoop kan met haar scootmobiel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Begrijpelijk, hoor![]()
Hoe is het nu met je zus? Wat gaan ze vandaag opereren?
Thanks.quote:
Ieder zijn/haar problemen, maar een tentamen is dan ineens niet meer belangrijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
M'n zus wordt vandaag geopereerd. Schaam me dood dat ik me dan zo druk maak over een tentamen. Lekker belangrijk.
Spannend!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:01 schreef DiabloSam het volgende:
Sterkte en succes Soemp!
Goeiemorgen, theorie-examen vanavond....van alle momenten op de dag...vanavond
Veel succes met leren en met je zus!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
Ik zou me er niet al te veel voor schamen. Het is allebei belangrijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:19 schreef Soempie het volgende:
Woon je nu nog in dit huis? En hoe was het ontstaan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plus een tussenfase. Huis zonder dak:
[ afbeelding ]
In de compleet gerenoveerde versie ja. Als je een beetje zoekt dan kom je vanzelf de fotos tegen. Denk zo rond jan/feb 2009quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Woon je nu nog in dit huis? En hoe was het ontstaan?
Wow! Gelukkig is het dus uiteindelijk toch goed af gelopen. Maar het moet wel effe slikken geweest zijn toen je al je verbrande spullen zag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de compleet gerenoveerde versie ja. Als je een beetje zoekt dan kom je vanzelf de fotos tegen. Denk zo rond jan/feb 2009
-edit- kortsluiting![]()
Yup. Hoewel alle belangrijke spullen beneden lagen dus veel onvervangbare dingen zijn we niet kwijt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow! Gelukkig is het dus uiteindelijk toch goed af gelopen. Maar het moet wel effe slikken geweest zijn toen je al je verbrande spullen zag.
Je CD's is wel een groot verlies maar gelukkig niet de echt onvervangbare dingen dan!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup. Hoewel alle belangrijke spullen beneden lagen dus veel onvervangbare dingen zijn we niet kwijt.
Had wel net een week ervoo alle CD's(zie foto) naar boven gebracht. Dat was wel jammer.
Die hoesjes zijn er heel slecht uit maar ik heb binnenin gekeken en ze waren nog helemaal gaaf op 1-2 millimeter aan de bovenkant na
Ohja, en de harde schijf uit mijn laptop deed het ook nog prima
Dat is nooit weg natuurlijk maar ik hoop wel dat je vanaf nu wel ellende in je huis je bespaart blijft!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
Yups. En ook nog van 1 externa harddisk. Die was helemaal aan de buitenkant verbrand. Een andere externe heeft het verhaal niet overleefd helaas. Uiteindelijk bijna een jaar over gedaan alles weer een beetje op orde te krijgen met het huis. Ik heb wel een HELE hoop geleerd qua klussen
Ik ook maar reken er maar niet opquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is nooit weg natuurlijk maar ik hoop wel dat je vanaf nu wel ellende in je huis je bespaart blijft!
Ook dat natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus als je nog een klusser nodig hebt weet je wie je moet bellen
Daniel Merriweather zong er een liedje over.....quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk
Red's muren weten er alles van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |