Even een kindje baren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:49 schreef flowerbox het volgende:
Maarreh ik ga offline, lekker op de bank liggen.
quote:
Het gaat de laatste weken redelijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Zo! Dat klinkt goed! Zwangerschap nu weer wat beter vol te houden?
Dan zou je over 4 dagen al papa zijn!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:26 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Het rommelt wat maar meer ook nietIk zeg 31 januari breken de vliezen
![]()
![]()
en 1 februari komt ze
Nice!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef mama_papa het volgende:
Net bij de VK geweest: bloeddruk en hartje waren goed, teller staat nu op +12KG! Geboorteplan helemaal doorgenomen en is goedgekeurd!Al met al dus een dikke sticker verdiend!
Nu maar wachten tot het gerommel word omgezet in het echte werk
Wat fijn dat je je goed voelt! Ik vond het zo sneu toen je vertelde dat je je helemaal niet zo blij voelde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:04 schreef flugeltje het volgende:
Verder nog prima zin, de hormonen doen echt goeie dingen voor me wat m'n normale stemmingen betreft. Ik vaar er wel bij![]()
Ja, ik kan het gewoon niet bijhouden maar wil, nu ik meer tijd heb, wel op iedereen reageren. Soms onderschat ik alleen de hoeveelheid die er al weer gepost isquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef freecell het volgende:
Flowerbox SMS-update!
De bevalling lijkt nu echt door te zetten. Ik houd jullie op de hoogte!
XXX flowerbox
/Flowerbox SMS-update!
Moet dinsdag weer naar de vlos. Ik denk ook zeker niet aan een stuit, maar ik hoop toch echt niet op een dwarsligging want dat zou bij mij een keizersnee betekenen (een handmatige draaiing van het kind mag niet ivm de gastric bypass).quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:52 schreef freecell het volgende:
Octo: wanneer moet je weer naar de vlos? Als dat nog lang duurt gewoon even vragen
Helemaal naar stuit lijkt me redelijk onmogelijk met deze termijn, maar dwars kan misschien wel
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:24 schreef Saffier het volgende:
Geboren om 2 uur 37 een prachtige dochter bij Flowerboxmet de naam Hannah. Ze weegt 3492 gram
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:24 schreef Saffier het volgende:
Geboren om 2 uur 37 een prachtige dochter bij Flowerboxmet de naam Hannah. Ze weegt 3492 gram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |