Keshet, fijn dat het scenario eigenlijk steeds wat positiever wordt. Kan me helemaal voorstellen dat het niet mee verhuizen (en aanwijzingen geven) heel naar is en zo lang in het ziekenhuis blijven is zo mogelijk nog kloteriger... Ik blijf gewoon voor je doorduimen, laten we hopen dat al deze maatregelen ervoor zorgen dat je meisje nog lekker lang blijft zitten en zo de kansen nog eens wat meer vergroot... Sterkte meid

Webkim, whehe, goeie optie zo

Ik weet dat 't gefingeerde namen zijn, maar Willem is de mooiste

Leo, nog maar 10 dagen...
ymme, mannetje weer netjes thuis?
Hier nog steeds blij dat alles gisteren goed was. Is bij jullie na de 12 weken de lengte eigenlijk nog gemeten? (kop/staart) Ik had een assistent gisteren en die gaf aan dat de lengte nu niet meer zoveel zegt.... Ze heeft wel vlug even gekeken, maar prutske lag niet helemaal recht en volgens mij was ze er ook niet al te best in. Prutske kwam er dus iets kleiner uit dan ikzelf verwacht zou hebben. Zelf sloeg ze er niet op aan overigens, dus ik ga mezelf er ook niet druk om maken. (bij de echte gyn lag ik ook steeds achter en toen ik eenmaal bij de echoscopiste kwam bleek ik juist voor te lopen, ergo; dat meten is ook een vak en effe vlug/vlug door de gyn is in mijn ogen niet altijd even accuraat)
Verder nog prima zin, de hormonen doen echt goeie dingen voor me wat m'n normale stemmingen betreft. Ik vaar er wel bij

Wel weer wat last van de darmen en ik voel me niet optimaal, maar volgens mij is het halve land wel verkouden...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?