Goed geremd!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En we zeiden nog tegen elkaar: vanavond gaan we iets vroeger naar bed dan gisteren! << uitroepteken. Ja, mooi niet dus
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
oh, goedemorgen trouwens!!
Loveless al gesignaleerd???
Ik zal ons Wattenstaafje even smsen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
oh, goedemorgen trouwens!!
Loveless al gesignaleerd???
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:
ik krijg gewoon een mailtje van Maxi Cosi (
); "Goed nieuws voor jou en je baby!!!"
Ik heb helemaal geen baby
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:ik krijg gewoon een mailtje van Maxi Cosi (
); "Goed nieuws voor jou en je baby!!!"
Ik heb helemaal geen baby
quote:
Ja, nu kan ik er nog wel om lachen... maar als ik ooit wanhopig verlang naar een baby dan ga ik zeker een heeeeeeel boos mailtje terugsturenquote:
Je roept het bij me op...quote:
Goed kijken he... Ik sla op je hoofd...quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja das heel fijn, maar mijn bips blijft blauw zo
en niet pluizig
dat kan ook niet echt gezond zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed kijken he... Ik sla op je hoofd...
Nonneke, maar het moest een buiten knijn zijn, omdat ze met dit weer niet goed konden omschakelen van binnen naar buitenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef nieslief het volgende:
Gaat lekker hier........
Heeej wie zocht er ook al weer een konijntje??? Er worden er twee aangeboden in F&F.
nonneke... Maar wel een vrouwtje en buiten * kijken gaat *quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef nieslief het volgende:
Gaat lekker hier........
Heeej wie zocht er ook al weer een konijntje??? Er worden er twee aangeboden in F&F.
eerder!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nonneke... Maar wel een vrouwtje en buiten * kijken gaat *
ja, maar voorlopig zullen ze toch wel binnen moeten blijven nu hoor!!! Dus voor nu is het niks vrees ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef nieslief het volgende:
Zijn volgens mij vrouwtjes alleen wel binnen. Maar het voorjaar komt eraan en dan kun je ze toch wel omschakelen toch??? Het is hier in de stad af te halen..... Valt vast wel wat te regelen.
Gefeliciteerd hoor...quote:
hahahaha, dan heb je in elk geval een goed begin van je dag!quote:
Non wilde er toch eentje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef nieslief het volgende:
Zijn volgens mij vrouwtjes alleen wel binnen. Maar het voorjaar komt eraan en dan kun je ze toch wel omschakelen toch??? Het is hier in de stad af te halen..... Valt vast wel wat te regelen.
oeh nijnelsquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef nieslief het volgende:
Gaat lekker hier........
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:56 schreef Greys het volgende:
Ll net gesmt, hij gaat het vanavond allemaal even teruglezen
Maarrrrrrrrrrr, dan ga je lekker op vakantie!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:59 schreef Ml-etje het volgende:
Och het arme Maesje! Ben wel goed met zielige beestjes maar denk dat zij wel een gevalletje apart is
En idd wat Tombola zegt?
Ik ben zeer goed gewassen en ga nu opstarten (lees lijst van medicijnen bij elkaar zoeken en alles netjes inpakken
Hij smste al of ik het linkje van gisteravond, vanaf waar het leuk werd, ff wilde PMen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]dan pas...
Ik heb alvast een linkje opgeslagen
En heb je wel ongeveer verteld wat er in staat? of alleen dat ie moet kijken?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha, dan heb je in elk geval een goed begin van je dag!
iets met expressionistische kunst ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef ElisaB het volgende:
Wat was er toch zo grappig dat iedereen moet lachen na het teruglezen
Heb je meer konijnen dan Non?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:04 schreef Nonneke het volgende:
Dankjullie !![]()
Helaas zijn het binnenkonijntjes en mannetjes (iig 1)Die Peanut is wel heuuul cute
![]()
Zo ff snel naar de stad, tot later all !
ach, als je meisje er is zul je vaak genoeg 's nachts meelezen vrees ik...quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jammer dat ik zelf 's avonds uitgeteld ben (totdat ik in bed lig trouwens
) Mis dat soort actie altijd..
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je meer konijnen dan Non?
Mijn mannetje is overleden en we hebben nog een vrouwtje, buitenkonijn. Ze is gesteriliseerd bij de vorige eigenaren (schijnt). We willen er geen konijnen meer bij dus laten haar zo nu en dan gezellig binnen huppelen. We willen haar niet kwijt maar als er iemand is die haar heel graag wil hebben en ze op die manier weer een nieuw vriendje kan krijgen dan is het misschien het overwegen toch wel waard in haar belang.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nonneke heeft een mannetje alleen!!!! zn vriendinnetje is laatst doodgegaan! *hoop ziet*
Bepaalde opmerkingen van jou oaquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef ElisaB het volgende:
Wat was er toch zo grappig dat iedereen moet lachen na het teruglezen
Zeg, luilak!quote:
goeiemorgen!!!quote:
Goedemorgen DML, alles goed?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
* Dizzy-Miss-Lizzy is weer boven komen drijven.
Goedesmorgens allemaal
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:20 schreef senesta het volgende:
Even gepikt uit mijn Hummer topic:
Het is geen hond, duidelijk geen kat, en het lijkt ook niet op mijn blikopeners......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen sprong hij in mijn kattenbak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en let niet op de vieze stoel, Elco schijnt het nodig te vinden zich altijd naast die stoel uit te schuddenNa de vakantie kreeg ik ze er niet meer uit.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:20 schreef senesta het volgende:
Even gepikt uit mijn Hummer topic:
Het is geen hond, duidelijk geen kat, en het lijkt ook niet op mijn blikopeners......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen sprong hij in mijn kattenbak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en let niet op de vieze stoel, Elco schijnt het nodig te vinden zich altijd naast die stoel uit te schuddenNa de vakantie kreeg ik ze er niet meer uit.
Het ging redelijk, nu ben ik weer vrij licht in mn hoofd. Ik zucht ook nog steeds diep = hyperventileren merk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
goeiemorgen!!!
Hoe gaat het nu? Nog duizelig? Ben je thuisgebleven?
Das veelquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
ligt het aan mij of is 40% cpu best veel voor firefox met vijf tabs open (geen flash)
quote:
ow balen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het ging redelijk, nu ben ik weer vrij licht in mn hoofd. Ik zucht ook nog steeds diep = hyperventileren merk ik.
En ik probeer erop te letten maar dat gaat zo lastig![]()
En ik zit op mn werk
Als je er op gaat letten gaat het vaak juist beroerder is mijn ervaringquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het ging redelijk, nu ben ik weer vrij licht in mn hoofd. Ik zucht ook nog steeds diep = hyperventileren merk ik.
En ik probeer erop te letten maar dat gaat zo lastig![]()
En ik zit op mn werk
Oh ja dat kan ik me voorstellen, Hummer heeft hier al behoorlijk de kast toegetakeldquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Januari drukte eindelijk voorbij. Tig overuren verder dus ik ga volgende week even een paar dagen skiën.
Ik kwam er alleen achter dat mijn katten heel langzaam het huis van mijn lief slopen en de bank is hij nog niet achter dus ik ben als de dood dat hij de bekrabte kant ontdekt
tis ook ineens weer terug naar 5quote:
Hij was echt shocked, ik moest zo lachen.quote:
Het straalt ook echt van de foto af, dat verbijsterde hoofd!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij was echt shocked, ik moest zo lachen.
Ik heb het konijn er uiteindelijk maar uitgehaald wat na een paar minuten wilde hij haar zelf al uit de kattenbak halen
Nope. Maar die liggen hier desnoods wel. Ik kijk het ff aan. Als het zo erg als gisteren wordt ben ik pleite.,quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow balen...
Heb je wel zakjes bij je om eventueel in te ademen ofzo als het erger wordt? Sterkte in elk geval
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Maar die liggen hier desnoods wel. Ik kijk het ff aan. Als het zo erg als gisteren wordt ben ik pleite.,
Heel goed!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Maar die liggen hier desnoods wel. Ik kijk het ff aan. Als het zo erg als gisteren wordt ben ik pleite.,
Het konijntje van mijn zwager en schoonzus is van de zomer dood gebeten. Toen ik Hummer had gekocht kwam ik er achter dat dat door een loslopende maine coon uit de buurt was gebeurd, met exact dezelfde kleur als Hummer. Maar we zaten hier steeds bij hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Hahahaha wat een supergrappige Hummer & Conijn foto's!
Priceless!
(Ik las laatst over Bengalen die met complete zelf gevangen hazen thuis kwamen, dus ik weet niet of ik dat experiment met Boris zou moeten doen![]()
)
De leren eetkamer stoelen vol gaatjes, de verduisteringsgordijnen zitten vol kleine gaatjes, de hoek van een chesterfield heeft te lijden onder het kopjes geven en nu dus de zijkant van de bank zag ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ik me voorstellen, Hummer heeft hier al behoorlijk de kast toegetakeld
Ik heb Hummer al gedreigd met rode nagelhoesjes maar het maakt geen indrukquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De leren eetkamer stoelen vol gaatjes, de verduisteringsgordijnen zitten vol kleine gaatjes, de hoek van een chesterfield heeft te lijden onder het kopjes geven en nu dus de zijkant van de bank zag ik
Dat ziet er maf uit!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb Hummer al gedreigd met rode nagelhoesjes maar het maakt geen indruk
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:39 schreef senesta het volgende:
[..]
OMG!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Het konijn is geen enkel moment onder de indruk geweestquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:41 schreef Morretje het volgende:
![]()
Hihi Hummer. Hij is echt verbijsterd dat Nijn op z'n bak zit!
![]()
En wat een stoere Nijn trouwens!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:39 schreef senesta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Wat een erg iets trouwens, dat het bestaat
Goedzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaah Senes wat een leuk stoer nijn!
Het zou wel het ideale nijn voor Non zijn, heb je haar een pm gestuurd???
Grappig dat iedereen ineens wel terug ging lezen trouwens, maar het was dan ook echt wel de moeite gisteravond.
Ik ben nog thuis
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Wat een erg iets trouwens, dat het bestaat
Nee, nog niet gedaan, doe ik vanmiddag even. Ik moet zo de kids halen, Joey moet schaken en Samara moet dansen vanmiddag dus het is druuuuuuk. En er ligt overal ijs dus ik kan weinig op de fiets doenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Grappig dat iedereen ineens wel terug ging lezen trouwens, maar het was dan ook echt wel de moeite gisteravond.
Ik ben nog thuis
non heeft al gereageerd in t topicquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nog thuis
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zo lief van je !
Maar helaas zijn het binnennijntjes en zag ik ook een paar keer "hij" voorbij komen jammergenoeg![]()
Succes met je zoektocht er is vast iemand die ze een geweldig huisje kan bieden !
Heel goed dat je nog thuis bent!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nog thuis
Nee dat ging over die twee binnenkonijnen die aangeboden werden toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
non heeft al gereageerd in t topic
[..]
Nou met lijm op de nagels van mijn freggels gaat me toch echt te ver. Dan doe ik ze nog liever sokken om.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou die dingen toch beduidend minder erg vinden dan mn meubels aan gort
Ja tis een prestatie van jewelstequote:Op woensdag 27 januari 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel goed dat je nog thuis bent!
Maar dit ging meer over het nijn van Senesta volgens mij, die ideaal zou zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
De post van oh-oh gaat over het konijn van Senesta, niet die twee waar de reactie van Nonneke over gaat...quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
Als ik je erover hoorde (dat je het eigenlijk niet vond kunnen dat je niet zou gaan): JA!quote:
Hmm ja, als ik morgen die berg werk zie liggen heb ik dr verrekte veel spijt vanquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik je erover hoorde (dat je het eigenlijk niet vond kunnen dat je niet zou gaan): JA!
Hoi Spuit 614!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De post van oh-oh gaat over het konijn van Senesta, niet die twee waar de reactie van Nonneke over gaat...
Je kunt niet thuiswerken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm ja, als ik morgen die berg werk zie liggen heb ik dr verrekte veel spijt van![]()
Oh well, shit happens he
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Spuit 614!
(Zo voel ik me nou altijd als ik achter de feiten aanloop)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
goed zo!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef Ml-etje het volgende:
Hihihi Hummer is echt aan het kijken van![]()
Enne Tombo ik heb al weer een kast onderste boven gehaald hoor
Huuuuuuuuuu nee!quote:
Nopequote:
Aan jouw paint te zien heeft ze die alquote:
Nog meer tieten???quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel:
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ah toe, nog eentje dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog meer tieten???
Kzou nie weten waar ik die nog moest laten dan![]()
Karel ligt helemaal flex op tafel, die vindt het wel relaxed dat mama ziek is
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ah toe, nog eentje dan?
[ afbeelding ]
Die filmpjes in de links zijn écht heel grappigquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:30 schreef Mickeys het volgende:
geen idee hoe je filmpjes hier kunt toevoegen dus ik doe het maar even met linkjes.
Voor de mensen die even smakelijk om poezels willen lachen hier filmpje 1 en filmpje 2
Zelf kan ik niet genoeg krijgen van deze filmpjes die me laten rollen van het lachen![]()
![]()
![]()
Plak ze lekker op je rug of zo. Loop je ook weer eens een keertje in evenwichtquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Nog meer tieten???
Kzou nie weten waar ik die nog moest laten dan![]()
whahahahaquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
Even uit het Carnibest topic gestolen:
[..]
Die filmpjes in de links zijn écht heel grappig![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Plak ze lekker op je rug of zo. Loop je ook weer eens een keertje in evenwicht
ieuw!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
evenwicht oke, echt wild aantrekkelijk dan weer niet
OMFGquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
evenwicht oke, echt wild aantrekkelijk dan weer niet
Twintig over tienquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
Hoe laat gaan we dicht vanavond eigenlijk Elies?
Ja, tis een keer uit met het gedonder. Allemaal vroeg naar bed vanavond!quote:
Morgen ben je weer aan de beurtquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hullooo! Ik wilde me juist weer eens gaan verdiepen in na half twaalf verhalen
oeh, dat zou wel een keer goed voor me zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, tis een keer uit met het gedonder. Allemaal vroeg naar bed vanavond!
[/mamma]
Ja ze zal moeten checken of we ons wel allemaal aan de regels houden he!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, dat zou wel een keer goed voor me zijn
Blijf jij dan de hele nacht op om alle topics te sluiten die wij stiekem openen?
Ja en dat geldt ook voor jou. Wie na 22:10 nog durft te posten, die kom ik eigenhandig in bed drukkenquote:
Nee, ik gooi desnoods heel F&F dichtquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:35 schreef tombolafan het volgende:
oeh, dat zou wel een keer goed voor me zijn
Blijf jij dan de hele nacht op om alle topics te sluiten die wij stiekem openen?
Ik vind 't best!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, tis een keer uit met het gedonder. Allemaal vroeg naar bed vanavond!
[/mamma]
Mocht je willenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja en dat geldt ook voor jou. Wie na 22:10 nog durft te posten, die kom ik eigenhandig in bed drukken
20 over tien is heel iets anders dan 22.10quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja en dat geldt ook voor jou. Wie na 22:10 nog durft te posten, die kom ik eigenhandig in bed drukken
Het braafste meisje van de klas, t kon niet missen hequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind 't best!
Als Loveless dan nog even de tijd krijgt om bij te lezen voordat je hier alle lichten uit doet...
I wish. Ik ben zo moe van al het overwerken dat ik om 21.30uur in mijn mandje lig momenteel. Mijn meneer vindt dat ook heel leukquote:
Die uitdaging neem ik aan!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik gooi desnoods heel F&F dicht
Koekwaus, das mn Sjon jaquote:
Dat weet ik wel, maar ik moest ff kijken of je zat op te letten. Trouwens: 22:10 afsluiten. Pyjamaatje aan, tandjes poetsen, kusje en het bedje in!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
20 over tien is heel iets anders dan 22.10
Nou moet ik weer opblijven om dat te zien hequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik gooi desnoods heel F&F dicht
Geniet jij elke keer weer van dat machtsmisbruik van Elies????quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou moet ik weer opblijven om dat te zien he
Pas nou maar op jijquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
Die uitdaging neem ik aan!![]()
En idd, zoals Greys zegt moet eigenlijk eerst Loveless teruglezen
Nou, ik doe lekker van te voren al pyjama aan etc en dan ga ik lekker om 22.15 posten en dan wil ik wel eens zien dat jij mij in bed komt drukken!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ik moest ff kijken of je zat op te letten. Trouwens: 22:10 afsluiten. Pyjamaatje aan, tandjes poetsen, kusje en het bedje in!
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik doe lekker van te voren al pyjama aan etc en dan ga ik lekker om 22.15 posten en dan wil ik wel eens zien dat jij mij in bed komt drukken!
Ik heb echt van mn levensdagen nog niet zo veel Coldplay geluisterd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee over die verschrikkelijke scissor sisters
en nu over naar coldplay...
Me tooquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik doe lekker van te voren al pyjama aan etc en dan ga ik lekker om 22.15 posten en dan wil ik wel eens zien dat jij mij in bed komt drukken!
En dan ook nog op tijd, en ons allemaal!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:47 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig is Elies heel snel en efficiënt qua kris kras door Nederland rijden en zo, dus dat gaat helemaal goed komen met die in bed druk ronde vanavond
ah joh, zelfs met tom tom rijdt ze 2 kwartier om...quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik woon iets te dichtbij om dat te riskeren.
voel je je al iets beter? Voorzichtig doen onderweg he!quote:
Dat was een reageerslotjequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef oh-oh het volgende:
Geniet jij elke keer weer van dat machtsmisbruik van Elies????
Gisteren was ze ook weer bezig![]()
Wat was het, een bijleesslotje geloof ik
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah joh, zelfs met tom tom rijdt ze 2 kwartier om...
tja, en waar ligt jouw voorkeur???quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow ja nou tegen die tijd heeft mijn Mr me al in bed gedrukt.
Neh, niet echtquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voel je je al iets beter? Voorzichtig doen onderweg he!
Je mag d'r hebben hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja, en waar ligt jouw voorkeur???
Ja, uiteraard lig ik om 22.20 uur met mijn duim in mijn mond in bed als Elisa dat wenst!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het braafste meisje van de klas, t kon niet missen he
zou je niet gewoon thuis blijven zometeen dan? Eerst je school bellen om door te geven dat het even niet gaat en dan ziekmelden op werk?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, niet echt
Nog steeds licht in mn hoofd / duizelig en zuchten
oh joh, ik dacht dat het een "doh" smile was, maar het is een duim-smile!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, uiteraard lig ik om 22.20 uur met mijn duim in mijn mond in bed als Elisa dat wenst!
[ afbeelding ]
Woont er iemand in de buurt van Middelburg?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:47 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig is Elies heel snel en efficiënt qua kris kras door Nederland rijden en zo, dus dat gaat helemaal goed komen met die in bed druk ronde vanavond
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, uiteraard lig ik om 22.20 uur met mijn duim in mijn mond in bed als Elisa dat wenst!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Woont er iemand in de buurt van Middelburg?
Grote kans dat díe in elk geval in bed gedrukt gaat worden dan!
Alsof het dr twee keer zo kort achter elkaar gaat lukken om die kant op te rijdenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ja, jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
Tis een dierenbeulquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:51 schreef Ml-etje het volgende:
Elies de diertjes van je Beeb kunnen niet meer bewegen
Kijk!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik huil nooit om dat soort zaken! Vind eerst mn huis maar eens!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis een dierenbeul
Jullie hebben allemaal wel zo'n grote mond, maar ow ow ow, wat zullen ze huilen als ik vanavond kom beddrukken. Nou ja. Niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd heb
Al lang gedaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Afstand is geen issue voor Elies.
Elies piesje poepje , check je pm nou even
Had jij maar vast half zekerheid dat ik niet zal komenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:06 schreef tombolafan het volgende:
Ik huil nooit om dat soort zaken! Vind eerst mn huis maar eens!
quote:
Nonneponpoepje, hejje gelezen dat Senes een heeeeeel leuk knijn heeft voor je wellicht mss??????????quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:09 schreef Nonneke het volgende:
*neerploft*
zo uitbuiken van mn tukse pizza met veels te veel knoflook
De regionale interpretatieverschillen. I love themquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:10 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben zulke verschillende ideeën bij begrippen als al lang en zo
Ja waar is Pokkehandtas vandaag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De regionale interpretatieverschillen. I love them
Vraag gerust Pok eens naar het Gronings kwartiertje.... Pfffttt....
Je bent van harte welkom hoor...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had jij maar vast half zekerheid dat ik niet zal komen
poepeschetekakkestrontje!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nonneponpoepje, hejje gelezen dat Senes een heeeeeel leuk knijn heeft voor je wellicht mss??????????
Ik heb geen flauw idee waar ze is en wat ze daar doetquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja waar is Pokkehandtas vandaag?
Zeg me niet dat die wel echt doet werken voor de kost
Thuis heb je al net zo een slecht inzicht als hier hequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar ze is en wat ze daar doet
Bel dr ff
Ja moet je even doen beeb, en dan snel met je motor naar Senes rije!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
poepeschetekakkestrontje!![]()
![]()
*terug lezen gaat*
Wel een extra helmpje mee voor het konijn he...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja moet je even doen beeb, en dan snel met je motor naar Senes rije!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar ze is en wat ze daar doet
Bel dr ff
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh god wat een tenenkrommende cover van Free Falling op de radio nu.
Maar ik hou dan ook echt wel heel erg van Tom Petty, zat net weer ff de clip van Last Dance te kijkenquote:
Depeche Mode heb ik nooit iets aan gevonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
arm arm depeche mode nummer, je verdient zoveel beter
Met de krant en mijn pantoffeltjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:![]()
![]()
![]()
Of zit Pokkehandtas braaf bij de tipi met een aubergine te wachten tot BaasElies huiswaards keert van de noeste arbeid?
Die mag in het bakkie ernaast !quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel een extra helmpje mee voor het konijn he...
Yups & I love itquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Thuis heb je al net zo een slecht inzicht als hier he
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Depeche Mode heb ik nooit iets aan gevonden.
Alleen Personal Jesus vind ik wel een leuk liedje
Tis uit mijn tijd, Depeche Modequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
die en enjoy the silence vind ik leuk
zijn ook de enige twee nummers die ik ken eigenlijk![]()
de remix op zich was op zich ook niet eens slecht, alleen als ze dan een wijf lillik mee moeten laten zingen aan de telefoon, en het nummer dan ook nog eens halverwege afkappen word ik lichtelijk agressief
ghehehe, ik hoorde het beginnen en ik dacht meteen al die gaat dat neit leuk vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Muse.
Ok dit vind ik geen vreselijk afschuwelijk nr van ze, maar leuk is anders.
Dat had je goe geraden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, ik hoorde het beginnen en ik dacht meteen al die gaat dat neit leuk vinden
ja iets met mannen die zingen als huilende vrouwenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt te Radiohead ook, die vond ik ook al zo naar
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Die mag in het bakkie ernaast !![]()
oh dat zou Fa Shi geweldig vinden in zo'n bakje naast een motor, en dan de hele tijd "windje" (ze hangt in de auto ook graag uit het raam om de wind te vangen) uiteraard wel met zo'n kek helmpie en brilletje
![]()
Senes PM gestuurt met wat vraagjes
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Heb ik net alles netjes opgeruimd en zo hier, begint die natnek weer te rellen![]()
Volgens mij heeft ie door dat ik besloten heb dat ie mag blijven want hijs ineens heel tegendraads, hangt in mn planten en zo
Ho ho, ik kan me nog bedenken als ie zo door gaat, ik heb de eigendomspapierenzooi nog niet opgestuurd naar de raad van beheerquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:54 schreef nieslief het volgende:
Gmbl instantiesspeciaal onderwijs
niet overleggen
en een boze mama
![]()
3 x raden waar ik het afgelopen uur mee bezig ben geweest
Dat vond ik nog erg vrijblijvend hoor toen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Dat is niks van vandaag hoor Tombolalala, dat zou jij toch moeten weten, wanneer ik dat verkondigd heb
en uit je gedachten over "puppy kong die nu weg is" en "nu moet ik overal 3 paar kleertjes van" blijkt het sowieso wel, maar nu is het wel erg defninitiefquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat vond ik nog erg vrijblijvend hoor toen...
Nu staat er echt; 'besloten heb dat ie mag blijven'
Volgens mij willie helemaal niet en is ie daarom mn plant aan het slopen en met de zindelijkheid aan het kuttenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:07 schreef ElisaB het volgende:
Toch wel liev van oh-oh
Dat ik ooit liev en oh-oh in één zin zou gebruiken
echt!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Nee volgens mij heb ik het ook al echt gezegd hoor, eergisteren of zo.
'k Geloof er niks van! Die vindt het veel te leuk bij jou!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij willie helemaal niet en is ie daarom mn plant aan het slopen en met de zindelijkheid aan het kutten
Ow, poep... dat was ook zoquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:En Elies, ik heb je moeders adres, ik zou lief en oh-oh wat vaker in 1 zin gaan gebruiken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Billy zit rillend en vol ongeloof toe te kijken hoe Sjon zijn geliefde Crash Ice Age knuffel professioneel aan het amputeren is
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, poep... dat was ook zo
Hi popje
Hijs al een oog armer.quote:
Dat ie er niks aan doet!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs al een oog armer.
De knuffel dan he.
Billy wil dr nu vast niks meer wat weten hem kennende
Ja psies, beetje rillen en wat dom grommen, ik ga t niet voor hem oplossen hoorquote:
Awww, arme Bill....quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja psies, beetje rillen en wat dom grommen, ik ga t niet voor hem oplossen hoor
Kom op, hijs 3 jaar ouder en drie keer zo zwaar en tien keer zo groot, hij HOEFT niet over zich te laten lopen door die koekwaus hoor, doen de andere honden ook niequote:
Is Bill niet gewoon een heel gevoelig beestje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom op, hijs 3 jaar ouder en drie keer zo zwaar en tien keer zo groot, hij HOEFT niet over zich te laten lopen door die koekwaus hoor, doen de andere honden ook nie
Uhmmm, overal zo'n beetje, foto's van je hondentopic staat ook wel wat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar kan ik trouwens pics van deze Sjon aanschouwen?
Ja ook, maar hij zal toch moeten knokken als ie niet onderste op de ladder wil blijven in de roedel hoor, dat kan ik echt niet voor hem oplossen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is Bill niet gewoon een heel gevoelig beestje?![]()
Ik denk zoals Bil maar dan langer, die van Bil op zn kop zijn eigenlijk belachelijk kort voor een hond met zijn beharing.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een mooierd! Krijgt ie net zulke manen als je andere doggies?
+1quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat de uitkomst wordt oh-oh. Flink blijven spammen dus
Tis geen schijtlijstertje neequote:Op woensdag 27 januari 2010 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sjon en zijn posseHij durft wel hè?
Aha, jou weet ik dan weer wel te vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef Bamba het volgende:
MogguhSnot vol hoofd, keelpijn, hoofdpijn..Yay
![]()
Wat lees ik nu allemaal over bedddrukken?
Mogguh?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef Bamba het volgende:
MogguhSnot vol hoofd, keelpijn, hoofdpijn..Yay
![]()
Wat lees ik nu allemaal over bedddrukken?
Moet ik nu bang, blij of opgewonden worden?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, jou weet ik dan weer wel te vinden
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogguh?
Tis al heeeeeel erg middag hoor![]()
Beterschap!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Moet ik nu bang, blij of opgewonden worden?![]()
Gaat ze mee wintersporten???quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:58 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopie is ook ziekjes, ligt al de hele dag te slapen en hoest heel soms.
Maar wel heel lief
Neee ze haaaat kouquote:
Nou, die Kees, die vreet steeds de tape dr uit, dus t blijft telkens niet lang zitten , en ik wil juist niet een hele stellage gaan bouwen want als Kees daar in gaat hangen doet ze serious damagequote:Op woensdag 27 januari 2010 15:02 schreef Ml-etje het volgende:wat een schatje oh-oh
![]()
Dat doe je goed met die oortjes
Oh in het nieuwe huis, wat leuk!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neee ze haaaat koudus oma komt doggiesitten.
Echt de gore rottigheid straalt dr vanaf he, tis echt een verrekte mongolquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:03 schreef Nonneke het volgende:
ooooooh wat erg dat koppie![]()
een echte terrorist![]()
Arme Bil zn knuffeltje
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh in het nieuwe huis, wat leuk!
Bil wil wel mee, dies dol op sneeuw en Sjonvrije plekken
Ik vind dees het leukst:quote:
Ik zal zn koffer in gaan pakken en een skipak in elkaar zettenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hij mag mee hoor, hondjes mogen in het hotel
Jep een echt klerelijertje dat het bloed onder je nagels vandaan gaat halenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt de gore rottigheid straalt dr vanaf he, tis echt een verrekte mongol
Nanny McFeequote:
Je mag kiezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:53 schreef Bamba het volgende:
Moet ik nu bang, blij of opgewonden worden?![]()
Geweldig, tis net of Sjon zwarte uggs aanheeft!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een mooierd! Krijgt ie net zulke manen als je andere doggies?
Ja een echte Sjonnie dus , die naam is echt zo geniaalquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jep een echt klerelijertje dat het bloed onder je nagels vandaan gaat halen![]()
![]()
![]()
![]()
Pim en Sylver waren ook zo, Lucifer en Satan hebben we ze heel lang genoemt
quote:Zeldzaam aapje geboren in Blijdorp
ROTTERDAM - In Diergaarde Blijdorp is onlangs een zeldzaam aapje geboren. Het is de eerste keer dat in de Rotterdamse dierentuin een witkruin-mangabey ter wereld kwam. Dat liet een verzorger van de dierentuin woensdag weten.
Volgens de vrouw maken de moeder en haar kind het goed. Het jong, dat nu een maand oud is, klampt zich nog stevig vast aan zijn moeder, waardoor het geslacht nog niet is vast te stellen. Samen met de vader verblijven de twee in een binnenverblijf van de dierentuin. Zoals de naam doet vermoeden, hebben de apen een opmerkelijk wit kruintje.
Hey Strega , hoe gaat ie vandaag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Geweldig, tis net of Sjon zwarte uggs aanheeft!
je zou moeten kijken voor zo'n klein nep vlindermesje voor aan zn halsband ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja een echte Sjonnie dus , die naam is echt zo geniaal
Nee, hij krijgt straks alsie groot is zo een gouden ketting met zn naam dr aan, jeweetsquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je zou moeten kijken voor zo'n klein nep vlindermesje voor aan zn halsband ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |