Alsof het dr twee keer zo kort achter elkaar gaat lukken om die kant op te rijdenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Woont er iemand in de buurt van Middelburg?
Grote kans dat díe in elk geval in bed gedrukt gaat worden dan!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Woont er iemand in de buurt van Middelburg?
Grote kans dat díe in elk geval in bed gedrukt gaat worden dan!
Ja, ja, jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik doe lekker van te voren al pyjama aan etc en dan ga ik lekker om 22.15 posten en dan wil ik wel eens zien dat jij mij in bed komt drukken!
Tis een dierenbeulquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:51 schreef Ml-etje het volgende:
Elies de diertjes van je Beeb kunnen niet meer bewegen
Kijk!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
Ja, uiteraard lig ik om 22.20 uur met mijn duim in mijn mond in bed als Elisa dat wenst!
[ afbeelding ]
Ik huil nooit om dat soort zaken! Vind eerst mn huis maar eens!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis een dierenbeul
Jullie hebben allemaal wel zo'n grote mond, maar ow ow ow, wat zullen ze huilen als ik vanavond kom beddrukken. Nou ja. Niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd heb
Al lang gedaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Afstand is geen issue voor Elies.
Elies piesje poepje , check je pm nou even
Had jij maar vast half zekerheid dat ik niet zal komenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:06 schreef tombolafan het volgende:
Ik huil nooit om dat soort zaken! Vind eerst mn huis maar eens!
quote:
Nonneponpoepje, hejje gelezen dat Senes een heeeeeel leuk knijn heeft voor je wellicht mss??????????quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:09 schreef Nonneke het volgende:
*neerploft*
zo uitbuiken van mn tukse pizza met veels te veel knoflook
De regionale interpretatieverschillen. I love themquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:10 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben zulke verschillende ideeën bij begrippen als al lang en zo
Ja waar is Pokkehandtas vandaag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De regionale interpretatieverschillen. I love them
Vraag gerust Pok eens naar het Gronings kwartiertje.... Pfffttt....
Je bent van harte welkom hoor...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had jij maar vast half zekerheid dat ik niet zal komen
poepeschetekakkestrontje!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nonneponpoepje, hejje gelezen dat Senes een heeeeeel leuk knijn heeft voor je wellicht mss??????????
Ik heb geen flauw idee waar ze is en wat ze daar doetquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja waar is Pokkehandtas vandaag?
Zeg me niet dat die wel echt doet werken voor de kost
Thuis heb je al net zo een slecht inzicht als hier hequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar ze is en wat ze daar doet
Bel dr ff
Ja moet je even doen beeb, en dan snel met je motor naar Senes rije!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
poepeschetekakkestrontje!![]()
![]()
*terug lezen gaat*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |