Wat is de SC? Binnennijntjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:48 schreef nieslief het volgende:
Volgens mij zocht iemand van de SC een konijntje. Ik heb daar al geroepen dat dit topic er is.
Zijn het binnen of buiten nijnen??
ik ben geinteresseerd, maar doe er nog even over denkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef chocoladedrop het volgende:
Ik heb ze dus inderdaad in huis gehad en tuurlijk knagen ze aan de kabels, het zijn immers knaagdieren. Maar ik heb mijn woonkamer konijnproof gemaakt, alle kabels in kabelgoten gedaan dus er valt hier niet aan de kabels te knagen.
Ik vind ze ook niet stinken in huis maar dat ligt natuurlijk aan jezelf. Als je het hok regelmatig verschoond zullen ze ook niet gaan stinken.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:48 schreef nieslief het volgende:
Volgens mij zocht iemand van de SC een konijntje. Ik heb daar al geroepen dat dit topic er is.
Zijn het binnen of buiten nijnen??
Ja allebei blijkbaar, ik vind wel dat er dan ook even vermeld moet worden dat peanut of Pinda, nog medicijnen krijgt en dat er wat problemen zijn geweest met hem. Wel zo eerlijk tegenover hem en zijn toekomstige nieuwe baasjes.quote:
Peanut is volgens mij een ander konijn dan Pindaquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja allebei blijkbaar, ik vind wel dat er dan ook even vermeld moet worden dat peanut of Pinda, nog medicijnen krijgt en dat er wat problemen zijn geweest met hem. Wel zo eerlijk tegenover hem en zijn toekomstige nieuwe baasjes.
Konijn eet en poept weinig.
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:45 schreef chocoladedrop het volgende:
[..]
Bedankt. Mijn andere konijn heet Peanut
Oh, sorry danquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Peanut is volgens mij een ander konijn dan Pinda
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh, sorry dan![]()
* senesta is confused nu
Kleine correctiequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef chocoladedrop het volgende:
Ik heb ze dus inderdaad in huis gehad en tuurlijk knagen ze aan de kabels, het zijn immers knaagdieren haasachtige. Maar ik heb mijn woonkamer konijnproof gemaakt, alle kabels in kabelgoten gedaan dus er valt hier niet aan de kabels te knagen.
Ik vind ze ook niet stinken in huis maar dat ligt natuurlijk aan jezelf. Als je het hok regelmatig verschoond zullen ze ook niet gaan stinken.
SC = Slowchat (bij F&F is dat speedchat)quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef chocoladedrop het volgende:
[..]
Wat is de SC? Binnennijntjes.
Je ziet inderdaad hij voorbij komen maar ze zijn allebei gecastreerd/gesteriliseerd hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zo lief van je !
Maar helaas zijn het binnennijntjes en zag ik ook een paar keer "hij" voorbij komen jammergenoeg![]()
Succes met je zoektocht er is vast iemand die ze een geweldig huisje kan bieden !
Maar je zegt in je OP dat je katten leuker vindt dan konijnen en geen tijd genoeg meer hebt om aan je konijnen te besteden. Waarom wel aan Pinda dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:29 schreef chocoladedrop het volgende:
Op dit moment heb ik 3 konijntjes. Peanut en Snipper zitten in een hok en Pinda in een aparte. Eerst had ik namelijk alleen Peanut en voor haar heb ik Pinda gekocht. Peanut en Pinda kunnen echter alleen maar vechten dus die zitten apart. Inmiddels heeft Peanut dus een nieuw vriendje en Pinda zit alleen in een hok.
Peanut en Snipper zijn gezond en Pinda doe ik niet weg.
Duidelijk?
Die reactie had ik wel verwacht maar nee natuurlijk niet, zo zit ik totaal niet in elkaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij doet je konijnen weg omdat je een kitten wil? En als je die zat bent dan? doe je die dan weg omdat je een puppy wil?
Beetje dubbel maar goed. Pinda is heel bang dus die ga ik niet uit haar vertrouwde omgeving halen. Bovendien is Pinda op dit moment nog erg ziek en besteed ik wel veel aandacht aan haar zodat ze snel weer beter wordt. Je tijd aan 1 konijn besteden is veel makkelijker dan aan 3 die niet met elkaar overweg kunnen. Als Peanut en Snipper weg zijn kan ik Pinda gemakkelijk rond laten lopen ipv dat ik op de tijd moet letten want Peanut en Snipper moeten ook nog los kunnen lopen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je zegt in je OP dat je katten leuker vindt dan konijnen en geen tijd genoeg meer hebt om aan je konijnen te besteden. Waarom wel aan Pinda dan?
Gewoon even uit nieuwsgierigheid hoor?
Nee daar heb ik niks meer van gehoord.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:11 schreef Lord Katundro het volgende:
Hoi![]()
Je was ze toch al kwijt aan iemand van Fok! ?![]()
Naja, er is hier vast wel een nieuw lief baasje te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |