whahaha grappigquote:Op donderdag 12 november 2009 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Een Tamagotchi lijkt me echt iets voor jou.
daarom pak ik ook geen kat of hond, die smaken veel te goedquote:Op donderdag 12 november 2009 12:02 schreef Poepoog het volgende:
Om goedkope huisdieren vragen met de username Babi Pangang, uhu.
Oh sorry. Het was niet grappig bedoeld.quote:
ja een kat zie ik niet zo zitten, want ik woon in een appartement en da beest heeft hier bijna geen vrijheid dan.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat is je budget?
Een kat kost grofweg 5000 euro, als je uitgaat van een eurootje per dag aan eten, kattenbakkorrels (kost meer dan eten), en inentingen.
Als je goedkoper wilt, een hamster? Lijkt me zinniger dat je een dier neemt waar je lol aan hebt dan alleen low budget. Of anders een Tamagotchi?
Ehh, dat zijn zeker niet alle konijnen hoor. Die we nu hebben knabbelen alle kabels in het huis door en doen ook niet per se hun behoeften in de kooi.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:05 schreef Biancavia het volgende:
Een konijn is ook leuk. Die zijn zindelijk, gaan naar hun kooi voor hun behoefte en verder kunnen ze gewoon lekker rondhupsen door het huis. Als je er een wat tijd en moeite in steekt is zo'n beest nog best te trainen ook.
Cavia's heb je niets aan.
Dan had je maar met ze naar konijntjestraining moeten gaan!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ehh, dat zijn zeker niet alle konijnen hoor. Die we nu hebben knabbelen alle kabels in het huis door en doen ook niet per se hun behoeften in de kooi.
Neuh, heb ze gewoon buiten gezet.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan had je maar met ze naar konijntjestraining moeten gaan!
Is dat bedrag per jaar? No way dat ik 5000 duizend euro per jaar uitgeef aan twee katten.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat is je budget?
Een kat kost grofweg 5000 euro, als je uitgaat van een eurootje per dag aan eten, kattenbakkorrels (kost meer dan eten), en inentingen.
Als je goedkoper wilt, een hamster? Lijkt me zinniger dat je een dier neemt waar je lol aan hebt dan alleen low budget. Of anders een Tamagotchi?
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:05 schreef Biancavia het volgende:
Een konijn is ook leuk. Die zijn zindelijk, gaan naar hun kooi voor hun behoefte en verder kunnen ze gewoon lekker rondhupsen door het huis. Als je er een wat tijd en moeite in steekt is zo'n beest nog best te trainen ook.
Cavia's heb je niets aan.
Sorry hoor, maar ik heb een tijd t konijn van mn zusje verzorgd en die heeft wel een paar keer aan mn hand gehangen (serieus dat beest beet en liet niet los zelfs als ik met mn hand schudde) ... Sindsdien heb k t niet meer zo op knaagdieren...quote:Op donderdag 12 november 2009 12:07 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk dat een konijn dan de beste keuze is. Een hond en kat worden al wat duurder. En een hamster of muisje is leuk, maar even aaien kun je ze niet want dan hangen ze met hun tandjes aan je vinger. En cavia's zijn stom.
Ja wel schattig (pieeep piep piieeeeep), maar ik ben menigmaal ondergezeken... En je kan wel drie keer per week de hele kooi verschonen. En als ze in mijn nek zaten begonnen ze aan mijn haar te knabbelen. Hele plukken vraten ze op.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Cavia's heb je echt wel wat aan!
Die van mij heb ik van kleins af aan altijd op schoot gehad enzo en ze vonden het altijd heerlijk om bij me te zitten of liggen op de bank, ze kropen altijd heerlijk in m'n nek
En samen in de ren of in de kooi was vaak ook hilarisch, het zijn gewoon ontzettende leuke rare schattige beestjes
Een konijn kun je nog een beetje africhten een hamster niet. Maar je hebt wel gelijk hoor mijn opa heeft ook wat konijnen waar ik liever niet mijn hand bij in de kooi steek. Maar konijnen gaat het makkelijker dan een hamster. Die laat je ook niet even rondlopen in je huiskamer.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:19 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb een tijd t konijn van mn zusje verzorgd en die heeft wel een paar keer aan mn hand gehangen (serieus dat beest beet en liet niet los zelfs als ik met mn hand schudde) ... Sindsdien heb k t niet meer zo op knaagdieren...
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja wel schattig (pieeep piep piieeeeep), maar ik ben menigmaal ondergezeken... En je kan wel drie keer per week de hele kooi verschonen. En als ze in mijn nek zaten begonnen ze aan mijn haar te knabbelen. Hele plukken vraten ze op.
En zowel konijnen als hamsters zijn erg moeilijk tam te maken ondanks alle leuke verhalen. Konijnen zijn vaak nog net wat te wild. Bovendien vind ik persoonlijk dat konijnen niet in een kooi maar in een grote ruime buitenren horen, maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 12 november 2009 12:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een konijn kun je nog een beetje africhten een hamster niet. Maar je hebt wel gelijk hoor mijn opa heeft ook wat konijnen waar ik liever niet mijn hand bij in de kooi steek. Maar konijnen gaat het makkelijker dan een hamster. Die laat je ook niet even rondlopen in je huiskamer.
Met een kooi bedoelde ik ook een soort van ren. Ik heb samen met mijn opa een aantal jaar geleden een kooi gemaakt met een buiten ren er aan vast, dus ze kunnen naar buiten wanneer ze willen en naar binnen wanneer ze willen.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zowel konijnen als hamsters zijn erg moeilijk tam te maken ondanks alle leuke verhalen. Konijnen zijn vaak nog net wat te wild. Bovendien vind ik persoonlijk dat konijnen niet in een kooi maar in een grote ruime buitenren horen, maar dat is mijn mening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |