Voor diegenen die het interessant vinden:
Pinda mag nog steeds niet naar huis omdat ze nagenoeg niet eet uit haarzelf. De assistentes dienen haar antibiotica en dwangvoeding toe. Maar erg tevreden over de gang van zaken ben ik niet. De assistente is erg onaardig of ze weten niks. Pinda is zondagavond onder narcose gebracht en toen zouden haar haakjes van de kiezen worden geknipt en dan is het wel zo netjes, vind ik zelf, om naderhand even te bellen met de eigenaar hoe het gegaan is en wat ze precies hebben aangetroffen maar ik hoorde niks.
Maandagochtend rond half 11 belde ik op maar de assistente kwam net binnen en had de dierenarts nog niet gesproken. Om 2 uur moest ik terug bellen. Dus ik bel om 2 uur weer, krijg ik een andere assistente aan de lijn. Deze wist niks en kwam ook net binnen, ook zij had de dierenarts nog niet gesproken en ik zou teruggebeld worden.
Naja alsof dit nog niet genoeg onprofessioneel gedrag was heb ik twee uur later weer teruggebeld om te vragen hoe het nou ging met Pinda. Toen ik dit vroeg zei de assistente meteen "heb je een moment?" en toen werd ik in de wacht gezet. Blijkbaar hadden ze de dierenarts nog steeds niet gesproken. Toen kwam ze uiteindelijk met een half verhaal waarop ik weer een vraag stelde. Ook dat moest ze even aan de dierenarts vragen

Ik vind het zo onpersoonlijk en onprofessioneel gaan. Die dierenarts is gewoon veel te groot om persoonlijk te kunnen zijn of dit is gewoon hoe ze te werk gaan maar dat vind ik erg slecht.
Vandaag ben ik bij Pinda langsgegaan en ook toen wisten de assistentes niks en de dierenarts hadden ze nog niet gesproken. Ik moest om 4 uur maar weer terugbellen want dan had ze de dierenarts gesproken. Het was half 2 toen ik daar was en als Pinda naar huis mocht had ik haar na 4 uur weer op moeten komen halen. De dierenarts zagen we later gewoon rondlopen dus ze hadden ook gewoon even met elkaar kunnen overleggen. Maar niks van dat alles.
Toen ben ik de assistente maar wat vragen gaan stellen maar die stond daar niet echt voor open. Ze gaf zo kort mogelijke antwoorden en echt verstand van zaken had ze ook niet. Ik kreeg ook het idee dat ze zo snel mogelijk wou dat we weggingen. Het enige dat ze zei was dat Pinda nog moest blijven. En ik snap niet waarom. Ik kan Pinda ook dwangvoeren en medicijnen geven ipv dat ze daar in dat koude hok zit. Maar ja dat bedacht ik toen we weer weg waren.
Zondag toen we Pinda brachten, zei de dierenarts na 1 minuut "ja Pinda moet worden opgenomen" en zonder dat we nog een moment hadden om te vragen waarom precies en wat er precies ging gebeuren deed ze al de deur open zodat we naar buiten gingen. Echt heel vreemd!
- edit: gegevens verwijderd -
Einde betoog.
[ Bericht 1% gewijzigd door ElisaB op 21-01-2010 18:48:11 ]