Als je m binnen opsluit, is t een binnenkonijnquote:Op zondag 10 januari 2010 11:36 schreef vosss het volgende:
WTF, heb je daar serieus verschillende types in, in konijnen?![]()
'quote:Op zondag 10 januari 2010 11:48 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Als je m binnen opsluit, is t een binnenkonijn
Als je m buiten opsluit, is t een buitenkonijn
Als ie op 27 december niet meer in zn hokje zit, is t een kerstkonijn
heb je dwangvoer in huis? meteen starten met geven, contact opnemen met DierenArts en gaan zo snel als kan.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:52 schreef chocoladedrop het volgende:
Ik vrees dat dat vandaag niet gaat lukken. De dienstdoende dierenarts zit verweg waarschijnlijk en de bussen rijden niet en ik heb geen auto
dat doen ze alleen met de nattere ketting poepquote:Op zondag 10 januari 2010 13:02 schreef Misstique het volgende:
Dat je geen poep ziet, kan ook zijn omdat konijnen altijd hun 1e batch keutels opeten he? In feite zijn het een soort externe herkauwers..
Ja dat zeg ik, met de 1e batch dus.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat doen ze alleen met de nattere ketting poep
jammer voor de DA, maar hij wordt er (ruim) voor betaald moet je maar denken. Lijkt me een verstandige keus om toch even met je nijn naar de DA te gaan hoor, als ze al zo duidelijk niet lekker te pas zijn (niet of heel weinig eten, stilletjes zijn) voelen ze zich echt al behoorlijk ziek en kan het heel snel mis gaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:45 schreef chocoladedrop het volgende:
Om 10 over 3 ga ik met haar naar de dierenarts. Achterlijke weekendtarief van 53,00 euro :S en een dierenarts die er eigenlijk geen zin in heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |