Goed geremd!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En we zeiden nog tegen elkaar: vanavond gaan we iets vroeger naar bed dan gisteren! << uitroepteken. Ja, mooi niet dus
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
oh, goedemorgen trouwens!!
Loveless al gesignaleerd???
Ik zal ons Wattenstaafje even smsen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
oh, goedemorgen trouwens!!
Loveless al gesignaleerd???
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:
ik krijg gewoon een mailtje van Maxi Cosi (
); "Goed nieuws voor jou en je baby!!!"
Ik heb helemaal geen baby
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:ik krijg gewoon een mailtje van Maxi Cosi (
); "Goed nieuws voor jou en je baby!!!"
Ik heb helemaal geen baby
quote:
Ja, nu kan ik er nog wel om lachen... maar als ik ooit wanhopig verlang naar een baby dan ga ik zeker een heeeeeeel boos mailtje terugsturenquote:
Je roept het bij me op...quote:
Goed kijken he... Ik sla op je hoofd...quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja das heel fijn, maar mijn bips blijft blauw zo
en niet pluizig
dat kan ook niet echt gezond zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed kijken he... Ik sla op je hoofd...
Nonneke, maar het moest een buiten knijn zijn, omdat ze met dit weer niet goed konden omschakelen van binnen naar buitenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef nieslief het volgende:
Gaat lekker hier........
Heeej wie zocht er ook al weer een konijntje??? Er worden er twee aangeboden in F&F.
nonneke... Maar wel een vrouwtje en buiten * kijken gaat *quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef nieslief het volgende:
Gaat lekker hier........
Heeej wie zocht er ook al weer een konijntje??? Er worden er twee aangeboden in F&F.
eerder!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nonneke... Maar wel een vrouwtje en buiten * kijken gaat *
ja, maar voorlopig zullen ze toch wel binnen moeten blijven nu hoor!!! Dus voor nu is het niks vrees ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef nieslief het volgende:
Zijn volgens mij vrouwtjes alleen wel binnen. Maar het voorjaar komt eraan en dan kun je ze toch wel omschakelen toch??? Het is hier in de stad af te halen..... Valt vast wel wat te regelen.
Gefeliciteerd hoor...quote:
hahahaha, dan heb je in elk geval een goed begin van je dag!quote:
Non wilde er toch eentje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef nieslief het volgende:
Zijn volgens mij vrouwtjes alleen wel binnen. Maar het voorjaar komt eraan en dan kun je ze toch wel omschakelen toch??? Het is hier in de stad af te halen..... Valt vast wel wat te regelen.
oeh nijnelsquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef nieslief het volgende:
Gaat lekker hier........
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:56 schreef Greys het volgende:
Ll net gesmt, hij gaat het vanavond allemaal even teruglezen
Maarrrrrrrrrrr, dan ga je lekker op vakantie!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:59 schreef Ml-etje het volgende:
Och het arme Maesje! Ben wel goed met zielige beestjes maar denk dat zij wel een gevalletje apart is
En idd wat Tombola zegt?
Ik ben zeer goed gewassen en ga nu opstarten (lees lijst van medicijnen bij elkaar zoeken en alles netjes inpakken
Hij smste al of ik het linkje van gisteravond, vanaf waar het leuk werd, ff wilde PMen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]dan pas...
Ik heb alvast een linkje opgeslagen
En heb je wel ongeveer verteld wat er in staat? of alleen dat ie moet kijken?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha, dan heb je in elk geval een goed begin van je dag!
iets met expressionistische kunst ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef ElisaB het volgende:
Wat was er toch zo grappig dat iedereen moet lachen na het teruglezen
Heb je meer konijnen dan Non?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:04 schreef Nonneke het volgende:
Dankjullie !![]()
Helaas zijn het binnenkonijntjes en mannetjes (iig 1)Die Peanut is wel heuuul cute
![]()
Zo ff snel naar de stad, tot later all !
ach, als je meisje er is zul je vaak genoeg 's nachts meelezen vrees ik...quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jammer dat ik zelf 's avonds uitgeteld ben (totdat ik in bed lig trouwens
) Mis dat soort actie altijd..
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je meer konijnen dan Non?
Mijn mannetje is overleden en we hebben nog een vrouwtje, buitenkonijn. Ze is gesteriliseerd bij de vorige eigenaren (schijnt). We willen er geen konijnen meer bij dus laten haar zo nu en dan gezellig binnen huppelen. We willen haar niet kwijt maar als er iemand is die haar heel graag wil hebben en ze op die manier weer een nieuw vriendje kan krijgen dan is het misschien het overwegen toch wel waard in haar belang.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nonneke heeft een mannetje alleen!!!! zn vriendinnetje is laatst doodgegaan! *hoop ziet*
Bepaalde opmerkingen van jou oaquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef ElisaB het volgende:
Wat was er toch zo grappig dat iedereen moet lachen na het teruglezen
Zeg, luilak!quote:
goeiemorgen!!!quote:
Goedemorgen DML, alles goed?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
* Dizzy-Miss-Lizzy is weer boven komen drijven.
Goedesmorgens allemaal
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:20 schreef senesta het volgende:
Even gepikt uit mijn Hummer topic:
Het is geen hond, duidelijk geen kat, en het lijkt ook niet op mijn blikopeners......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen sprong hij in mijn kattenbak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en let niet op de vieze stoel, Elco schijnt het nodig te vinden zich altijd naast die stoel uit te schuddenNa de vakantie kreeg ik ze er niet meer uit.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:20 schreef senesta het volgende:
Even gepikt uit mijn Hummer topic:
Het is geen hond, duidelijk geen kat, en het lijkt ook niet op mijn blikopeners......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen sprong hij in mijn kattenbak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en let niet op de vieze stoel, Elco schijnt het nodig te vinden zich altijd naast die stoel uit te schuddenNa de vakantie kreeg ik ze er niet meer uit.
Het ging redelijk, nu ben ik weer vrij licht in mn hoofd. Ik zucht ook nog steeds diep = hyperventileren merk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
goeiemorgen!!!
Hoe gaat het nu? Nog duizelig? Ben je thuisgebleven?
Das veelquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
ligt het aan mij of is 40% cpu best veel voor firefox met vijf tabs open (geen flash)
quote:
ow balen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het ging redelijk, nu ben ik weer vrij licht in mn hoofd. Ik zucht ook nog steeds diep = hyperventileren merk ik.
En ik probeer erop te letten maar dat gaat zo lastig![]()
En ik zit op mn werk
Als je er op gaat letten gaat het vaak juist beroerder is mijn ervaringquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het ging redelijk, nu ben ik weer vrij licht in mn hoofd. Ik zucht ook nog steeds diep = hyperventileren merk ik.
En ik probeer erop te letten maar dat gaat zo lastig![]()
En ik zit op mn werk
Oh ja dat kan ik me voorstellen, Hummer heeft hier al behoorlijk de kast toegetakeldquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Januari drukte eindelijk voorbij. Tig overuren verder dus ik ga volgende week even een paar dagen skiën.
Ik kwam er alleen achter dat mijn katten heel langzaam het huis van mijn lief slopen en de bank is hij nog niet achter dus ik ben als de dood dat hij de bekrabte kant ontdekt
tis ook ineens weer terug naar 5quote:
Hij was echt shocked, ik moest zo lachen.quote:
Het straalt ook echt van de foto af, dat verbijsterde hoofd!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij was echt shocked, ik moest zo lachen.
Ik heb het konijn er uiteindelijk maar uitgehaald wat na een paar minuten wilde hij haar zelf al uit de kattenbak halen
Nope. Maar die liggen hier desnoods wel. Ik kijk het ff aan. Als het zo erg als gisteren wordt ben ik pleite.,quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow balen...
Heb je wel zakjes bij je om eventueel in te ademen ofzo als het erger wordt? Sterkte in elk geval
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Maar die liggen hier desnoods wel. Ik kijk het ff aan. Als het zo erg als gisteren wordt ben ik pleite.,
Heel goed!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Maar die liggen hier desnoods wel. Ik kijk het ff aan. Als het zo erg als gisteren wordt ben ik pleite.,
Het konijntje van mijn zwager en schoonzus is van de zomer dood gebeten. Toen ik Hummer had gekocht kwam ik er achter dat dat door een loslopende maine coon uit de buurt was gebeurd, met exact dezelfde kleur als Hummer. Maar we zaten hier steeds bij hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Hahahaha wat een supergrappige Hummer & Conijn foto's!
Priceless!
(Ik las laatst over Bengalen die met complete zelf gevangen hazen thuis kwamen, dus ik weet niet of ik dat experiment met Boris zou moeten doen![]()
)
De leren eetkamer stoelen vol gaatjes, de verduisteringsgordijnen zitten vol kleine gaatjes, de hoek van een chesterfield heeft te lijden onder het kopjes geven en nu dus de zijkant van de bank zag ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ik me voorstellen, Hummer heeft hier al behoorlijk de kast toegetakeld
Ik heb Hummer al gedreigd met rode nagelhoesjes maar het maakt geen indrukquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De leren eetkamer stoelen vol gaatjes, de verduisteringsgordijnen zitten vol kleine gaatjes, de hoek van een chesterfield heeft te lijden onder het kopjes geven en nu dus de zijkant van de bank zag ik
Dat ziet er maf uit!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb Hummer al gedreigd met rode nagelhoesjes maar het maakt geen indruk
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:39 schreef senesta het volgende:
[..]
OMG!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Het konijn is geen enkel moment onder de indruk geweestquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:41 schreef Morretje het volgende:
![]()
Hihi Hummer. Hij is echt verbijsterd dat Nijn op z'n bak zit!
![]()
En wat een stoere Nijn trouwens!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:39 schreef senesta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Wat een erg iets trouwens, dat het bestaat
Goedzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaah Senes wat een leuk stoer nijn!
Het zou wel het ideale nijn voor Non zijn, heb je haar een pm gestuurd???
Grappig dat iedereen ineens wel terug ging lezen trouwens, maar het was dan ook echt wel de moeite gisteravond.
Ik ben nog thuis
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Wat een erg iets trouwens, dat het bestaat
Nee, nog niet gedaan, doe ik vanmiddag even. Ik moet zo de kids halen, Joey moet schaken en Samara moet dansen vanmiddag dus het is druuuuuuk. En er ligt overal ijs dus ik kan weinig op de fiets doenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Grappig dat iedereen ineens wel terug ging lezen trouwens, maar het was dan ook echt wel de moeite gisteravond.
Ik ben nog thuis
non heeft al gereageerd in t topicquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nog thuis
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zo lief van je !
Maar helaas zijn het binnennijntjes en zag ik ook een paar keer "hij" voorbij komen jammergenoeg![]()
Succes met je zoektocht er is vast iemand die ze een geweldig huisje kan bieden !
Heel goed dat je nog thuis bent!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nog thuis
Nee dat ging over die twee binnenkonijnen die aangeboden werden toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
non heeft al gereageerd in t topic
[..]
Nou met lijm op de nagels van mijn freggels gaat me toch echt te ver. Dan doe ik ze nog liever sokken om.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou die dingen toch beduidend minder erg vinden dan mn meubels aan gort
Ja tis een prestatie van jewelstequote:Op woensdag 27 januari 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel goed dat je nog thuis bent!
Maar dit ging meer over het nijn van Senesta volgens mij, die ideaal zou zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
De post van oh-oh gaat over het konijn van Senesta, niet die twee waar de reactie van Nonneke over gaat...quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
Als ik je erover hoorde (dat je het eigenlijk niet vond kunnen dat je niet zou gaan): JA!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |