Hmm ja, als ik morgen die berg werk zie liggen heb ik dr verrekte veel spijt vanquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik je erover hoorde (dat je het eigenlijk niet vond kunnen dat je niet zou gaan): JA!
Hoi Spuit 614!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De post van oh-oh gaat over het konijn van Senesta, niet die twee waar de reactie van Nonneke over gaat...
Je kunt niet thuiswerken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm ja, als ik morgen die berg werk zie liggen heb ik dr verrekte veel spijt van![]()
Oh well, shit happens he
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Spuit 614!
(Zo voel ik me nou altijd als ik achter de feiten aanloop)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
goed zo!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef Ml-etje het volgende:
Hihihi Hummer is echt aan het kijken van![]()
Enne Tombo ik heb al weer een kast onderste boven gehaald hoor
Huuuuuuuuuu nee!quote:
Nopequote:
Aan jouw paint te zien heeft ze die alquote:
Nog meer tieten???quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel:
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ah toe, nog eentje dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog meer tieten???
Kzou nie weten waar ik die nog moest laten dan![]()
Karel ligt helemaal flex op tafel, die vindt het wel relaxed dat mama ziek is
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ah toe, nog eentje dan?
[ afbeelding ]
Die filmpjes in de links zijn écht heel grappigquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:30 schreef Mickeys het volgende:
geen idee hoe je filmpjes hier kunt toevoegen dus ik doe het maar even met linkjes.
Voor de mensen die even smakelijk om poezels willen lachen hier filmpje 1 en filmpje 2
Zelf kan ik niet genoeg krijgen van deze filmpjes die me laten rollen van het lachen![]()
![]()
![]()
Plak ze lekker op je rug of zo. Loop je ook weer eens een keertje in evenwichtquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Nog meer tieten???
Kzou nie weten waar ik die nog moest laten dan![]()
whahahahaquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
Even uit het Carnibest topic gestolen:
[..]
Die filmpjes in de links zijn écht heel grappig![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Plak ze lekker op je rug of zo. Loop je ook weer eens een keertje in evenwicht
ieuw!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
evenwicht oke, echt wild aantrekkelijk dan weer niet
OMFGquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
evenwicht oke, echt wild aantrekkelijk dan weer niet
Twintig over tienquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
Hoe laat gaan we dicht vanavond eigenlijk Elies?
Ja, tis een keer uit met het gedonder. Allemaal vroeg naar bed vanavond!quote:
Morgen ben je weer aan de beurtquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hullooo! Ik wilde me juist weer eens gaan verdiepen in na half twaalf verhalen
oeh, dat zou wel een keer goed voor me zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, tis een keer uit met het gedonder. Allemaal vroeg naar bed vanavond!
[/mamma]
Ja ze zal moeten checken of we ons wel allemaal aan de regels houden he!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, dat zou wel een keer goed voor me zijn
Blijf jij dan de hele nacht op om alle topics te sluiten die wij stiekem openen?
Ja en dat geldt ook voor jou. Wie na 22:10 nog durft te posten, die kom ik eigenhandig in bed drukkenquote:
Nee, ik gooi desnoods heel F&F dichtquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:35 schreef tombolafan het volgende:
oeh, dat zou wel een keer goed voor me zijn
Blijf jij dan de hele nacht op om alle topics te sluiten die wij stiekem openen?
Ik vind 't best!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, tis een keer uit met het gedonder. Allemaal vroeg naar bed vanavond!
[/mamma]
Mocht je willenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja en dat geldt ook voor jou. Wie na 22:10 nog durft te posten, die kom ik eigenhandig in bed drukken
20 over tien is heel iets anders dan 22.10quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja en dat geldt ook voor jou. Wie na 22:10 nog durft te posten, die kom ik eigenhandig in bed drukken
Het braafste meisje van de klas, t kon niet missen hequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind 't best!
Als Loveless dan nog even de tijd krijgt om bij te lezen voordat je hier alle lichten uit doet...
I wish. Ik ben zo moe van al het overwerken dat ik om 21.30uur in mijn mandje lig momenteel. Mijn meneer vindt dat ook heel leukquote:
Die uitdaging neem ik aan!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik gooi desnoods heel F&F dicht
Koekwaus, das mn Sjon jaquote:
Dat weet ik wel, maar ik moest ff kijken of je zat op te letten. Trouwens: 22:10 afsluiten. Pyjamaatje aan, tandjes poetsen, kusje en het bedje in!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
20 over tien is heel iets anders dan 22.10
Nou moet ik weer opblijven om dat te zien hequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik gooi desnoods heel F&F dicht
Geniet jij elke keer weer van dat machtsmisbruik van Elies????quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou moet ik weer opblijven om dat te zien he
Pas nou maar op jijquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
Die uitdaging neem ik aan!![]()
En idd, zoals Greys zegt moet eigenlijk eerst Loveless teruglezen
Nou, ik doe lekker van te voren al pyjama aan etc en dan ga ik lekker om 22.15 posten en dan wil ik wel eens zien dat jij mij in bed komt drukken!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ik moest ff kijken of je zat op te letten. Trouwens: 22:10 afsluiten. Pyjamaatje aan, tandjes poetsen, kusje en het bedje in!
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik doe lekker van te voren al pyjama aan etc en dan ga ik lekker om 22.15 posten en dan wil ik wel eens zien dat jij mij in bed komt drukken!
Ik heb echt van mn levensdagen nog niet zo veel Coldplay geluisterd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee over die verschrikkelijke scissor sisters
en nu over naar coldplay...
Me tooquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik doe lekker van te voren al pyjama aan etc en dan ga ik lekker om 22.15 posten en dan wil ik wel eens zien dat jij mij in bed komt drukken!
En dan ook nog op tijd, en ons allemaal!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:47 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig is Elies heel snel en efficiënt qua kris kras door Nederland rijden en zo, dus dat gaat helemaal goed komen met die in bed druk ronde vanavond
ah joh, zelfs met tom tom rijdt ze 2 kwartier om...quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik woon iets te dichtbij om dat te riskeren.
voel je je al iets beter? Voorzichtig doen onderweg he!quote:
Dat was een reageerslotjequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef oh-oh het volgende:
Geniet jij elke keer weer van dat machtsmisbruik van Elies????
Gisteren was ze ook weer bezig![]()
Wat was het, een bijleesslotje geloof ik
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah joh, zelfs met tom tom rijdt ze 2 kwartier om...
tja, en waar ligt jouw voorkeur???quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow ja nou tegen die tijd heeft mijn Mr me al in bed gedrukt.
Neh, niet echtquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voel je je al iets beter? Voorzichtig doen onderweg he!
Je mag d'r hebben hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja, en waar ligt jouw voorkeur???
Ja, uiteraard lig ik om 22.20 uur met mijn duim in mijn mond in bed als Elisa dat wenst!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het braafste meisje van de klas, t kon niet missen he
zou je niet gewoon thuis blijven zometeen dan? Eerst je school bellen om door te geven dat het even niet gaat en dan ziekmelden op werk?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, niet echt
Nog steeds licht in mn hoofd / duizelig en zuchten
oh joh, ik dacht dat het een "doh" smile was, maar het is een duim-smile!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, uiteraard lig ik om 22.20 uur met mijn duim in mijn mond in bed als Elisa dat wenst!
[ afbeelding ]
Woont er iemand in de buurt van Middelburg?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:47 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig is Elies heel snel en efficiënt qua kris kras door Nederland rijden en zo, dus dat gaat helemaal goed komen met die in bed druk ronde vanavond
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, uiteraard lig ik om 22.20 uur met mijn duim in mijn mond in bed als Elisa dat wenst!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Woont er iemand in de buurt van Middelburg?
Grote kans dat díe in elk geval in bed gedrukt gaat worden dan!
Alsof het dr twee keer zo kort achter elkaar gaat lukken om die kant op te rijdenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ja, jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
Tis een dierenbeulquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:51 schreef Ml-etje het volgende:
Elies de diertjes van je Beeb kunnen niet meer bewegen
Kijk!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik huil nooit om dat soort zaken! Vind eerst mn huis maar eens!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis een dierenbeul
Jullie hebben allemaal wel zo'n grote mond, maar ow ow ow, wat zullen ze huilen als ik vanavond kom beddrukken. Nou ja. Niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd heb
Al lang gedaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Afstand is geen issue voor Elies.
Elies piesje poepje , check je pm nou even
Had jij maar vast half zekerheid dat ik niet zal komenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:06 schreef tombolafan het volgende:
Ik huil nooit om dat soort zaken! Vind eerst mn huis maar eens!
quote:
Nonneponpoepje, hejje gelezen dat Senes een heeeeeel leuk knijn heeft voor je wellicht mss??????????quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:09 schreef Nonneke het volgende:
*neerploft*
zo uitbuiken van mn tukse pizza met veels te veel knoflook
De regionale interpretatieverschillen. I love themquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:10 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben zulke verschillende ideeën bij begrippen als al lang en zo
Ja waar is Pokkehandtas vandaag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De regionale interpretatieverschillen. I love them
Vraag gerust Pok eens naar het Gronings kwartiertje.... Pfffttt....
Je bent van harte welkom hoor...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had jij maar vast half zekerheid dat ik niet zal komen
poepeschetekakkestrontje!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nonneponpoepje, hejje gelezen dat Senes een heeeeeel leuk knijn heeft voor je wellicht mss??????????
Ik heb geen flauw idee waar ze is en wat ze daar doetquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja waar is Pokkehandtas vandaag?
Zeg me niet dat die wel echt doet werken voor de kost
Thuis heb je al net zo een slecht inzicht als hier hequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar ze is en wat ze daar doet
Bel dr ff
Ja moet je even doen beeb, en dan snel met je motor naar Senes rije!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
poepeschetekakkestrontje!![]()
![]()
*terug lezen gaat*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |