Wel een extra helmpje mee voor het konijn he...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja moet je even doen beeb, en dan snel met je motor naar Senes rije!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar ze is en wat ze daar doet
Bel dr ff
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh god wat een tenenkrommende cover van Free Falling op de radio nu.
Maar ik hou dan ook echt wel heel erg van Tom Petty, zat net weer ff de clip van Last Dance te kijkenquote:
Depeche Mode heb ik nooit iets aan gevonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
arm arm depeche mode nummer, je verdient zoveel beter
Met de krant en mijn pantoffeltjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:![]()
![]()
![]()
Of zit Pokkehandtas braaf bij de tipi met een aubergine te wachten tot BaasElies huiswaards keert van de noeste arbeid?
Die mag in het bakkie ernaast !quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel een extra helmpje mee voor het konijn he...
Yups & I love itquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Thuis heb je al net zo een slecht inzicht als hier he
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Depeche Mode heb ik nooit iets aan gevonden.
Alleen Personal Jesus vind ik wel een leuk liedje
Tis uit mijn tijd, Depeche Modequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
die en enjoy the silence vind ik leuk
zijn ook de enige twee nummers die ik ken eigenlijk![]()
de remix op zich was op zich ook niet eens slecht, alleen als ze dan een wijf lillik mee moeten laten zingen aan de telefoon, en het nummer dan ook nog eens halverwege afkappen word ik lichtelijk agressief
ghehehe, ik hoorde het beginnen en ik dacht meteen al die gaat dat neit leuk vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Muse.
Ok dit vind ik geen vreselijk afschuwelijk nr van ze, maar leuk is anders.
Dat had je goe geraden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, ik hoorde het beginnen en ik dacht meteen al die gaat dat neit leuk vinden
ja iets met mannen die zingen als huilende vrouwenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt te Radiohead ook, die vond ik ook al zo naar
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Die mag in het bakkie ernaast !![]()
oh dat zou Fa Shi geweldig vinden in zo'n bakje naast een motor, en dan de hele tijd "windje" (ze hangt in de auto ook graag uit het raam om de wind te vangen) uiteraard wel met zo'n kek helmpie en brilletje
![]()
Senes PM gestuurt met wat vraagjes
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Heb ik net alles netjes opgeruimd en zo hier, begint die natnek weer te rellen![]()
Volgens mij heeft ie door dat ik besloten heb dat ie mag blijven want hijs ineens heel tegendraads, hangt in mn planten en zo
Ho ho, ik kan me nog bedenken als ie zo door gaat, ik heb de eigendomspapierenzooi nog niet opgestuurd naar de raad van beheerquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:54 schreef nieslief het volgende:
Gmbl instantiesspeciaal onderwijs
niet overleggen
en een boze mama
![]()
3 x raden waar ik het afgelopen uur mee bezig ben geweest
Dat vond ik nog erg vrijblijvend hoor toen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Dat is niks van vandaag hoor Tombolalala, dat zou jij toch moeten weten, wanneer ik dat verkondigd heb
en uit je gedachten over "puppy kong die nu weg is" en "nu moet ik overal 3 paar kleertjes van" blijkt het sowieso wel, maar nu is het wel erg defninitiefquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat vond ik nog erg vrijblijvend hoor toen...
Nu staat er echt; 'besloten heb dat ie mag blijven'
Volgens mij willie helemaal niet en is ie daarom mn plant aan het slopen en met de zindelijkheid aan het kuttenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:07 schreef ElisaB het volgende:
Toch wel liev van oh-oh
Dat ik ooit liev en oh-oh in één zin zou gebruiken
echt!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Nee volgens mij heb ik het ook al echt gezegd hoor, eergisteren of zo.
'k Geloof er niks van! Die vindt het veel te leuk bij jou!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij willie helemaal niet en is ie daarom mn plant aan het slopen en met de zindelijkheid aan het kutten
Ow, poep... dat was ook zoquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:En Elies, ik heb je moeders adres, ik zou lief en oh-oh wat vaker in 1 zin gaan gebruiken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Billy zit rillend en vol ongeloof toe te kijken hoe Sjon zijn geliefde Crash Ice Age knuffel professioneel aan het amputeren is
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, poep... dat was ook zo
Hi popje
Hijs al een oog armer.quote:
Dat ie er niks aan doet!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs al een oog armer.
De knuffel dan he.
Billy wil dr nu vast niks meer wat weten hem kennende
Ja psies, beetje rillen en wat dom grommen, ik ga t niet voor hem oplossen hoorquote:
Awww, arme Bill....quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja psies, beetje rillen en wat dom grommen, ik ga t niet voor hem oplossen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |