wipeoutquote:Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef delano.888 het volgende:
Welke game vinden jullie nou het mooist van tegenwoordig? Wou even mn nieuwe tv volledig testen.
GTAIV vond ik tegenvallen, had meer verwacht. Uncharted 2 de cutscenes zijn echt prachtig scherp, je kan drakes haren tellen en alles maar die weergeeft maar 720p (gta 1080), zelfs MGS4 geeft maar 720, welke game is nou een beetje een mooie test voor mijn nieuwe HD tv? (52 inch sony bravia)
owja die heb ik ook, ga ik zeker even doen vanavondquote:
als ik heel eerlijk ben gaat het daar nu ook wel een beetje om, wil gewoon zien hoe vet het isquote:Op zondag 31 januari 2010 23:46 schreef seventhseagulll het volgende:
maar wel goed om te pimpen met je scherm.
tekkonkinkreet op brquote:Op zondag 31 januari 2010 23:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
als ik heel eerlijk ben gaat het daar nu ook wel een beetje om, wil gewoon zien hoe vet het is
Ik dacht echt wtf is dat en t bestaat nog echt ookquote:
Elke blu-ray van een recente film doet over het algemeen al wonderenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
owja die heb ik ook, ga ik zeker even doen vanavond
(nog meer tips zijn graag gewild)
ook las ik op internet dat om je beeld echt ultiem mooi te testen je het beste een animatiefilm (blu-ray) kan spelen, klopt dat?
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef delano.888 het volgende:
Welke game vinden jullie nou het mooist van tegenwoordig? Wou even mn nieuwe tv volledig testen.
GTAIV vond ik tegenvallen, had meer verwacht. Uncharted 2 de cutscenes zijn echt prachtig scherp, je kan drakes haren tellen en alles maar die weergeeft maar 720p (gta 1080), zelfs MGS4 geeft maar 720, welke game is nou een beetje een mooie test voor mijn nieuwe HD tv? (52 inch sony bravia)
Wipeout is ook een goede test voor je tv, omdat het volledige 1080p ondersteunt (en er erg gelikt uitziet). En inderdaad, check ook eens de bluray versie van Planet Earth, dat is echt bijzonder mooi.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:29 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap echt niks van mn nieuwe tv btw, probeer ik m 2 dagen op game mode te krijgen, lukt niet, zit ik net te gamen, staat ie ineens automatisch op game mode
Oh en btw: whipeout =![]()
![]()
![]()
Ik heb indertijd ook gekeken naar een 50"scherm, maar toen ik thuiskwam en het ging uitmeten vond ik het veel te overheersend.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef delano.888 het volgende:
Tot op vandaag altijd nog een dikke vette beeldbuis gehad.
Morgen komt mijn sony bravia 52 inch z4500 binnen god damned wat word dat veeeeeeeeeeeet
Gaming zoals het bedoeld was damnnnnnnnnnnnnnnnnnn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet eerlijk zeggen, ik ging eigenlijk voor een 46w5500 (46 inch dus, iets goedkoper model) waarmee ik op zon 1100 euro zou uitkomen. Mja, die hadden ze niet meer, ze hadden nog maar 1 sony model op voorraad omdat ze een flinke partij konden inkopen toevallig, en dat was dus de 52 inch z4500. Nou weet ik toevallig door voor onderzoek dat dit een goed toestel is om op te gamen maar ik vond m te duur. Hij was eigenlijk 1599, en dmv de 19% korting die dag + nog wat er af gesnoept heb ik m mee gekregen voor 1300. Tja dat kon ik gewoon niet laten voor zo'n super tv. Al had ik t ook echt niet erger gevonden om een kleinere te hebben (ik zit er maar 2,5 meter vanaf).quote:Op maandag 1 februari 2010 03:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb indertijd ook gekeken naar een 50"scherm, maar toen ik thuiskwam en het ging uitmeten vond ik het veel te overheersend.
Heb het bij een 42"gehouden.
Ik koop dan liever later nog een HD beamer, dan kan ik het scherm iig wergwerken.
Veel plezier met je nieuwe tv iig.
Staat zelfs in de OP van dit topic...quote:Op maandag 1 februari 2010 03:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar hij bevalt heel erg in ieder geval
PS was er niet een hd-tv topic ergens, kan m niet vinden en vervuil zo het halve ps3 topic...
Als je m te groot vindt dan wil ik m wel ruilen met mijn 42" hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 03:56 schreef delano.888 het volgende:
Al had ik t ook echt niet erger gevonden om een kleinere te hebben (ik zit er maar 2,5 meter vanaf).
Diegene die 70.000 euro tv koopt ben je echt een teringmongool en verdient een nekschot bythebyquote:Op zondag 31 januari 2010 23:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik dacht echt wtf is dat en t bestaat nog echt ook![]()
Zal wel eens gaan kijken bij de MM, op die 70.000 euro tv draaien ze ook altijd animatiefilms, eens kijken welke.
GOTY 2010!quote:
Misschien als ze wat aan de AI doen: bijna alle ventjes kijken de andere kant op, bij het schieten op die kast/spiegel/whatever, staat er een soldaatje domweg naar de trap te kijken terwijl je in zijn gezichtsveld op hem afstormt. Nee, dat kan toch wat beterquote:
daar kun je ook een auto met HD-tv voor kopen iddquote:Op maandag 1 februari 2010 10:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Diegene die 70.000 euro tv koopt ben je echt een teringmongool en verdient een nekschot bytheby
Die 70.000 euro tv kost ondertussen "slechts" 40.000.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Diegene die 70.000 euro tv koopt ben je echt een teringmongool en verdient een nekschot bytheby
Nog even wachten en hij is betaalbaarquote:Op maandag 1 februari 2010 11:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die 70.000 euro tv kost ondertussen "slechts" 40.000.![]()
Die gigantische Panasonic is dat toch?
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien als ze wat aan de AI doen: bijna alle ventjes kijken de andere kant op, bij het schieten op die kast/spiegel/whatever, staat er een soldaatje domweg naar de trap te kijken terwijl je in zijn gezichtsveld op hem afstormt. Nee, dat kan toch wat beter
Geluid heb je sowieso over een aparte set gaan natuurlijk. Geluid via de TVquote:Op maandag 1 februari 2010 12:24 schreef SToRM81 het volgende:
Dus jij hebt geen geluid nodig bij films
Ik houd me buiten het tv gezeik. Alsof iemand 40k uit gaat geven voor een tv. Dan ben je in welke situatie dan ook knettergek. Maar goed, dat gevoel heb ik al bij een tv van 1500 euro.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ik weet niet wie, wie nu aan het bezeiken is maar ik snap er iig geen kut meer van
Dat is waar ja. Ik zou in ieder geval niet meer zonder 5.1 kunnen gamen.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geluid heb je sowieso over een aparte set gaan natuurlijk. Geluid via de TVWe zitten niet in het Wii-topic
Maar je reageerde dus serieus op een waarschijnlijke troll van Cyb?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd me buiten het tv gezeik. Alsof iemand 40k uit gaat geven voor een tv. Dan ben je in welke situatie dan ook knettergek. Maar goed, dat gevoel heb ik al bij een tv van 1500 euro.
Ik reageerde op het filmpje van Rogue Warrior, waar ik echt tenenkrommende AI zie. Leuk al die graphics, maar als echt elke dildo met een russiche muts met zijn rug naar je toe staat terwijl jij het amerikaanse volkslied aan het bleren bent terwijl je iedereen neer maait dan is er iets niet oke
Dat gevoel heb ik bij die nieuwe AvP ook. Iemand in de comments had het al over Halflife 1 graphics. Probleem bij games als Uncharted II and the likes, we worden verwendquote:Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar je reageerde dus serieus op een waarschijnlijke troll van Cyb?
Want ik ga er van uit dat het een troll is aangezien die game er uit ziet alsoffie uit 2000 komt
Stilstand is achteruitgangquote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij die nieuwe AvP ook. Iemand in de comments had het al over Halflife 1 graphics. Probleem bij games als Uncharted II and the likes, we worden verwend
Nou, als een game een goede presentatie heeft wil ik mindere graphics nog wel vergeven. Dead Space Extraction (Wii) bijvoorbeeld. Dat is zelfs 'maar' een railshooter, maar DAMN, wat een ervaringquote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij die nieuwe AvP ook. Iemand in de comments had het al over Halflife 1 graphics. Probleem bij games als Uncharted II and the likes, we worden verwend
En Buzz is inderdaad met z'n achten te doen door de buzzers van je maat te lenen. Vergeet in geval van draadloze meuk het ontvangertje niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Optische kabel. Vanuit de PS3 zo in je HCS. Als je geen optical in hebt moet je een nieuwe set kopen.
Die heb ik laatst gespeeld op m'n PS2quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel wat verschil in de gameplay, het is al een aantal jaartjes geleden dan Farenheit uit is gekomen dus deze zal zeker hedendaagser zijn. Maar als je het verhaal en de sfeer kunt waarderen denk ik dat je juist goed zit met HR.
Over het besturen van die character trouwens, las laatst een preview waar iemand helemaal wild werd van de manier waarop je loopt met je characters. Revolutionair, alsof het iets nieuws was maar ik meen me te herinneren dat Headhunter op de Dreamcast hetzelfde je character liet besturen... Headhunter, die ga ik binnenkort weer eens opstarten
[ afbeelding ]
Mijn game van 2010 (samen met GOW3 natuurlijk)quote:
quote:SCEA: More news on FF Versus XIII this month
Square will be releasing new info on Final Fantasy Versus XIII this month, according to a hint from SCEA’s Jeff Rubenstein.
Asked if the PS Blog had been talking to Square in relation to the RPG, Rubenstein said:
“I have, and they’re eager to get some posts on the blog in February.”
The last we heard of Versus, a new trailer was shown at Jump Fiesta back in December. The end of the trailer said “Revelation will come next time.”
Before that, the director of VXIII, Tetsuya Nomura, said he will get the game on show at E3 in June, but only if he was “quick enough“.
Final Fantasy Versus XIII is a PlayStation 3 exclusive, which, alongside Final Fantasy XIII and Final Fantasy Agito XIII, forms the the Fabula Nova Crystallis Final Fantasy XIII compilation.
Weet iemand of er eerst een demo komt?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oude previews? Reviews zijn - volgens Metacritic - positief te noemen met dusver een 9,0 en een 9,2.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:33 schreef wolfrolf het volgende:
Heb na een paar toch niet zo heel positieve previews mijn pre-order van Heavy Rain gecancelled
Op welke previews doel je zoal dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:33 schreef wolfrolf het volgende:
Heb na een paar toch niet zo heel positieve previews mijn pre-order van Heavy Rain gecancelled
In die tijd trainde ik 6 dagen per week . Nee dus.quote:
quote:
Helaas.quote:“Ah, Versus? SquEnix ain’t gonna talk about that with FFXIII coming up so soon, I know that much.
When they’re ready to start talking Versus (and I don’t know when that is), I expect you’ll be seeing them here to address you all directly.”
Nou ja eigenlijk 1quote:Op maandag 1 februari 2010 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op welke previews doel je zoal dan?
Daar gaat het dus al fout.quote:
http://www.examiner.com/e(...)-of-game-developmentquote:This may be a vague hands-on preview, but it’s for good reason. To classify Heavy Rain as a game is wrong, because it’s more like watching a movie that you have control over. This game is a heart pounding experience. Thus far, Heavy Rain is one of the greatest achievements in gaming. It’s a masterpiece of game development and storytelling. We’ll be playing the game through again to see some of the different outcomes based on our actions. We’ll have a full review on February 10th to share with you.
Waarom zou je sowieso iets pre-orderen? Dat heb ik echt nooit begrepen.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:33 schreef wolfrolf het volgende:
Vaak is het spel wat goedkoper als je hem preordered en voor Collector's Editions is het ook wel handig om te doenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso iets pre-orderen? Dat heb ik echt nooit begrepen.
Stukggggggggquote:Op maandag 1 februari 2010 22:28 schreef Mindstate het volgende:
Ai, niks van m'n hardeschijf op de PS3 doet het meer. Spellen kan ik niet opstarten omdat hij files probeert te laden die kapot zijn oid, maar op de PS3 zelf staat bij de gamefiles geen enkele file meer. Maar laten formatteren
Dat is dus iets wat juist een pluspunt moet zijn. De developers hebben daar juist zo hard aan gewerkt.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:41 schreef wolfrolf het volgende:
PU is tofVolgens hun zijn de gezichten van de karakters enorm emotieloos bijvoorbeeld. Lijkt mij nogal irritant.
m.a.w. best jammer dus als ze daarin gefaald hebben?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:27 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat juist een pluspunt moet zijn. De developers hebben daar juist zo hard aan gewerkt.
http://www.zavvi.com/game(...)lusive/10075989.htmlquote:Bioshock 2: Rapture Edition is a UK exclusive only available at zavvi.com. The Rapture Edition includes the game and a hardcover book "Deco Devolution - The Art of Bioshock 2"
En daar kom je op dinsdag meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet and Clank: CiT MegaMonday deal @ Zavvi.
Voor 22 euro incl. Heb 'm gelijk maar besteld!
Ik heb die game 2 weken terug nog voor 22 bij zavvi besteld, misschien heb je nog een keer gelukquote:
Euh, hij is nu nog geen 21 euroquote:
Nee hoor, 41quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:13 schreef Misan het volgende:
[..]
Euh, hij is nu nog geen 21 eurohttp://www.zavvi.com/game(...)l?switchcurrency=EUR
PS3 ¤20.93 Free Delivery
WTF? Een kwartier geleden stond dat nog andersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee hoor, 41
Mega Monday geldt op zondag en maandag. Je moet elke zondagavond ff Budgetgaming checken voor de interessante titels die erbij staan. Ik heb deze ronde Bioshock 2 Rapture Edition besteld voor ongeveer 35 incl verzenden
Madworld voor de Wii al een half jaar ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:37 schreef Tain het volgende:
Ratchet & Clank: CiT zit nu al 3 weken achter elkaar in de Mega Monday van Zavvi
Die Free Delivery geldt alleen voor de UK.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:13 schreef Misan het volgende:
[..]
Euh, hij is nu nog geen 21 eurohttp://www.zavvi.com/game(...)l?switchcurrency=EUR
PS3 ¤20.93 Free Delivery
JA IK WIL!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.jp.playstation.com/scej/title/trico/
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
GotYquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
We moeten onze TV op z'n kant zettenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik zou het er voor over hebben..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We moeten onze TV op z'n kant zetten
Niks onze TV, je hebt je eigen TVquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We moeten onze TV op z'n kant zetten
Dan ben je de enige... Ik zie het niet hoor.quote:
Voor de mensen die R&C nog willen hebben: http://www.thehut.com/gam(...)n-time/10052948.htmlquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:09 schreef Vince22 het volgende:
Is ie ergens anders niet voor eenzelfde prijs te koop?
Check het topic:quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:42 schreef NobleBeast het volgende:
Iemand Dante's Inferno al gespeeld?
Dan moet je je roze bril ff afzettenquote:Op woensdag 3 februari 2010 06:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dan ben je de enige... Ik zie het niet hoor.
Super mooi spel, je hart blijft bonken in je keel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Is iemand hier bezig met Bayonetta? zoja istie een beetje tof (lees lekker)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |