abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77506959
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Misschien als ze wat aan de AI doen: bijna alle ventjes kijken de andere kant op, bij het schieten op die kast/spiegel/whatever, staat er een soldaatje domweg naar de trap te kijken terwijl je in zijn gezichtsveld op hem afstormt. Nee, dat kan toch wat beter

ik weet niet wie, wie nu aan het bezeiken is maar ik snap er iig geen kut meer van
pi_77506982
Ow en voor 8000 euro heb je een INSANE zware CRT beamer die 100x die 40k tv in de kont neemt, en dan hou je nog 32k over voor een keer naar de hoeren te gaan oid
pi_77508372
Dus jij hebt geen geluid nodig bij films
PSN id: NL_SToRM
  maandag 1 februari 2010 @ 12:25:03 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77508406
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:24 schreef SToRM81 het volgende:
Dus jij hebt geen geluid nodig bij films
Geluid heb je sowieso over een aparte set gaan natuurlijk. Geluid via de TV We zitten niet in het Wii-topic
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 1 februari 2010 @ 12:25:23 #130
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_77508423
52 inch en dan geluid uit je TV? Zet een fatsoenlijk stel speakers neer...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_77508574
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:42 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

ik weet niet wie, wie nu aan het bezeiken is maar ik snap er iig geen kut meer van
Ik houd me buiten het tv gezeik. Alsof iemand 40k uit gaat geven voor een tv. Dan ben je in welke situatie dan ook knettergek. Maar goed, dat gevoel heb ik al bij een tv van 1500 euro.

Ik reageerde op het filmpje van Rogue Warrior, waar ik echt tenenkrommende AI zie. Leuk al die graphics, maar als echt elke dildo met een russiche muts met zijn rug naar je toe staat terwijl jij het amerikaanse volkslied aan het bleren bent terwijl je iedereen neer maait dan is er iets niet oke
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_77508617
@Delano: je moet dit filmpje eens bekijken: PS3 Blu-ray settings
Daarin kun je zien wat de beste instellingen zijn (alhoewel ik bij mijn tv liever de RGB setting heb dan die andere).
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geluid heb je sowieso over een aparte set gaan natuurlijk. Geluid via de TV We zitten niet in het Wii-topic
Dat is waar ja. Ik zou in ieder geval niet meer zonder 5.1 kunnen gamen.
PSN id: NL_SToRM
pi_77508761
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik houd me buiten het tv gezeik. Alsof iemand 40k uit gaat geven voor een tv. Dan ben je in welke situatie dan ook knettergek. Maar goed, dat gevoel heb ik al bij een tv van 1500 euro.

Ik reageerde op het filmpje van Rogue Warrior, waar ik echt tenenkrommende AI zie. Leuk al die graphics, maar als echt elke dildo met een russiche muts met zijn rug naar je toe staat terwijl jij het amerikaanse volkslied aan het bleren bent terwijl je iedereen neer maait dan is er iets niet oke
Maar je reageerde dus serieus op een waarschijnlijke troll van Cyb?

Want ik ga er van uit dat het een troll is aangezien die game er uit ziet alsoffie uit 2000 komt
pi_77508817
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Maar je reageerde dus serieus op een waarschijnlijke troll van Cyb?

Want ik ga er van uit dat het een troll is aangezien die game er uit ziet alsoffie uit 2000 komt
Dat gevoel heb ik bij die nieuwe AvP ook. Iemand in de comments had het al over Halflife 1 graphics. Probleem bij games als Uncharted II and the likes, we worden verwend
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_77508916
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik bij die nieuwe AvP ook. Iemand in de comments had het al over Halflife 1 graphics. Probleem bij games als Uncharted II and the likes, we worden verwend
Stilstand is achteruitgang
  maandag 1 februari 2010 @ 12:40:17 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77508963
quote:

[..]

Nou, als een game een goede presentatie heeft wil ik mindere graphics nog wel vergeven. Dead Space Extraction (Wii) bijvoorbeeld. Dat is zelfs 'maar' een railshooter, maar DAMN, wat een ervaring
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_77512448
Heb een paar vraagjes, oa omdat jullie het nu toch over geluid hebben..

Wat is de beste manier om 5.1 geluid te krijgen? Ik heb een sony 5.1 home cinema-set, maar de enige manier om hier geluid uit te krijgen is dmv een rood en wit tullip-stekkertje, wat van de tv naar de line-in van de home cinema-set gaat. Op deze manier heb ik natuurlijk geen 5.1 geluid, en kan het ook niet zo heel hard. Hoe op te lossen?

Volgend vraagje gaat over buzz quizworld.. Hiervan is bekend dat het met 8 spelers gespeeld kan worden, maar hoe gaat dat dan in zn werk? Een vriend van mij heeft buzz quiz tv. Kan hij dan gewoon zijn buzzers meenemen en dan hier met 8en aan de slag? Of denk ik weer te simpel?
  maandag 1 februari 2010 @ 14:36:51 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77512622
Optische kabel. Vanuit de PS3 zo in je HCS. Als je geen optical in hebt moet je een nieuwe set kopen.
pi_77512696
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Optische kabel. Vanuit de PS3 zo in je HCS. Als je geen optical in hebt moet je een nieuwe set kopen.
En Buzz is inderdaad met z'n achten te doen door de buzzers van je maat te lenen. Vergeet in geval van draadloze meuk het ontvangertje niet.
De draad versies werken ook prima in de PS3
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  FOK!Fotograaf maandag 1 februari 2010 @ 15:30:39 #140
159915 -Menn0-
MNO
pi_77514490
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef Poit het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk wel wat verschil in de gameplay, het is al een aantal jaartjes geleden dan Farenheit uit is gekomen dus deze zal zeker hedendaagser zijn. Maar als je het verhaal en de sfeer kunt waarderen denk ik dat je juist goed zit met HR.
Over het besturen van die character trouwens, las laatst een preview waar iemand helemaal wild werd van de manier waarop je loopt met je characters. Revolutionair, alsof het iets nieuws was maar ik meen me te herinneren dat Headhunter op de Dreamcast hetzelfde je character liet besturen... Headhunter, die ga ik binnenkort weer eens opstarten
[ afbeelding ]
Die heb ik laatst gespeeld op m'n PS2
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn game van 2010 (samen met GOW3 natuurlijk)
,,/
pi_77515815
quote:
SCEA: More news on FF Versus XIII this month

Square will be releasing new info on Final Fantasy Versus XIII this month, according to a hint from SCEA’s Jeff Rubenstein.

Asked if the PS Blog had been talking to Square in relation to the RPG, Rubenstein said:

“I have, and they’re eager to get some posts on the blog in February.”

The last we heard of Versus, a new trailer was shown at Jump Fiesta back in December. The end of the trailer said “Revelation will come next time.”

Before that, the director of VXIII, Tetsuya Nomura, said he will get the game on show at E3 in June, but only if he was “quick enough“.

Final Fantasy Versus XIII is a PlayStation 3 exclusive, which, alongside Final Fantasy XIII and Final Fantasy Agito XIII, forms the the Fabula Nova Crystallis Final Fantasy XIII compilation.
pi_77516951
quote:

[..]

Weet iemand of er eerst een demo komt?

Heb heel wat hartkloppingen gehad bij Aliens op de PS1. Als het net zo intens is , koop ik het spel gelijk.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  maandag 1 februari 2010 @ 17:54:09 #143
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_77520199
Heb je AvP 1 niet gespeeld op de pc?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_77521512
Heb na een paar toch niet zo heel positieve previews mijn pre-order van Heavy Rain gecancelled
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_77522230
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:33 schreef wolfrolf het volgende:
Heb na een paar toch niet zo heel positieve previews mijn pre-order van Heavy Rain gecancelled
Oude previews? Reviews zijn - volgens Metacritic - positief te noemen met dusver een 9,0 en een 9,2.

Maar hoe dan; ik denk dat de gameplay je moet aanstaan en/of je erg into diepgaande verhalen moet zijn.
pi_77524220
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:33 schreef wolfrolf het volgende:
Op welke previews doel je zoal dan?
pi_77524706
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:54 schreef rakotto het volgende:
Heb je AvP 1 niet gespeeld op de pc?
In die tijd trainde ik 6 dagen per week . Nee dus.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_77524935
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

quote:
“Ah, Versus? SquEnix ain’t gonna talk about that with FFXIII coming up so soon, I know that much.

When they’re ready to start talking Versus (and I don’t know when that is), I expect you’ll be seeing them here to address you all directly.”
Helaas.
pi_77525511
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Op welke previews doel je zoal dan?
Nou ja eigenlijk 1 Die in de PU

Had het in enkelvoud moeten typen.
pi_77525831
Oh ja en ik heb nog best een aantal games te spelen, dus ik wacht denk ik maar tot 't een platinum titel wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')