Liever Mieke?quote:
Ik moet niksquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:23 schreef PhalanX het volgende:
Je moet Mike zijn! We zijn allemaal Mike in dit topic!
Kutje, zit je me weer te bashenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:36 schreef PhalanX het volgende:
hey bitch, nog lekker aan de vim gezeten?
You know it! Face down ass up, laatst nog met pedro en eduardo, you jealous dickless tranny!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:40 schreef MisterO het volgende:
Kutje, zit je me weer te bashen![]()
take it or leavee ittt
O hot bitch, dat wil toch iedereen?quote:
Coke. En zoiets als Jif.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef MisterO het volgende:
Wat is vim eigenlijk?
wil ik het wel weten...
Vim is helemaal fa---fab---fabulus nee fabolous.... fabulious! Dan ziet je ster zelfs sterren!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef MisterO het volgende:
Wat is vim eigenlijk?
wil ik het wel weten...
Hmmz.. neej!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hot bitch, dat wil toch iedereen?
Hier, neem wat vim. It majght change yoor mind!
Maar die dum itch luisterde niet, dus Ricky en ik met de vimneus naar de emergency room.... cracked up bitchesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:01 schreef PhalanX het volgende:
Ik zeg zo tegen de Bitch: Bitch je moet geen GHB meer doen, want GHB is zooo last year!
Let's agree to disagree!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef MisterO het volgende:![]()
Julle hot bitches weten niet waar jullie het over hebben!
hahaha stupid cunt is het ook! Vanavond weer op de band met Salvador!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die dum itch luisterde niet, dus Ricky en ik met de vimneus naar de emergency room.... cracked up bitches
Maar je bent dan toch ook een one-trick-ponyquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hot bitch, dat wil toch iedereen?
Hier, neem wat vim. It majght change yoor mind!
OMG I shit my sheets, so funny!quote:
Karen Walker: 'I rented us a videoooo'quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:11 schreef Stroekie het volgende:
en komende zomer lopen tmm en ik hand in hand in de st annastr te nijmegen over de finish van 4 daagse
Nee Tublo is so last October! Toen die bitch dacht dat ze net zo hot was als Hannah Montana!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef PhalanX het volgende:
Oh jij sassy bitch, jij had toch iets met Tublo?
nee duplo joe smart esquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef PhalanX het volgende:
Oh jij sassy bitch, jij had toch iets met Tublo?
Hannah Montanaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Tublo is so last October! Toen die bitch dacht dat ze net zo hot was als Hannah Montana!
stond ik daar in m'n hello kitty nachthemdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Tublo is so last October! Toen die bitch dacht dat ze net zo hot was als Hannah Montana!
nee joh, clair is mijn beste vriendin. Bij haar kan ik met een gerust hart met wat guys op een stapel autobanden duiken. Niet te filmen zo leukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hannah MontanaLindsay is mijn soulmate, that slut is hawt! We deden laatst samen wat meth op de plee van het Hilton.
krystle carrington is mijn heldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:17 schreef PhalanX het volgende:
Jullie zijn echt zulke drama queens! Jullie hebben zeker weer reruns gekeken van Dynasty
Ja maar als ik in NL ben ben ik straight en date ik Elize!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee joh, clair is mijn beste vriendin. Bij haar kan ik met een gerust hart met wat guys op een stapel autobanden duiken. Niet te filmen zo leuk
Bitches :[) niemand heeft die film gezien, die ligt verstopt achter de kassa van de jamin!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef PhalanX het volgende:
autobandenmemory lane
Those were the dayz, getting boond by Bastian.
ben je nu weer met bonnie buiten met flessen wezen spelen ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk met my bro' naar de PCD's, fuckheads!quote:
HIW?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef MisterO het volgende:
Ik haat jullie allemaal!!
Oh wacht nu doe ik iemand anders na
Hot piece of ass, als ik niet into cocks was dan had ik die bitch al lang getapped... zei is zo amazing.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja die dolls crack me up, zo fucking hot bitches!
Maar ik hou ook van Tori Amos!
die bitches hebben mij niet eens uitgenodigd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk met my bro' naar de PCD's, fuckheads!
Hoe is het met je vriendje? Heb je 'em al gebanged?quote:
Nee, ik had er met Jorge over maar die zei dat ik beter nog een paar days daarmee kon wachten, hahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendje? Heb je 'em al gebanged?
oh my god you cunt,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik had er met Jorge over maar die zei dat ik beter nog een paar days daarmee kon wachten, hahaha
Spoelt Jorge nou onderhand? Die skank is echt nasty, OMFG!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik had er met Jorge over maar die zei dat ik beter nog een paar days daarmee kon wachten, hahaha
Als hij echt helemaal in love is met me dan blijft hij wel bij mequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef PhalanX het volgende:
[..]
oh my god you cunt,straks ben je 'em kwijt
Fucking hell, de sling flikkerde net van het plafond af, vim all over the place nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendje? Heb je 'em al gebanged?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Fucking hell, de sling flikkerde net van het plafond af, vim all over the place nu.
OMFG hilarius! You dumb bitch.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef Steve het volgende:
Fucking hell, de sling flikkerde net van het plafond af, vim all over the place nu.
Too stupid to shit? Die lakens zagen er echter anders uit!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:40 schreef PhalanX het volgende:
fenk god dat de echte mike too stupid to shit is en nooit terugleest
Nooit gehoord van anal leakage, you sassy cunt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:42 schreef Ang3l het volgende:
Too stupid to shit? Die lakens zagen er echter anders uit!
alldays that old bitchquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:55 schreef Vlarp het volgende:
Stroekie fucking killed the topic hahahahahahaha
Het waren nasty Marokkaanse skanks, ik werd er echt niet hot van!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef PhalanX het volgende:
Waren ze hot? My god ik zou echt niets gedaan kunnen krijgen met hot boys klussing in my house.
Hebben ze jouw ook meteen gedaan?
Brown bitches zijn hot, met van die hairy backs. Oh my god you dumb cunt, je moet ze deze kant opsturen de next time.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef Vlarp het volgende:
Het waren nasty Marokkaanse skanks, ik werd er echt niet hot van!
Hey, dat weet ik niet, dumb bitch!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:31 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Brown bitches zijn hot, met van die hairy backs. Oh my god you dumb cunt, je moet ze deze kant opsturen de next time.
Mischien kun je daddy en son tegelijk doen hahahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het waren nasty Marokkaanse skanks, ik werd er echt niet hot van!
Maar 1 told me dat hij kinderen had, misschien heeft hij wel een hot son! hahahahaha
O hell no!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Mischien kun je daddy en son tegelijk doen hahahaha![]()
Laatst een filmpje van gezien, te weird
Kunnen we er niet een foursome van maken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef PhalanX het volgende:
wat spreken we by the way af voor komend weekend? Aangezien we Steve gaan bangen?
nasty slut, I love the way you thinks.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef Vlarp het volgende:
Kunnen we er niet een foursome van maken?
Ik hou wel van die nasty gangbangs!
quote:
denk het nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Die cunt ligt vast erg face down ass up.
Maar Ang3l doet toch alleen kissing hot boys?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Die cunt ligt vast erg face down ass up.
Op vele wijzen te interpreteren...quote:
Ik weet ook nooit wat ik daarop moet zeggenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op vele wijzen te interpreteren...
whahahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit wat ik daarop moet zeggen
Als iemand wassup zegt? "Ga dood met je kut vraag!"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
whahahaha
wat is het eerste dat in je opkomt dan?
Fuck off wigger. Zoiets.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
whahahaha
"my foot in your ballsack!"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
whahahaha
STFUquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef PhalanX het volgende:
Xiance heeft het topic dood gemaakt... alweer... met z'n homo gezever over queens die moeten glanzen.
humor =/= xiancequote:
hershey squirtsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
vandaag niet![]()
k heb last van spatterpoep
Wat? Vond het wel een leuk eufemismequote:
Ja, hershey chocola is echt niet te vretenquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat? Vond het wel een leuk eufemisme
Tuurlijk ben ik een vaste kijker. Ik moet er ff weer in komenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
He Mr.O, ESF is al open he. JIj bent toch ook een vaste kijker
?
I know...quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik een vaste kijker. Ik moet er ff weer in komen![]()
Maar Nedeland is as usual weer zoooo slecht he
Is dat de bijnaam voor je nieuwste scharrel?quote:
en elk jaar weer gaat iedereen de Balkan landen afkraken, terwijl zij altijd met nummers komen die 10x beter zijn, echt hilarischquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat de bijnaam voor je nieuwste scharrel?
Dat maakt je niet opeens minder homo hoor, met je Celinequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat maakt je niet opeens minder homo hoor, met je Celine.
Gelukkig kom ik in maart weerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde zeggen "november is best snel al weer" maar dat is gewoon niet zo.
En dat mag best eens gezegd worden! Arme O.quote:
Ohja dat was hetquote:
ik heb ook nooit geclaimed minder homo te zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat maakt je niet opeens minder homo hoor, met je Celine.
Nee, in maart is de boekpresentatie, in november is TMMs voorstelling die ik per se moest zienquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja dat was het. In November was die boekpresentatie dan ofzo.
God, ik ben zo in de war dan met vanallesquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, in maart is de boekpresentatie, in november is TMMs voorstelling die ik per se moest zien
Koop een kalender.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
God, ik ben zo in de war dan met vanalles.
Ik heb een agenda. Misschien eens gebruikenquote:
Dat gevoel ken ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een agenda. Misschien eens gebruiken.
Nadeel van YSL is dat ze vaak anorexia modellen gebruikenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:26 schreef Peter het volgende:
YSL heeft een film met naakte modellen![]()
http://ysl.com/us/en/index.aspx na de intro(je kan er ook op klikken) op 'film' klikken
Ik vind het idee stom. Fashion, c'est n'est pas drole. Fashion.... kleding... en dan gaat ie zeiken dat zo weinig modellen nog naakt durven. Ja... als je mode laat zien, dan heb je toch kleding aan. Zeg dan gewoon dat je zelf graag naar modellenpiemeltjes kijkt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:58 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nadeel van YSL is dat ze vaak anorexia modellen gebruiken.
Mogguh nog
Dat ligt er daar wel zo dik bovenop. De modellen zijn allemaal boyish, naakt en ze rollebollen over elkaar heenquote:
Ik snap het nut ook niet zo heel goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:29 schreef Ang3l het volgende:
Ow, nu.nl heeft het er ook al over: http://www.nu.nl/lifestyl(...)-weber-film-ysl.html
(of dat was hoe Peter er aan kwam natuurlijk)
Hoi! Welcum (whehehe).quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef GenusButeo het volgende:
Homo's! Een homotopic! Waarom stuit ik hier nu pas op?
omdat de kastdeur vandaag voor het eerst open ging ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef GenusButeo het volgende:
Hallo. Jij bent van de geweldige woordgrappen? Held.quote:
Alleen als ze ook een behaarde kont hebben en slecht Nederlands spreken. (anders lijkt het net een behaarde Nederlander, daar is niks aan).quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hallo. Jij bent van de geweldige woordgrappen? Held.
Ligt eraan. Val je op behaarde Turken?
Nee, kennelijk viel ik pardoes in de Turkentopic en vervolgens keek ik niet verder dan m'n neus lang is. En die is gigantisch, hoor. Geloof me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat de kastdeur vandaag voor het eerst open ging ?
Ik kan vlechtjes maken met mijn konthaar. Het Nederlands beheers ik helaas wel voldoende. Dit gaat 'm niet worden dus. Het spijt me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:48 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Alleen als ze ook een behaarde kont hebben en slecht Nederlands spreken. (anders lijkt het net een behaarde Nederlander, daar is niks aan).
Geil! En jammer dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik kan vlechtjes maken met mijn konthaar. Het Nederlands beheers ik helaas wel voldoende. Dit gaat 'm niet worden dus. Het spijt me.
Gezellig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:59 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Geil! En jammer dan.
Dan pass ik je door naar de rest hier.
Daarom vind ik het dus idd ook stom. Ik bedoel, niks tegen naakte mannen, maar dit slaat gewoon nergens opquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik snap het nut ook niet zo heel goedKijk, het is leuk om naar te kijken op zich. Maar als je als YSL een filmpje wil maken over je wintercollectie, dan zou ik persoonlijk iets meer kleding laten zien. Het is nou niet echt zo dat ik denk, goh dat is een uitgebreide collectie...
Merhaba canim. Nasilsin?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik kan vlechtjes maken met mijn konthaar. Het Nederlands beheers ik helaas wel voldoende. Dit gaat 'm niet worden dus. Het spijt me.
Toe maar. Paar woordjes Turks opgepikt ergens? En het is redelijk vlovrij daar beneden. Why'd you ask?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Merhaba canim. Nasilsin?
Hoe zit het op yarak-gebied?
Turkse collega/vriendin, Turkse scharrelquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Toe maar. Paar woordjes Turks opgepikt ergens?
Da's toch een algemenere homo-vraag?quote:En het is redelijk vlovrij daar beneden. Why'd you ask?
Gezellig! Leuk hè, die Turreke. (En ja, de puntjes! Maar ook het boogje bovenop de tweede g niet vergeten.)quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Turkse collega/vriendin, Turkse scharrel
Krijg regelmatig de gogusler in de nek op 't werk (ja ja ja puntjes, maar dat werkt op deze pc niet zo fijn)
Joh.quote:Da's toch een algemenere homo-vraag?
collega neemt morgen afscheid en krijgt van ons als collega's een streng latex pakje en een zweepquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gezellig! Leuk hè, die Turreke.
Ja weet ik. Dan is't meer een soort h toch?quote:(En ja, de puntjes! Maar ook het boogje bovenop de tweede g niet vergeten.)
quote:[..]
Joh.
Decadent, hoor. Waarschijnlijk zou ik slechts een boekenbon van 20 euro krijgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
collega neemt morgen afscheid en krijgt van ons als collega's een streng latex pakje en een zweep![]()
en daarnaast nog een zooi aan theater en concertbonnen
De g met een boogje? Nee, dat wordt een héle zachte g, zodanig dat het wel bijna op een h lijkt. Het is bijvoorbeeld 'doğum günün kutlu olsun', maar die ğ hoor je amper.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Ja weet ik. Dan is't meer een soort h toch?
Verder ken ik niet veel hoor. Am, yarak, gogusler, masa, canim. Nasilsin. Iyiyim. Yini yildiz kutlu olsun. Dom gunen kutlu olson. Orspu of zoiets. Voor de rest maar gewoon nederlands
Trek jij mijn homoschap in twijfel?quote:
natuurlijk... we hadden hier ooit een lijstje:quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef GenusButeo het volgende:
Trek jij mijn homoschap in twijfel?
Doe moeilijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:26 schreef PhalanX het volgende:
[..]
natuurlijk... we hadden hier ooit een lijstje:
Leeftijd?
Geslacht?
Locatie?
Kosher?
dat soort fratsen... maar dan uitgebreider.
Gefeliciteerd met je verjaardag morgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:32 schreef GenusButeo het volgende:
Doe moeilijk.
Vooruit, enige basale weetjes: ik word morgen 21, wonende te Den Haag, 100 % halal, single, student en zo homo als wat.
"Het waren twee fantastische dagen."?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Decadent, hoor. Waarschijnlijk zou ik slechts een boekenbon van 20 euro krijgen.
Wat studeer je?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Doe moeilijk.
Vooruit, enige basale weetjes: ik word morgen 21, wonende te Den Haag, 100 % halal, single, student en zo homo als wat.
wat ben je nieuwsgierig vandaagquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:36 schreef PhalanX het volgende:
Welkom in [homo] wat wil je weten over wie?
Dankjewel! Ik peer 'm. Dag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag morgen.
en wat ga je doen dit weekend, nog dates of zoquote:
nee, misschien poolen met friendsquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en wat ga je doen dit weekend, nog dates of zo
geen geflirtquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, misschien poolen met friends
Ik ben ook heel poetisch opgevoed in het Turksquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De g met een boogje? Nee, dat wordt een héle zachte g, zodanig dat het wel bijna op een h lijkt. Het is bijvoorbeeld 'doğum günün kutlu olsun', maar die ğ hoor je amper.
Am, yarak.Poëtisch, hoor. Afijn, je kent dus de standaard termen. Da's ook wel wat.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:36 schreef Peter het volgende:
[..]
"Het waren twee fantastische dagen zes fantastische maanden."?
Literatuurwetenschap in Leiden.quote:Wat studeer je?
Kan je al gedichten van Pir Sultan Abdal citeren? Anders ben je er nog niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook heel poetisch opgevoed in het Turks
Hallo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef GenusButeo het volgende:
Overdag slapen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Vannacht ruim 10 uur geslapen, vandaag overdag weer bijna 6 uur. Ik voel me helemaal niet (nog) ok.
Hij geeft toe dat ie konthaar heeft...quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:46 schreef Steve het volgende:
Waarom heeft niemand nog om foto's gevraagd?Hoe on-FOK!s van jullie.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij geeft toe dat ie konthaar heeft...
Interessante bewoordingquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef Vlarp het volgende:
Zo, tering drukke dag op werk, ziekenhuis bezoek en nu op naar Rotterdam om het resultaat in het toilet te bekijken.
Ik ben er klaar mee voor vandaag, wil naar bed
quote:
leuk kado van nankinky. Maar nu geen msn aktief op pc of foonquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef wonderer het volgende:
Ja, wat wil je er anders mee doen?
En ruim jij dat MSN virus van je eens op
vertraging van meer dan 1 uur en geen zicht op vertrek uit den boschquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:27 schreef Stroekie het volgende:
raad eens wat ik nu heb ?
morgen pc cleanenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
leuk kado van nankinky. Maar nu geen msn aktief op pc of foon
ik was vanmiddag wel blij met met vertraging, kon daardoor nog net met de trein mee waardoor ik de andere trein ook nog kon halen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vertraging van meer dan 1 uur en geen zicht op vertrek uit den bosch
...quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij geeft toe dat ie konthaar heeft...
meute rent hier al 2 uur van het ene perron naar het andere maar geen trein of bus richting ossquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik was vanmiddag wel blij met met vertraging, kon daardoor nog net met de trein mee waardoor ik de andere trein ook nog kon halen.
Nja blote mannen in een aanprijzing voor de zomercollectie is nog logisch inderdaad... maar als iedereen in de winter zo gaat rond lopen zoals die kerels in die film, dan heeft iedereen et behoorlijk koud!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom vind ik het dus idd ook stom. Ik bedoel, niks tegen naakte mannen, maar dit slaat gewoon nergens opLaten we dan ook het nieuws p[resenteren door naakte mannen!
O, dat bestaat al, naked news.
Wat ik bedoel is: Wat een onzingezeik over beginnende modellen die niet naakt durveen. Waarom zou je naakt gaan als je de wintercollectie aan moet prijzen?! Wat heeft een naakte vent nou voor toegevoegde waarde? Dan denk ik niet: Gih laat ik de kleding vaan YSL kopen, ziet er goed uit die vent.
wrom nie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat die skank hier z'n face niet meer durft te laten zien hahahaha
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:12 schreef Vlarp het volgende:
Omdat we 'm een beetje belachelijk hebben gemaakt?
Echt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:12 schreef Vlarp het volgende:
Omdat we 'm een beetje belachelijk hebben gemaakt?
ik ben thuisquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef Vlarp het volgende:
Of hij heeft een date met een hotte guy nu!
Kerst = sneeuw, notekraker = kerst...quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Kom je godsamme uit een kerstsprookje als de Notekraker.... ligt er goddorie ineens WEER sneeuw!
Ja maar ik had niet verwacht dat dat Russische ballet met de SFX zo all out zouden gaan dat ze ook buiten sneeuw zouden neerpleuren!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerst = sneeuw, notekraker = kerst...
Best logisch toch?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Een van de dingen die ik nog wil doen in het leven is de Notenkraker zien.
Mega hip!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ik had niet verwacht dat dat Russische ballet met de SFX zo all out zouden gaan dat ze ook buiten sneeuw zouden neerpleuren!
Sorryquote:
Ok dan ga ik nu even sterven.quote:
Zijn je andere wensen al vervuld dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok dan ga ik nu even sterven.
Niet eens een heel slecht plan.
Nou!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon niet gewend van je
Break a leg!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok dan ga ik nu even sterven.
Niet eens een heel slecht plan.
Daar was ik dus vanaaf met Dreamer heenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Een van de dingen die ik nog wil doen in het leven is de Notenkraker zien.
Het was ook 3D, en dat zonder bril!quote:
Kapotgevallen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zijn je andere wensen al vervuld dan?
Jaloers.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar was ik dus vanaaf met Dreamer heen
Maar poelewoepsje toch!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kapotgevallen.
Serieus, dit gaat niet de goede kant op vanavond, ik kan maar beter mijn mond gaan houden.
laten we een clubje oprichtenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kapotgevallen.
Serieus, dit gaat niet de goede kant op vanavond, ik kan maar beter mijn mond gaan houden.
Welja, zodat jullie elkaar allemaal in de put kunnen praten. DAT is een goed idee!quote:
Meestal snappen ze niet dat ze door op elkaar te gaan staan (lees: elkaar naar beneden trappen) wel zichzelf er uit werken, maar dat de rest dan onderin achter blijft.. Beter is het om samen te werken en iedereen er tegelijk uit te helpen.. Maarja.. mensenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er maar genoeg mensen in de put zitten kan de bovenste eruit klimmen.
ik juist wel van bartjebartquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon niet gewend van je
nou.. ik dacht meer, dan gaan we koken enzo..quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er maar genoeg mensen in de put zitten kan de bovenste eruit klimmen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou.. ik dacht meer, dan gaan we koken enzo..
weej wel!!
en dan stappen samen, en dan komen we allemaal aan de man, gaan we trouwen, en dan aan het eind bladeren we een fotoboek door.. en dan zie je hoe we allemaal oud en gelukkig dood gaan..
WEEEHHHEEEEEEHHHEEEEEHEHEHEEEEEE![]()
ik moet filmschrijver worden
Please don't. Dan krijgen we allemaal van die J-Lo Celine Dion romcoms!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
weej wel!!
en dan stappen samen, en dan komen we allemaal aan de man, gaan we trouwen, en dan aan het eind bladeren we een fotoboek door.. en dan zie je hoe we allemaal oud en gelukkig dood gaan..
no happy endingquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Please don't. Dan krijgen we allemaal van die J-Lo Celine Dion romcoms!
dat zou je nog eens kunnen verbazenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Please don't. Dan krijgen we allemaal van die J-Lo Celine Dion romcoms!
Is de EMO-markt nog zo boeiend dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet ík filmmaker worden (is dat de roeping die ik gemist heb?) Dan betalen mensen om naar mijn depressieve shit te kijken met muziek die ik mooi vind.
Jajaja alsof een boyfriend hebben zoooooo geweldig isquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
weej wel!!
Zolang ze het zelf maar beter hebben dan de ellende in de filmquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen zullen altijd ongelukkig zijn en daar films over willen zien.
dat zei ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jajaja alsof een boyfriend hebben zoooooo geweldig is
Oh, hij's 21. Heren, he's MINE!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Doe moeilijk.
Dan ben je financieel onafhankelijk van je oudersquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben over anderhalve week ook 21..
Nou... dan ben je ook welkom bij Pieterquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Nja als ie echt lelijk is, dan doe je gewoon een kussensloop over z'n hoofdquote:
Hartstikke jong nog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij mocht je al melden #jeweettog!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Tssk! Wat Bartjebart zegt dus. Of zoals Mike (waarissiedan?) altijd roept: Face down, ass up!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |