Echt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:12 schreef Vlarp het volgende:
Omdat we 'm een beetje belachelijk hebben gemaakt?
ik ben thuisquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef Vlarp het volgende:
Of hij heeft een date met een hotte guy nu!
Kerst = sneeuw, notekraker = kerst...quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Kom je godsamme uit een kerstsprookje als de Notekraker.... ligt er goddorie ineens WEER sneeuw!
Ja maar ik had niet verwacht dat dat Russische ballet met de SFX zo all out zouden gaan dat ze ook buiten sneeuw zouden neerpleuren!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerst = sneeuw, notekraker = kerst...
Best logisch toch?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Een van de dingen die ik nog wil doen in het leven is de Notenkraker zien.
Mega hip!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ik had niet verwacht dat dat Russische ballet met de SFX zo all out zouden gaan dat ze ook buiten sneeuw zouden neerpleuren!
Sorryquote:
Ok dan ga ik nu even sterven.quote:
Zijn je andere wensen al vervuld dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok dan ga ik nu even sterven.
Niet eens een heel slecht plan.
Nou!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon niet gewend van je
Break a leg!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok dan ga ik nu even sterven.
Niet eens een heel slecht plan.
Daar was ik dus vanaaf met Dreamer heenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Een van de dingen die ik nog wil doen in het leven is de Notenkraker zien.
Het was ook 3D, en dat zonder bril!quote:
Kapotgevallen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zijn je andere wensen al vervuld dan?
Jaloers.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar was ik dus vanaaf met Dreamer heen
Maar poelewoepsje toch!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kapotgevallen.
Serieus, dit gaat niet de goede kant op vanavond, ik kan maar beter mijn mond gaan houden.
laten we een clubje oprichtenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kapotgevallen.
Serieus, dit gaat niet de goede kant op vanavond, ik kan maar beter mijn mond gaan houden.
Welja, zodat jullie elkaar allemaal in de put kunnen praten. DAT is een goed idee!quote:
Meestal snappen ze niet dat ze door op elkaar te gaan staan (lees: elkaar naar beneden trappen) wel zichzelf er uit werken, maar dat de rest dan onderin achter blijft.. Beter is het om samen te werken en iedereen er tegelijk uit te helpen.. Maarja.. mensenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er maar genoeg mensen in de put zitten kan de bovenste eruit klimmen.
ik juist wel van bartjebartquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon niet gewend van je
nou.. ik dacht meer, dan gaan we koken enzo..quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er maar genoeg mensen in de put zitten kan de bovenste eruit klimmen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou.. ik dacht meer, dan gaan we koken enzo..
weej wel!!
en dan stappen samen, en dan komen we allemaal aan de man, gaan we trouwen, en dan aan het eind bladeren we een fotoboek door.. en dan zie je hoe we allemaal oud en gelukkig dood gaan..
WEEEHHHEEEEEEHHHEEEEEHEHEHEEEEEE![]()
ik moet filmschrijver worden
Please don't. Dan krijgen we allemaal van die J-Lo Celine Dion romcoms!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
weej wel!!
en dan stappen samen, en dan komen we allemaal aan de man, gaan we trouwen, en dan aan het eind bladeren we een fotoboek door.. en dan zie je hoe we allemaal oud en gelukkig dood gaan..
no happy endingquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Please don't. Dan krijgen we allemaal van die J-Lo Celine Dion romcoms!
dat zou je nog eens kunnen verbazenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Please don't. Dan krijgen we allemaal van die J-Lo Celine Dion romcoms!
Is de EMO-markt nog zo boeiend dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet ík filmmaker worden (is dat de roeping die ik gemist heb?) Dan betalen mensen om naar mijn depressieve shit te kijken met muziek die ik mooi vind.
Jajaja alsof een boyfriend hebben zoooooo geweldig isquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
weej wel!!
Zolang ze het zelf maar beter hebben dan de ellende in de filmquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen zullen altijd ongelukkig zijn en daar films over willen zien.
dat zei ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jajaja alsof een boyfriend hebben zoooooo geweldig is
Oh, hij's 21. Heren, he's MINE!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Doe moeilijk.
Vooruit, enige basale weetjes: ik word morgen 21, wonende te Den Haag, 100 % halal, single, student en zo homo als wat.
Dan ben je financieel onafhankelijk van je oudersquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben over anderhalve week ook 21..
Nou... dan ben je ook welkom bij Pieterquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Nja als ie echt lelijk is, dan doe je gewoon een kussensloop over z'n hoofdquote:
Hartstikke jong nog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij mocht je al melden #jeweettog!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |